2020-07-22, 07:37
Medlem
Veckans klubbas avatar
Har nyss sett rullen Becky (2020), en blodig home invasion-rulle med en tonårig tjej som jag började att hata redan några minuter in i filmen tillsammans med hennes soy boy-farsa. Iallafall, en grupp ruskiga brottslingar dyker upp på besök och letar efter nyckeln till Mall Cops kyskhetsbälte eller något, jag orkade inte bry mig. Naturligtvis är de nazister också så att alla förstår hur onda de är. Däremot funderade jag lite på hur de kan ha överlevt all tid i fängelset när de får såna problem med en 13-årig tjej. Blodiga effekter räddar inte den här färska bajskorven. En teen-angst-tjej, en jätte som har det superhäftiga namnet Apex och Kevin James (Imdb-trademark: Chubby, but athletic) till trots så kommer jag aldrig mer att titta på den här filmen.

Grejen med hela Home Invasion-kategorin och liknande är att ha sympatiska personer som utsätts för terror. Karaktären som James spelar spenderade fler timmar på att kläcka sin mastermindplan än vad manusförfattare, filmbolag, regissör, etc, gjorde.

Betyg: 1 stor Cane Corso-skit av 5 möjliga.

Citera
2020-07-22, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Guten Abend "The Joker of Skräck" 🤡!

Jag har två frågor till dig.

Vad tycker du om "The Others" från 2001?

Samma gällande "What Lies Beneath" från 2000?

Jag tar för givet att du sett båda dessa och är nyfiken på hur du känner för dem.

(BTW, poppar du popcorn the old way, i en kastrull?)

God eftermiddag på sig @Doktor Kati Von Spökensteiner 👻 👻 👻 👍

Det är skräckslaget självklart att @JokerSkräcken skall svara dig på dina tre olika frågar 👍

Självklart har jag bägge skräckfilmerna på DVD stående i mitt filmarkiv i spök-källaren, det vill säga, "What Lies Beneath" från året 2000 och "Thé Others" från året 2001 👍

1 ) Det är en Amerikansk samt Spansk-Fransk Gotisk övernaturlig och psykologisk skräckfilm som också är en "Haunted-House" historia vilken har titeln: "Thé Others" och är från året 2001⬇

Huvudrolls-skådespelerskan: Nicole Kidman som "Grace Stewart är bara helt enkelt sagt otroligt bra i denna skräckfilmen⬇

I skräckfilmen "Thé Others" är hon [Nicole Kidman] totalt suverän, hon är makalöst fantastisk och det är väldigt enkelt att känna empati för henne, det vill säga, att leva sig in i hennes känslor samtidigt som man beundrar henne under filmens pågående ... det är bara att ställa sig upp och
applådera 👏 👏 👏 ⬇

Hon, [Nicole Kidman] sveps in i en stämningsfull och kuslig 👻-spök-takulär-👻 dimridå i filmen redan ifrån början vilken aldrig släpper taget⬇

Skriket som emanerar ur hennes mun ifrån hennes innersta rädsla då hon nyss vaknat upp liggande på sin säng är så otroligt makalöst suveränt att det är svårt att beskriva det med hjälp av ord⬇

"Thé Others" från året 2001 är en fantastisk psykologisk skräckfilm och "Haunted-House" historia och det är Nicole Kidman som "Grace Stewart" som gör hela filmen 👍 ⬇

På den så kallade skräcko-metern där man mäter skräck-temperaturen så hamnar denna skräckfilmen tveklöst på 4 grader av 5, det vill säga att den får fyra stjärnor av fem möjliga ☆☆☆☆ 👍⬇

Det är väldigt många år sedan som jag såg skräckfilmen "Thé Others" sist, och givet vis kommer jag att se filmen på nytt igen.

2 ) Detta är en Amerikansk och psykologisk skräckfilm som har titeln: "What Lies Beneath" och på det Svenska språket kallad för "Dolt under ytan" vilken är från året 2000⬇

Michelle Pfeiffer och Harrison Ford är mycket bra i denna skräckfilmen, men❗jag måste tillägga att Michelle Pfeiffer är utan minsta tvekan den personen som gör hela filmen, hon är otroligt suverän hela skräckfilmen igenom.

