Citat:
Ursprungligen postat av
Kalender-mannen
Förstår att du skojar men jag vill ändå säga att jag inte rekommenderar det då i slutet av dagen så medföljer lekandet ganska stora risker.
Nej ingen större risk för detta, men tack för omtanken
Känns som att det är ganska segt på skräckfronten nu? Har ni något ni ser fram emot? Insåg att min lista på kommande börjar eka lite.
Jag saknar något nytt som inte är en uppföljare eller en remake utan sin egen grej liksom. Jag såg
Overlord (orkade dock en skriva en recension) och gillade den men jag kände att den hade kunnat vara SÅ mycket mer om de hade valt bort "zombie"-grejen (säger det otroligt löst) och istället valt något med mer mystik, tänk lite alien-vibbar. Då hade det kunnat bli fantastiskt.
Den öppnade otroligt starkt för mig och även om själva krigsfilmsdelen var lite av ett sidospår egentligen kändes det otroligt välgjort och engagerat, därför var det lite synd att de skippade den "riktiga" skräcken för att istället satsa på mer action och humor.
Som sagt jag gillade den verkligen så det är inte det, men sörjer lite vad som kunnat vara något fantastiskt.
På min önskelista för framtiden står en riktig rysare med rymd- eller undervattenstema!