2020-05-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorKubik
Det du har gjort är, som du själv medger, sannolikt någon form av sexuell brottslighet. Så vitt jag vet ingår det i våldtäktslagen att tvinga till sig sex genom hot, så eventuellt räknas det till och med som våldtäkt. Förhoppningsvis ser någon sakkunnig inom polisen detta så att de kan göra en bedömning av huruvida de bör gå vidare eller inte.

Egentligen spelar det ingen roll vad vi säger, du har tre trådar fulla av människor som bett dig låta honom vara ifred men du har ändå eskalerat gång på gång. Det blir bara galnare och galnare. Jag gör ändå ett sista försök.

1. Det du har gjort går inte att försvara. Alls. Att du ens försöker är oroande. Om du själv köper dina egna undanflykter så ska du vara helt på det klara med att du är den enda som gör det.

2. Låt honom vara. Givetvis är han inte "trött efter sex" eller något liknande nonsens. Ingen människa har någonsin varit så trött efter sex att de inte orkat svara på sms efter flera dagar/veckor. Du har ljugit, manipulerat, hotat och tvingat; det är därför han håller sig undan.

3. Om du har tur nog att undslippa rättsligt efterspel ska du vara väldigt tacksam.

4. Fortsätter du pusha honom så här så kommer du till slut tvinga honom till rättsliga åtgärder för att skydda sig. Hade jag varit i hans sits hade jag gått till polisen eftersom du bevisligen är så oberäknelig och oresonlig att det är omöjligt att veta vad nästa galna steg är.

5. Sök professionell hjälp omgående.

6. Låt. Honom. Vara.
Hej på dig!!

Jag blev så glad att se ditt inlägg. Jag var tacksam över att du hoppade in i min förra tråd och blev glad så fort jag såg ditt inlägg i denna tråd.

Jag syftade inte på att han var trött att han inte svarar på SMS. Jag syftade mer på att han kanske vart trött direkt efter sexet och därför vart tystlåten. Men det är klart, det är bara något jag hoppas på egentligen.

Ja, jag vet att människor har bett mig sluta, ta avstånd, ta ingen kontakt och massa annat. Men hur skall man kunna vara så stark när känslor har varit starkare?

För mig var och är han den perfekta mannen för mig. I första hand med chattande, i andra hand när man träffade honom personligen för första gången och allt var så perfekt. Efter några försök till att bjuda hem honom som han tillslut dök upp i min bostad. Där slog det bara mig. Allt vart bara som en drömvärld för mig, en fantastiskt sådan. Hur skall jag skulle jag överhuvudtaget kontrollera mig med sådan kraftfulla känslor?

Allt vart bara katastrof när han ville dra iväg. Jag hade inte ens planerat något våld aktivitet. Det bara slog mig om att han måste stanna kvar en liten stund till för inte vet jag när han kan komma till min bostad igen. Hur kan jag få en sådan chans liksom?

När jag märkte att jag klarade av att ha kvar honom i min bostad genom hot, så insåg jag att jag kan göra annat genom hot och där vart jag bara impuls. Jag ville egentligen inte skada honom. Det var mina känslor som styrde mig.

Det är klart att jag oroar mig för honom. Jag vet ju vad jag har gjort. Jag har skapat denna tråd för att allt känns overkligt.

Okej, jag vet att jag kommer få påhopp nu men: Det här med att söka hjälp. VAD FÖR HJÄLP?! Alltså jag är inte sjuk eller som någon annan skrev ''psycho''. Jag var inte en sådan här förs jag träffade denna man. Det är bara känslor som är enormt starka för en annan människa. Jag mår bra när jag väl har honom hos mig. Att jag inte kunde hejda mig själv, var bara en incident. Jag mår ju dåligt efteråt. Jag förstår ju att det var fel.

Jag försöker ju söka tips efter vad jag kan göra. Till exempel, om jag skall skriva förlåt, hur skall en sådan meddelande lyda? Så att det blir så bra meddelande som möjligt.
Senast redigerad av VillHaHan 2020-05-22 kl. 21:05.
Citera
2020-05-22, 21:49
Medlem
Saken är den att TS även startat mängder av trådar på ett annat forum där hon berättat hur besatt hon är av denna karlen.