Jag glömmer aldrig den lilla scenen när Michelle Pfeiffer står på bryggan nedanför huset vid vattnet och tittar ner i vattnet för ett litet kort ögonblick, tusan❗vad jag ryckte till där när jag såg denna skräckfilmen för första gången, jag blev faktiskt riktigt rejält skrämd.

Jag kommer absolut att se denna skräckfilmen ["Dolt under ytan"] på nytt igen, och det är väldigt många år sedan jag såg filmen sist.

OffTopic: Svar på fråga nummer tre [ 3 ] Popcorn skall göras på naturligt sätt, fabriks-tillverkade popcorn i påsar har jag prövat, men nej tack❗äkta smör 80% majskorn och välsaltade samt super-smattrade under locket inuti grytan är helt enkelt skräckslaget super-smarriga att ha då man tittar på skräckfilmer.

Coca Cola på glasflaska, absolut bästa smak, brukar köpa 50 stycken åt gången, spökaktigt goda, skrämmande kalla efter avkylning, dricker man mycket Coca Cola på en och samma gång blir strupen helt skräckslagen och det passar ju väldigt bra till skräckfilmer.

Popcorn och väl avkyld Coca Cola i kombination med riktig bra och skrämmande skräckfilmer är
underbart 👍

_______Mvh/ 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-22 kl. 15:20.
Citera
2020-07-22, 18:04
Medlem
God afton @Doktor Kati Von
Spökensteiner

När jag i mitt föregående skrivna inlägg tog upp den psykologiska skräckfilmen "Thé Others" från året 2001 så kom jag att tänka på en annan psykologisk skräckfilm med den suveräna Nicole Kidman, nämligen⬇

den psykologiska skräckfilmen med titeln: "The Killing of a Sacred Deer" vilken är från året 2017⬇

I denna psykologiska skräckfilm syns bland andra Colin Ferrel som "Steven Murphy" som är en kirurg, hans fru, Nicole Kidmam som "Anna Murphy" och deras barn ... så som Barry Keoghan som den mycket egendomlige och skrämmande "Martin"⬇

Detta hadlar om en mycket unik psykologisk skräckfilm där man åter igen kan se hur grymt suverän Nicole Kidman är precis som i den psykologiska skräck- och haunted-house-filmen "Thé Others" från året 2001.

Jag vill mycket varmt rekommendera denna psykologiska skräckfilm "The Killing of a Sacred Deer" från året 2017 till @Doktor Kati Von Spökensteiner 👻 👻 👻 👍 om du inte tidigare har sett denna filmen ?

Tillägg: Vad vi bevittnar är mycket obehagligt och väldiga obekvämt, men❗det finns också lite humor i det bisarra 👍

Vill du se mer av en suverän Nicole Kidman, så vill jag också till ovan skrivet rekommendera dig att se⬇

Nicole Kidman: "The Possessed (S) från året 2017, riktigt skrämmande 👍

JokerSkräcken gillar "Nicolínan" mycket
skarpt 👍 det vill säga Nicole Kidman.

_______Mvh/ 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Citera
2020-07-22, 19:50
Medlem
God afton i skräckfilms-tråden samt
god afton alla tråd-deltagande
skräckfilms-fantaster

Sommarnattens skräckfilmer tar aldrig
slut som väl är 👍 👍 👍

Fram emot småtimmarna då sommarnattens mörker har svept in över himlen och det börjar närma sig spöktimmen 👻⏰👻 då skall jag åter igen njuta av en riktigt bra skräckfilm framför skärmen, verkligen underbart och
härligt 👍

I kväll och in på natten skall jag titta på en psykologisk skräckfilms-rysare vilken har titeln: "En Djävulsk Plan" ("Diabolique") och är från året 1996 med bland andra Isabelle Adjani som "Miss Baran" tillsammans med den suveräna Sharon Stone 👍 och Chazz Palminteri som "Guy Baran" samt den goda Kathy Bates med flera.

Kathy Bates som bland annat kan ses i skräckfilmen "Misery" och på det Svenska språket kallad för "Lida" från året 1990 skrevs av den gode Stephen King.

