2020-05-21, 15:47
Medlem
Roidberts avatar
Våldtäkt? Nej. Däremot kan man säga att du har gjort dig skyldig till sexuellt ofredande baserat på beskrivningen (jag tolkar det som att ni inte hade sex).
Citera
2020-05-21, 16:04
Bannlyst
För det första kan jag inte förstå hur du kan vara så jävla sugen på en pk-cuck som enligt din beskrivning verkar vara både vänster och en jävla trädkramare. Sensitive halvfjolla som daltar runt och ska vara good guy, och dessutom tackar nej till fitta.
Dock kan jag möjligtvis förstå han på sista biten då du verkar vara äckligt desperat (alltså är du ful som stryk).

Hur du vet om han uppskattade ditt våldtäktsbeteende är enkelt att lista ut, var kuken hård?
Var den det så uppskattade han ju bevisligen ditt tafatta beteende och du hade tur, var den slak borde du investera i lite smink och kroppsvård, alternativt ett gymkort.

Jackie F
Citera
2020-05-21, 16:06
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillHaHan
Jag har varit OFF ett tag och det är av en mycket god anledning. Jag vet inte vad som har hänt och det känns overkligt. Vad har jag gjort liksom och gjorde jag verkligen det?!

Det är en kille som jag har tyckt om väldigt länge. När jag väl träffade honom personligen så kändes som om allting är rätt, kändes bra att träffa honom och jag inbilla mig att han tyckte detsamma.

Efter våran träff så skickade jag meddelanden gång på gång om han inte har lust att komma över. Slutligen kunde jag inte acceptera ett nej utan han SKALL och MÅSTE komma över. Så jag skrev något som fick honom att komma över. Jag bad honom att det var viktigt för min del att prata om någonting. Han sysslar med att hjälpa människor som mår dåligt, samt har han ett extrajobb med människor som har det svårt. Så han brinner med att hjälpa människor som har det svårt. Han inkl volontärsarbetat i en verksamhet med utsatta människor, så jag visste precis vad jag skulle skriva för att han skulle komma.

Han kom över och vi fika. Jag låtsades hela tiden att jag behövde honom och han tog hand om mig. När det hade gått någon timme, så sa han att han måste ge sig iväg, men nej. Jag ville bara ha honom kvar.

Det var som om jag vart helt galen. Jag kunde inte längre tänka mig in i någon annans skor. Jag begrep inte hur mycket jag skämde ut mig själv, hur galet jag agerade samt hur mycket jag eventuellt får honom att må dåligt.

Så jag med tvång ber honom stanna för annars kommer det bli konsekvenser för hans del. Han gav snabbt med sig och gjorde som jag sa. Vi satt och pratade mer och han sa att jag behöver hjälp och frågade mig hur det är ifatt mig egentligen.

Jag orkade slutligen inte låtsas att må dåligt, så jag fortsatte med mina hot om att det kommer bli konsekvens om han inte gör som jag säger. Så han gav med sig och jag satte mig över honom rent fysiskt och vi började bli intima, med smek, kyssar m.m.

Jag vet inte längre hur mycket jag tvingade honom. Jag bara fortsatte. När allt var över, så var han ganska så tyst. Sa småord och jag sa småord på grund av hans tystnad. Därefter begav han sig utåt och med låg ton ''Hej då'' och stängde ytterdörren.

Dagen efter slog det bara mig vad som kom över mig. Jag begrep att jag just eventuellt har våldtagit någon. Jag har inte skrivit till honom eller varit aktiv på någon forum alls. Jag har mått dåligt, för helt plötsligt så förstod jag hur besatt jag är i honom. Något som många har skrivit till mig att jag är. Många skrev till mig att han inte var intresserad och jag förstår det nu. Nu när allt är försent. Det är som om jag behövde vara fysiskt intim med honom för att förstå. Eller att jag var tvungen att tvinga honom och se hans blick efteråt, för att förstå hur galen jag var/är.

Han vill inte ha något med mig att göra och därför har jag inte skrivit till honom. Jag har tänkt på att skriva förlåt, men inte ens det har jag gjort. För allt han kanske gör nu är att gå vidare. Han jobbar med människor som mår dåligt, så han kanske är expert på att veta vad han skall och inte skall göra för att må sämre? Så han kanske inte alls vill se mina meddelanden?

Vad har jag gjort liksom och allt känns så overkligt. Som om det inte har hänt. Vad har jag gjort liksom och varför?!

Stackars man..
att det ska bli konsekvenser för killar hör jag ofta, vad är det för konsekvenser ni tjejer menar?
Citera
2020-05-21, 16:56
Medlem
Undercoverss avatar
Äsch...... min sambo våldför sig sexuellt på mig flera ggr i veckan fastän jag är dödstrött efter en lång arbetsdag och egentligen hellre hade sovit men inte en enda gång har jag varit missnöjd efteråt.

Fast nu har vi ett förhållande så för egen del känns det inte som våldtäkt, tjatsex kanske(?) men det brukar bli jävligt bra då det (för mig) är porrigt med sexuellt frustrerade kvinnor som "ställer upp sig".