Många har bett henne söka hjälp för det är ett helt sjukt beteende, synd att det skulle bli såhär.
Citera
2020-05-22, 22:40
Medlem
Retcon26s avatar
Bara att fundera på hur mycket avsky som ingick i knullandet från hans sida. Han satt nog och tänkte på gamla flickvänner i ren självbevarelsedrift. Så inte nog med att du våldtog honom, han var antagligen så äcklad av dig att han fantiserade om annat, så det var helt poänglöst från din sida.

Lite awkward.
Citera
2020-05-22, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retcon26
Bara att fundera på hur mycket avsky som ingick i knullandet från hans sida. Han satt nog och tänkte på gamla flickvänner i ren självbevarelsedrift. Så inte nog med att du våldtog honom, han var antagligen så äcklad av dig att han fantiserade om annat, så det var helt poänglöst från din sida.

Lite awkward.
Poänglöst?
Under den händelseförloppet var jag vansinnig egoistisk. Jag i princip brydde mig inte vad han skulle tycka om saken, jag vart bara så inne i att få honom avklädd typ.

När allt var över så ''vaknade'' jag till och förstod vad jag faktiskt har gjort mot honom. Sedan dess har jag inte alls mått bra och det känns fortfarande så overkligt med allting. Att jag gjorde något sådant. Att jag dessutom gjorde så mot någon jag tycker väldigt mycket om. Hur blev det såhär liksom?!
Citera
2020-05-23, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillHaHan
Hej på dig!!

Jag blev så glad att se ditt inlägg. Jag var tacksam över att du hoppade in i min förra tråd och blev glad så fort jag såg ditt inlägg i denna tråd.

Jag syftade inte på att han var trött att han inte svarar på SMS. Jag syftade mer på att han kanske vart trött direkt efter sexet och därför vart tystlåten. Men det är klart, det är bara något jag hoppas på egentligen.

Ja, jag vet att människor har bett mig sluta, ta avstånd, ta ingen kontakt och massa annat. Men hur skall man kunna vara så stark när känslor har varit starkare?

För mig var och är han den perfekta mannen för mig. I första hand med chattande, i andra hand när man träffade honom personligen för första gången och allt var så perfekt. Efter några försök till att bjuda hem honom som han tillslut dök upp i min bostad. Där slog det bara mig. Allt vart bara som en drömvärld för mig, en fantastiskt sådan. Hur skall jag skulle jag överhuvudtaget kontrollera mig med sådan kraftfulla känslor?

Allt vart bara katastrof när han ville dra iväg. Jag hade inte ens planerat något våld aktivitet. Det bara slog mig om att han måste stanna kvar en liten stund till för inte vet jag när han kan komma till min bostad igen. Hur kan jag få en sådan chans liksom?

När jag märkte att jag klarade av att ha kvar honom i min bostad genom hot, så insåg jag att jag kan göra annat genom hot och där vart jag bara impuls. Jag ville egentligen inte skada honom. Det var mina känslor som styrde mig.

Det är klart att jag oroar mig för honom. Jag vet ju vad jag har gjort. Jag har skapat denna tråd för att allt känns overkligt.

Okej, jag vet att jag kommer få påhopp nu men: Det här med att söka hjälp. VAD FÖR HJÄLP?! Alltså jag är inte sjuk eller som någon annan skrev ''psycho''. Jag var inte en sådan här förs jag träffade denna man. Det är bara känslor som är enormt starka för en annan människa. Jag mår bra när jag väl har honom hos mig. Att jag inte kunde hejda mig själv, var bara en incident. Jag mår ju dåligt efteråt. Jag förstår ju att det var fel.

Jag försöker ju söka tips efter vad jag kan göra. Till exempel, om jag skall skriva förlåt, hur skall en sådan meddelande lyda? Så att det blir så bra meddelande som möjligt.

Du har våldtagit och precis som andra våldtäktsmän vill du inte inse vad du har gjort.