Jag har även tidigare sett den Franska skräckfilmen med titeln: "Les Diaboliques" det vill säga "De Djävulska" från året 1955 med bland andra Simone Signoret vilken är en Svart/Vit skräckfilms-rysare som är Fransk-språkig men❗har Svensk undertext på DVD.

Gällande skräckfilms-rysaren "En Djävulsk Plan" från året 1996 så tycker jag att den är suverän, makalöst spännande, en riktigt tung nagelbitare 👍 Det är ungefär 8 år sedan jag såg filmen sist.

I kväll och i natt skall det njutas framför skärmen riktigt ordentligt ... för just i detta fallet handlar det om en skräckfilms-rysare som verkligen är något utöver det
vanliga 👍

Popcorn-skålen proppfull och två flaskor med väl avkyld Coca Cola och sedan kan filmen börja.

"Jokern" skräck-önskar alla skräckfilms-fantaster en riktigt skräckslagen kväll eller natt framför
skärmen 👻 👻 👻 👍

_______Mvh 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-22 kl. 19:59.
Citera
2020-07-22, 20:56
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
God afton i skräckfilms-tråden samt
god afton alla tråd-deltagande
skräckfilms-fantaster

Sommarnattens skräckfilmer tar aldrig
slut som väl är 👍 👍 👍

Fram emot småtimmarna då sommarnattens mörker har svept in över himlen och det börjar närma sig spöktimmen 👻⏰👻 då skall jag åter igen njuta av en riktigt bra skräckfilm framför skärmen, verkligen underbart och
härligt 👍

I kväll och in på natten skall jag titta på en psykologisk skräckfilms-rysare vilken har titeln: "En Djävulsk Plan" ("Diabolique") och är från året 1996 med bland andra Isabelle Adjani som "Miss Baran" tillsammans med den suveräna Sharon Stone 👍 och Chazz Palminteri som "Guy Baran" samt den goda Kathy Bates med flera.

Kathy Bates som bland annat kan ses i skräckfilmen "Misery" och på det Svenska språket kallad för "Lida" från året 1990 skrevs av den gode Stephen King.

Jag har även tidigare sett den Franska skräckfilmen med titeln: "Les Diaboliques" det vill säga "De Djävulska" från året 1955 med bland andra Simone Signoret vilken är en Svart/Vit skräckfilms-rysare som är Fransk-språkig men❗har Svensk undertext på DVD.

Gällande skräckfilms-rysaren "En Djävulsk Plan" från året 1996 så tycker jag att den är suverän, makalöst spännande, en riktigt tung nagelbitare 👍 Det är ungefär 8 år sedan jag såg filmen sist.

I kväll och i natt skall det njutas framför skärmen riktigt ordentligt ... för just i detta fallet handlar det om en skräckfilms-rysare som verkligen är något utöver det
vanliga 👍

Popcorn-skålen proppfull och två flaskor med väl avkyld Coca Cola och sedan kan filmen börja.

"Jokern" skräck-önskar alla skräckfilms-fantaster en riktigt skräckslagen kväll eller natt framför
skärmen 👻 👻 👻 👍

_______Mvh 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Haha, jävlar vad härlig du e JokerMannen!
Tack för alla tips du levererat i denna tråd, suveränt!

Jag kan ju efter detta inte annat än anamma ditt tips om popcorn the old way och iskall cola på flaska till skräckfilmerna!

När jag var knodd på 70-talet gick det någon serie på radio P3(!) på somrarna som jag tror hette "Kalla Kårar". Det var ruggiga rysarhistorier som verkligen fick en att inte somna lugnt och stilla framåt midnatt!

Jag förknippar "tack vare det" sommaren mer med rysare och skräck än vad jag gör med hösten, men jag förstår att flertalet andra är av annan åsikt.

Hur som, tack för input på tidigare ställda frågor och ha en riktigt ryslig natt framför dig!

Edit: Det var tydligen på 80-talet!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Skr%C3%A4ck_i_sommarnatt_/_Kalla_k%C3%A5rar
Senast redigerad av Dr.Kati 2020-07-22 kl. 20:59.
Citera
2020-07-23, 11:46
Medlem
Citat:
Haha, jävlar vad härlig du e JokerMannen!
Tack för alla tips du levererat i denna tråd, suveränt!

