2014-04-04, 20:08
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Ja det är lite grisigt, fast det är ju ändå producenternas investering det handlar om. Å andra sidan så har de anlitat Gulager. Men men, skall bli intressant att se den.

Ser att exempelvis Craven var producent. Var han en av de som steg in? Han är ju någon som man bör lyssna på som regissör, fastän han "bara" är producent här.

Craven är bara med i skymundan, står och ser lite halvmysig ut. Han var en av dem som inte trodde på Feast, och jag har för mig att han tyckte att Gulager var ett dåligt val som regissör.
Citera
2014-04-04, 21:11
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Den finns inte att se ännu, inte olaglig väg i alla fall.

Ikväll blir det ett par öl och se nya Stage Fright har jag bestämt!
Åh har den kommit ut! Ska leta reda på den dirr. Blir i så fall samma för mig, om Holmes nu kommer fram i mig.
Citera
2014-04-04, 21:44
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Åh har den kommit ut! Ska leta reda på den dirr. Blir i så fall samma för mig, om Holmes nu kommer fram i mig.

Japp, kom ut tidigare i kväll, ska bara beta av ett par avsnitt av Hannibal så sen ska jag ge mig i kast med den.
Citera
2014-04-04, 21:52
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Japp, kom ut tidigare i kväll, ska bara beta av ett par avsnitt av Hannibal så sen ska jag ge mig i kast med den.
Hur är nya säsongen (lite halvt OT då det är TV)?
Citera
2014-04-04, 21:56
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Hur är nya säsongen (lite halvt OT då det är TV)?

Ser på första säsongen på Netflix just nu, sett tre avsnitt idag och betar av fjärde i natt tänkte jag.
Citera
2014-04-04, 21:58
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ser på första säsongen på Netflix just nu, sett tre avsnitt idag och betar av fjärde i natt tänkte jag.

Har också tänkt följa upp säsong 2 då jag såg första säsongen. Verkar den lovande?
Citera
2014-04-04, 22:00
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheManWithNoName
Har också tänkt följa upp säsong 2 då jag såg första säsongen. Verkar den lovande?

Du missförstod mig, jag har inte sett andra säsongen utan är enbart i början av första.
Citera
2014-04-04, 22:02
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Du missförstod mig, jag har inte sett andra säsongen utan är enbart i början av första.

Full som man är får man ursäkta sig. När det gäller första säsongen då, tycker jag den var lovande och ska följa upp den andra vilket kan bli spännande!
Citera
2014-04-04, 22:12
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Full som man är får man ursäkta sig. När det gäller första säsongen då, tycker jag den var lovande och ska följa upp den andra vilket kan bli spännande!

Det gör absolut ingenting, jag sitter här jag med tillsammans med en öl.

Hittills gillar jag första säsongen en hel del av de tre första avsnitten att döma, blodigt för att vara gjort för vanlig "network television" i USA, och kompletterar Harris första bok om Lecter bra.

På tal om andra serier med inriktning på skräck och blod har jag sett första avsnittet av From Dusk till Dawn, lovande start minst sagt och Rodriguez regisserar.
Citera
2014-04-04, 22:13
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Det gör absolut ingenting, jag sitter här jag med tillsammans med en öl.

Hittills gillar jag första säsongen en hel del av de tre första avsnitten att döma, blodigt för att vara gjort för vanlig "network television" i USA, och kompletterar Harris första bok om Lecter bra.

På tal om andra serier med inriktning på skräck och blod har jag sett första avsnittet av From Dusk till Dawn, lovande start minst sagt och Rodriguez regisserar.

Börjande också se From Dusk Till Dawn igår och visst var piloten mer än godkänd!
Citera
2014-04-04, 22:17
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Börjande också se From Dusk Till Dawn igår och visst var piloten mer än godkänd!

Ja, det jag gillade var att piloten utspelar sig på en enda plats till stor del, och att den tog tid på sig att etablera karaktärerna för de som inte sett filmen i fråga. Har för mig att den har blivit förnyad för en till säsong.
Citera
2014-04-04, 22:19
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ja, det jag gillade var att piloten utspelar sig på en enda plats till stor del, och att den tog tid på sig att etablera karaktärerna för de som inte sett filmen i fråga. Har för mig att den har blivit förnyad för en till säsong.

Ja, precis. I original-filmen är det minst sagt snabba ryck i den scenen i butiken. OK!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in