Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Det var tider det! Du var
och är min filmguru och hövding. Mycket film man kommit i kontakt med av dina rekommendationer.
Ja fire it up, Bruce Wayne bl.a. är ju användare man minst sagt saknar i filmforat, även om sistnämna störde sönder sig på mina förbannade trådar som kom upp dagligen
Minns Bruce Wayne med stor värme och saknad nu då han inte skriver längre, där hade vi tillsammans med Cineasten en riktigt sjyst moderator som dessutom var delaktig i diskussionerna. Många användare som man minns och som gjort avtryck, de flesta vet jag är tillbaka under nya användare.
Et annat härligt minne som jag har ifrån tråden är då du, jag och
fire_it_up skaffade konton på CG nästan samtidigt! Var kring Halloween minns jag, 2007 (ser jag att jag är reggad där), fan vad tiden går fort då man tänker på det, och man sitter här fortfarande i tråden och tankar film dagligen från CG!
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
I alla fall, fick tillbaks min elm street-box idag, så ikväll blir det nog Dream warriors.
Klart min favorit i serien, främst för att det var den första i serien som jag hyrde som barn och för att den utspelar sig dessutom på ett mentalsjukhus!