Jag kan ju efter detta inte annat än anamma ditt tips om popcorn the old way och iskall cola på flaska till skräckfilmerna!

När jag var knodd på 70-talet gick det någon serie på radio P3(!) på somrarna som jag tror hette "Kalla Kårar". Det var ruggiga rysarhistorier som verkligen fick en att inte somna lugnt och stilla framåt midnatt!

Jag förknippar "tack vare det" sommaren mer med rysare och skräck än vad jag gör med hösten, men jag förstår att flertalet andra är av annan åsikt.

Hur som, tack för input på tidigare ställda frågor och ha en riktigt ryslig natt framför dig!

Edit: Det var tydligen på 80-talet!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Skr%C3%A4ck_i_sommarnatt_/_Kalla_k%C3%A5rar

Tjoflöjt i vampyr-skogen på sig @Doktor Kati Von Spökensteiner 👻 👻 👻 👍

@JokerSkräcken böjer sig till marknivå och tackar @Doktor Kati Von Spökensteiner för uppskattningen av mina tidigare skrivna inlägg i skräckfilms-tråden

Skräckfilmen "En Djävulsk Plan" från året 1996 ("Diabolique") ... den var helt enkelt sagt underbar att ha fått återsett, den var mycket spännande och kusligt bra 👍

Isabelle Adjani som "Miss Baran" tillsammans med Sharon Stone som "Nicole Horner" makalöst bra 👍 likaså Chazz Palminteri som "Guy Baran" mysigt härlig, en underbar och mycket spännande Amerikansk samt psykologisk skräckfilms-rysare 👍

Popcorn-skålen blev som vanligt tom och Coca Colan helt urdrucken innan filmen hade nått sitt slut.

Skål för oss skräckslagna skräckfilms-kanaljer som gillar super-smattrade majskorn med smör i en kastrull på spisen på det gamla goda sättet tillsammans med väl avkyld Coca Cola
på glasflaska 👍

Skräckfilmer hör ihop med sommaren och sommarnätterna, jag minns förr i tiden när TV och då speciellt i Augusti månad alltid visade skräckfilmer som brukade börja någon gång mellan klockan 22:00 och 23:00 på kvällen som till exempel⬇

"Count Dracula" (1931)

"Doctor Frankenstein" (1931)

"Doctor Jekyll and Mister Hyde" (1931)

"The Mummy (1932)

"Thé Invisible Man" (1933)

"King Kong" (1933)

"The Bride of Frankenstein" (1935)

"Werewolf of London" (1935)

"Dracula's Daughter" (1936)

"Son of Frankenstein" (1939)

"The Wolf Man" (1941)

"Creature from the Black Lagoon" (1954)

Alla dom skräckfilmerna enligt ovan⬆uppräknade är förknippade med sommaren och sommarnätterna.

OffTopic: Jag har också lyssnat mycket på radio gällande spökhistorier och dom var alltid riktigt kusliga och mycket spännande och jag säger som du, att det var svårt att somna på nätterna efter det att man lyssnat på en kuslig spökhistoria 👻 👻 👻

_______Mvh 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-23 kl. 12:15.
Citera
2020-07-23, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes

Jag är bättre på senare vampyrfilmer. Hammers och de europeiska från 70-talet. Även några japanska och amerikanska från denna period. Jag vill ha mina vampyrfilmer blodiga och sleazy.

God eftermiddag @SadEyes

Om du får välja en enda skräck- och vampyr-film blad många⬇

Vilken är den i särklass absolut bästa vampyrfilmen som du hitintills har sett ?

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-07-23, 17:09
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
God eftermiddag @SadEyes

Om du får välja en enda skräck- och vampyr-film blad många⬇

Vilken är den i särklass absolut bästa vampyrfilmen som du hitintills har sett ?

Mvh/ @JokerMannen

Twins of Evil (1971) tveklöst. Den har allt, yppiga tvillingsystrar en djävulspredikande präst i form av Peter Cushing samt Damien Thomas som en överflippad Count Karnstein. Hammers klassiska gotiska miljöer.

Citatet:

Count Karnstein: "They say that Gustav Weil has two pretty nieces staying with him. Twins. That would be something different."
Citera
2020-07-23, 19:33
Medlem
🎩
👋 Hej❗och god afton säger @JokerSkräcken till alla skräckfilms-fantaster och tråd-deltagare.