Du måste höra av dig till honom, be om förlåtelse för att du våldtagit honom och försök förklara ungefär som du gör i det här inlägget varför. Erbjud honom sedan att höra av sig till dig om han vill prata eller om han vill göra en anmälan mot dig. Sedan ska du aldrig mer kontakta honom om han inte tar initiativet till kontakt. Detta är det enda rätta och moraliska du kan göra.
Citera
2020-05-23, 01:02
Medlem
Haha! Människor och speciellt män!! Tänk om en kille skrivit samma sak, fan va ni hade spytt ur er skit då! Men nu är det en tjej då räcker det med vafan dumt gjort, be om ursäkt.

Det där är en solklar våldtäkt med hot! Nästan en grov våldtäkt i lagens mening, men vafan be om ursäkt så är det lungt sen.

Dubbelmoralens Sverige och patetiska killar har talat. Haha
Citera
2020-05-23, 10:05
Medlem
TuckerandDales avatar
TS du bör omgående ta kontakt med psykiatrin för att där få samtalshjälp och troligtvis även medicinering, du är nämligen sjuk och det rätt ordentligt också.

Du ska absolut inte kontakta den stackars mannen som du både har terrorister och tvingat dig till sex med (våldtäkt i min värld).

En fråga håller du på med droger eller är det bara en psykisk störning/sjukdom du lider av?

Har nämligen stött på det här beteendet hos missbrukare tidigare, då hos framförallt kvinnorna.
Citera
2020-05-23, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thera
Saken är den att TS även startat mängder av trådar på ett annat forum där hon berättat hur besatt hon är av denna karlen.

Många har bett henne söka hjälp för det är ett helt sjukt beteende, synd att det skulle bli såhär.

Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
Mm har sett hennes inlägg på familjeliv.
Ja, jag var aktiv i Familjeliv och inte nog fick man bra respons. Dessutom ljög några och sade att de kontaktade personen i frågan. Det var ren skitsnack, för efter att han och jag fick kontakt med varandra så tog jag upp det på ett litet försiktigt sätt. Och nej, han har aldrig fått något meddelande alls. Jag frågade om han någon gång stött på konstiga meddelanden eller meddelanden som fått honom att hoppa av stolen, med tanken på att gruppen är relativt stor. Men nej, inga konstiga meddelanden. Så Familjeliv fick istället mig att hoppa av stolen helt i onödan. Men resultatet blev att jag bestämde mig för medlemskap här på Flashback.
Citat:
Ursprungligen postat av TuckerandDale
TS du bör omgående ta kontakt med psykiatrin för att där få samtalshjälp och troligtvis även medicinering, du är nämligen sjuk och det rätt ordentligt också.

Du ska absolut inte kontakta den stackars mannen som du både har terrorister och tvingat dig till sex med (våldtäkt i min värld).

En fråga håller du på med droger eller är det bara en psykisk störning/sjukdom du lider av?
Nej, jag är frisk och sysslar inte med droger. Jag kan tänka mig vända mig dit för samtalsstöd. Jag mår trots allt inte bra för det som jag har gjort. Jag har inte terroriserat honom. Det var bara en gångs händelse som jag mådde otroligt dåligt av efteråt.

Har nämligen stött på det här beteendet hos missbrukare tidigare, då hos framförallt kvinnorna.
Om jag är sjuk nu, så vill jag säga att jag inte vart sjuk efter mina känslor med denna man. Som jag har sagt förut så många gånger om: Jag har bara väldigt starka känslor, som spårade ur. Ja, det kanske inte spårar ur för alla, men visst har väl alla upplevt enorma starka känslor för någon? Så jag är inte sjuk. Sjuk-kär kanske, men inte den sortens ''SJUK'' som ni tjatar om! Jag vet inte hur många gånger jag skall säga det: Jag har bara väldigt starka känslor och detta skulle aldrig hänt om han självmant stannade kvar en stund till. Jag vart bara så ''galen'' för stunden. Något som jag mår dåligt över efteråt. Om jag vore sjuk hade jag väl kanske bara garvat efteråt. Och det gör jag inte! Jag vart så rädd och tänkte på saker om när vi skulle ses igen. Jag orkar inte vänta hur länge som helst tills jag får chansen av att ha honom i min bostad igen. Så jag tänkte: Bara en lite kort stund till så vi kan prata. Men allt blev bara så fel, som sagt.