Sommarnattens himmel fylls så småningom med mörkret 🌓 och då fylls @Jokerns DVD-spelare med skräckfilmer och magsäcken fylls med popcorn och Coca Cola 👍 samt att spökena 👻 👻 👻 i källaren fylls med skrämsel, och dit ner går jag helst inte efter mörkrets inbrott

Sent i kväll eller efter spöktimmen har slagit sin tolva skall jag sommarnatts-njuta av två riktigt fina gamla skräckfilmer 👍

1 ) Först in i DVD-spelaren blir en Amerikansk skräckfilm vilken har titeln: "Cat People" och är från året 1942, på det Svenska språket kallad för "Rovdjurs-kvinnan"⬇

Skräckfilmen "Cat People" har många riktigt fina skådespelare som Kent Smith och Simone Simon så som Tom Conway och Elizabeth Russell⬇med flera.

"Cat People" från 1942 är en klassisk och atmosfärisk skräckfilm själv har jag den på DVD från "The Criterion Collection" och som "Special Edition" med otroligt bra bild- och ljud-kvalitet⬇

"Cat People" är en underbar skräckfilms-rysare därför att den inte har behövt en massa special-effekter för att backas upp.

2 ) Efter det att jag har skräck-njutit färdigt av filmen "Cat People" (1942) och med lite paus därefter kommer nästa skräckfilm
att bli⬇

en Amerikansk skräckfilm som är från året 1943 och har titeln: "The Seventh Victim" det vill säga "Det sjunde offret"⬇

Skräckfilmen har även denna några riktigt fina skådespelare och några som återkommer från föregående skräckfilm ("Cat People")⬇

Kim Hunter och Jean Brooks så som Tom Conway och Elizabeth Russell vilka de två sistnämnda återkommer från ("Cat People")

Bägge skräckfilmerna är gjorda av
RKO 🗼
RADIO
Pictures 🔻

"Jokern" önskar alla tråd-deltagare i denna skräckfilms-tråden en riktigt spökaktig och ryslig
film-kväll/-natt 👻 👻 👻 👍

På återseende gott folk.

Mvh/ @J🎃KERN
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-23 kl. 19:40.
Citera
2020-07-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Twins of Evil (1971) tveklöst. Den har allt, yppiga tvillingsystrar en djävulspredikande präst i form av Peter Cushing samt Damien Thomas som en överflippad Count Karnstein. Hammers klassiska gotiska miljöer.

Citatet:

Count Karnstein: "They say that Gustav Weil has two pretty nieces staying with him. Twins. That would be something different."

Hej @SadEyes

Gällande den Brittiska skräck- och vampyr-filmen med titeln: "Twins of Evil" från året 1971 så återkommer jag till dig om denna filmen vid ett senare tillfälle.

Damien Thomas är en suveränt bra skådespelare och väldigt speciell som person.

Madeleine Collinson, hon visar ju upp sina bägge (******) totalt i den vampyrfilmen.

Jag kommer så småningom att ställa fler frågor till dig gällande "Twins of Evil" från 1971.

Mvh/ @JokerMannen
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-23 kl. 20:05.
Citera
2020-07-23, 20:19
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Skräckfilmer hör ihop med sommaren och sommarnätterna, jag minns förr i tiden när TV och då speciellt i Augusti månad alltid visade skräckfilmer som brukade börja någon gång mellan klockan 22:00 och 23:00 på kvällen som till exempel⬇

"Count Dracula" (1931)

"Doctor Frankenstein" (1931)

"Doctor Jekyll and Mister Hyde" (1931)

"The Mummy (1932)

"Thé Invisible Man" (1933)

"King Kong" (1933)

"The Bride of Frankenstein" (1935)

"Werewolf of London" (1935)

"Dracula's Daughter" (1936)

"Son of Frankenstein" (1939)

"The Wolf Man" (1941)

"Creature from the Black Lagoon" (1954)

Alla dom skräckfilmerna enligt ovan⬆uppräknade är förknippade med sommaren och sommarnätterna.

OffTopic: Jag har också lyssnat mycket på radio gällande spökhistorier och dom var alltid riktigt kusliga och mycket spännande och jag säger som du, att det var svårt att somna på nätterna efter det att man lyssnat på en kuslig spökhistoria 👻 👻 👻

_______Mvh 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿
Ja jävlar, nu när du säger det så minns jag att det visades gamla svart-vita rysare någon/några somrar i min barndom!

Minns speciellt en Jekyll & Hyde, men då med Ingrid Bergman i, inte säkert om det var just en sommarvisning, men jag har jävlar i mig sett den på svt!

Fy bubblan, nostalgi big time. Ungefär hur gammal e du Jokern?
Citera
2020-07-24, 14:04
Medlem
Citat:
Ja jävlar, nu när du säger det så minns jag att det visades gamla svart-vita rysare någon/några somrar i min barndom!

Minns speciellt en Jekyll & Hyde, men då med Ingrid Bergman i, inte säkert om det var just en sommarvisning, men jag har jävlar i mig sett den på svt!

Fy bubblan, nostalgi big time. Ungefär hur gammal e du Jokern?

God eftermiddag @Doktor Kati Von
Spökensteiner 👻 👻 👻 👍och tjoflöjt på sig i varulvs-skogen dit man inte går efter mörkrets inbrott när fullmånen 🌝 brett ut sig på himlavalvet ... hu jäda mig❗

OffTopic: Har @Doktor Kati Von Spökensteiner tampats med alla sängkammar-spökena under den gångna natten eller kanske har @Doktor Kati Von Spökensteiner jobbat nattskiftet på skräck-akutens mottagning med intagna patienter som råkat ut för hjärt/liga skräckattacker eller blivit vampyrbitna ?

OnTopic: När det gäller gamla klassiska skräck- och monstrer-filmer så visades sådana filmer på TV även❗under 1980-talet och 1990-talet och det skedde speciellt under sommarnatts-tiden och månaderna Juli och Augusti, de allra flesta skräck- och monster-filmerna var ifrån Universal Pictures 🌍

Jag ställer nedan⬇upp flera stycken skräck- och monster-filmer som jag mycket väl minns från sommarnatts-TV:en, då visade under Juli och Augusti månad⬇

"Thé Invisible Man Returns" (1940)

"Thé Invisible Woman" (1940)

"Invisible Agent" (1942)

"Frankenstein Meets
The Wolf Man" (1943)

"House of Dracula" (1945)

"She-Wolf of London" (1946)

"House of Horror" (1946)

"The Son of Doctor Jekyll" (1951)

"It Came from Outer Space" (1953)

"Them" ( 🐜 🐜 🐜 🐜 ) (1954)

"Revenge of The Creature" (1955)

"Tarantula" (1955) (Fågelspindel)

"The Creature Walks Among Us" (1956)

"Psycho" (1960) (Alfred Hitchcock)

Obs❗när det gäller den gamla klassiska skräck- och monster-filmen med titeln: "Doctor Jekyll and Mister Hyde" som är från året 1931 och med den makalöst suveräna Fredric March som "Mister Edward Hyde" ... så är denna skräckfilmen otroligt mycket bättre än, och i jämförelse med "Doctor Jekyll and Mister Hyde" från året 1941 med Spencer Tracy som "Mister Edward Hyde" och Ingrid Bergman som "Ivy Peterson"

Om @Doktor Kati Von Spökensteiner inte❗ har sett skräckfilmen "Doctor Jekyll and Mister Hyde" från året 1931 med Fredric March så vill jag varmt rekommendera att du ser och skräck-njuter av den filmen ... för den är verkligen riktigt bra 👍👍👍

Jag vill även mycket varmt rekommendera skräck- och science fiction-filmen med titeln: "Them" ( 🐜 🐜 🐜 ) "Myrorna anfaller" från året 1954, skräckfilmen är otroligt bra gjord och mycket spännande 👍

Om @Doktor Kati Von Spökensteiner
inte har sett skräckfilmen "Them" (1954) tidigare, då är det verkligen på tiden att du gör det nu.

_______Mvh/ 👿
👿Joker-👿-Skräcken👿______
Senast redigerad av JokerMannen 2020-07-24 kl. 14:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in