Nej, jag sysslar inte med några droger! Jag kan tänka mig vända mig till psykiatrin för samtalsstöd. Jag mår inte bra efteråt. Men jag är inte sjuk eller sysslar med droger!
Citera
2020-05-23, 12:17
Medlem
Ts, du tar ju inte till dig av vad i princip alla skriver. Istället fortsätter du försöka få råd som handlar om att du ska ta kontakt. Du skriver att du vill be honom om förlåtelse. Det har inget med det att göra. Du vill bara ha en ursäkt för att ta ny kontakt. Du är besatt. Spelar ingen roll att du har starka känslor. De är inte besvarade av honom och kommer aldrig bli.

Om du har känslor som du inte kan hantera utan att såra en annan människa så behöver du hjälp. Att kontakta psykiatrin är det mest ansvarsfulla du kan göra för dig själv och de personer du bryr dig om.
Citera
2020-05-23, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Ts, du tar ju inte till dig av vad i princip alla skriver. Istället fortsätter du försöka få råd som handlar om att du ska ta kontakt. Du skriver att du vill be honom om förlåtelse. Det har inget med det att göra. Du vill bara ha en ursäkt för att ta ny kontakt. Du är besatt. Spelar ingen roll att du har starka känslor. De är inte besvarade av honom och kommer aldrig bli.

Om du har känslor som du inte kan hantera utan att såra en annan människa så behöver du hjälp. Att kontakta psykiatrin är det mest ansvarsfulla du kan göra för dig själv och de personer du bryr dig om.
Hur ser du att mitt förlåt inte är genuint?! Hur kan du veta att mitt förlåt inte betyder att jag faktiskt vill säga förlåt på riktigt och få honom eventuellt må bra? Han kanske inte ens mår dåligt, det har gått ett tag sedan. Så kanske lämpligt ändå att ta kontakt, be om ursäkt och så får man se vad han tycker och mår.

Efter att många gångers tjat ifrån er sida så har jag bestämt mig för samtalsstöd. Får se om jag gör det. Jag mår självfallet inte bra för det jag har gjort. Så det där med att jag skulle vara ett ''Psycho'' kan ni alla släppa. För annars skulle jag inte må dåligt för mitt agerade. Jag mår dåligt som sagt!
Citera
2020-05-23, 12:43
Medlem
Jag tror du hade kunnat åka dit på detta om du vore man. Så du kan nog pusta ut men ändå ha någonstans i bakhuvudet att jag kunde bara agera så för att jag är kvinna. Sätter du det där i system och det blir flera anmälningar om liknande så kan du nog trots ditt kön faktiskt åka dit för våldtäkt en dag. Så du måste sluta bete dig så.
Citera
2020-05-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag tror du hade kunnat åka dit på detta om du vore man. Så du kan nog pusta ut men ändå ha någonstans i bakhuvudet att jag kunde bara agera så för att jag är kvinna. Sätter du det där i system och det blir flera anmälningar om liknande så kan du nog trots ditt kön faktiskt åka dit för våldtäkt en dag. Så du måste sluta bete dig så.
Vem fan har sagt att jag skall gå runt och fortsätta agera såhär?!?!?! Detta var en gångs grej och inget jag ens planerade. Jag tänkte inte ens att jag skulle komma undan med detta överhuvudtaget! Det bara blev så!!

Och detta skulle aldrig hänt om han stannade självmant per automatiskt. Detta var ingenting jag planerade. Ville bara umgås. Mina känslor var/är enormt starka!!!!!! Jag har aldrig känt såhär förut eller som ni uttrycker det ''GALNING/PSYCHO''. I sådan fall har jag blivit såhär ''GALEN'' efter att kommit kontakt med honom. Mina känslor är riktigt stora. Bara om någon kunde fatta!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in