Men låt nu stackarn vara ifred! Vill han något så hör han av sig, nu vet han vad du vill iaf...
Citera
2020-05-22, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag tycker att du borde söka proffshjälp, dessa tvångstankar kan aldrig vara bra.
Jag har inga tvångstankar.
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Exakt detta och ingenting annat. Killen är bara glad att slippa ytterligare kontakt.
Är du helt hundra procent säker? Kan väl finnas en möjlighet att han mår bättre av en ursäkt och förklaring. Kanske känns lättare att bära om man ger förklaring att mina känslor var så pass stark och att jag egentligen inte vill skada honom på något sätt!

Kanske blir bättre att ta in och bli av med det eventuella chocken och kanske annat som kanske tynger honom?

Jag har inte skrivit någonting till honom och jag själv känner att jag måste veta hur det är ifatt honom. Han kanske har lätt för att gå vidare för ''incidenten''.
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
att det ska bli konsekvenser för killar hör jag ofta, vad är det för konsekvenser ni tjejer menar?
Jag hotade honom om någonting. Typ rykte eller något. Vill inte ge detaljer. Mår dåligt för detta..
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Våldtäkt? Nej. Däremot kan man säga att du har gjort dig skyldig till sexuellt ofredande baserat på beskrivningen (jag tolkar det som att ni inte hade sex).
Vi hade sex.
Citera
2020-05-22, 10:10
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Jag har inga tvångstankar.

Är du helt hundra procent säker? Kan väl finnas en möjlighet att han mår bättre av en ursäkt och förklaring. Kanske känns lättare att bära om man ger förklaring att mina känslor var så pass stark och att jag egentligen inte vill skada honom på något sätt!

Kanske blir bättre att ta in och bli av med det eventuella chocken och kanske annat som kanske tynger honom?

Jag har inte skrivit någonting till honom och jag själv känner att jag måste veta hur det är ifatt honom. Han kanske har lätt för att gå vidare för ''incidenten''.

Jag hotade honom om någonting. Typ rykte eller något. Vill inte ge detaljer. Mår dåligt för detta..

Vi hade sex.

ALLT du beskriver tyder på tvångstankar. Stackars karl.
Och "du mår dåligt" över detta? Var det raketforskning att TÄNKA EFTER FÖRE då?
Hoppas han polisanmäler dig för sexuella trakasserier o annat sjukt, du är ju inte klok, och det verkar finnas NOLL plats för reflektion heller...
Citera
2020-05-22, 10:11
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Exakt detta och ingenting annat. Killen är bara glad att slippa ytterligare kontakt.

Han skulle ha blockerat TS så fort de första tendenserna till detta fucking psycho beteende började blomma upp..
Citera
2020-05-22, 12:53
Medlem
Citat:
ALLT du beskriver tyder på tvångstankar. Stackars karl.
Och "du mår dåligt" över detta? Var det raketforskning att TÄNKA EFTER FÖRE då?
Hoppas han polisanmäler dig för sexuella trakasserier o annat sjukt, du är ju inte klok, och det verkar finnas NOLL plats för reflektion heller...
Inga tvångstankar.
Angående det där med att tänka före. Nej, just då klarade jag inte av det. Känslorna var så otroligt starka och när han var på väg att gå ut, blev jag bara så tokig att jag ville ha kvar honom. Under där fick jag min ''superidé'' om att jag skulle kunna göra annat på honom också. Om han bara stannade kvar självmant, så skulle jag aldrig få någon idé alls. Jag blev bara så galen, för jag visste inte alls när jag skulle få chansen att träffa honom eller överhuvudtaget ha honom i min lägenhet igen. Det kändes bara som en enda gigantiskt dröm att ha honom hos mig. Bara han och jag, helt ensamma för oss själva.

Jag kände att jag klarar inte av att ha mina dåliga ursäkter för att träffa honom. Först var det ursäkter om att prata om gruppen för att chatta med honom, sen var det en annan ursäkt för att kunna träffa honom personligen och därefter var det en ytterligare ursäkt för att han skulle komma över. Så jag kände bara att jag klarar inte av att säga dessa ursäkter hela tiden bara för att träffa/chatta med honom. SÅ jag ville bara att han skulle stanna kvar en stund till. När kommer han nästa gång till min bostad eller om han överhuvudtaget skulle göra det. ELLER få träffa honom överhuvudtaget?! Det var sådana där saker som flög runt i mitt huvud.

Jag kunde inte tänka ordentligt..

Vadå noll plats för reflektion?!
Citat:
Han skulle ha blockerat TS så fort de första tendenserna till detta fucking psycho beteende började blomma upp..
Jag vart ingen ''psycho'' först jag kom i kontakt med honom. Du verkar inte begripa dig på att känslor kan bli otroligt starka. Jag har förstått att jag gjort fel. Det är därför jag skapade tråden. Allt kändes overkligt.

Ja, jag mår dåligt över detta. Varför skriver du citat tecken för det?
Senast redigerad av VillHaHan 2020-05-22 kl. 13:04.
Citera
2020-05-22, 16:36
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Inga tvångstankar.
Angående det där med att tänka före. Nej, just då klarade jag inte av det. Känslorna var så otroligt starka och när han var på väg att gå ut, blev jag bara så tokig att jag ville ha kvar honom. Under där fick jag min ''superidé'' om att jag skulle kunna göra annat på honom också. Om han bara stannade kvar självmant, så skulle jag aldrig få någon idé alls. Jag blev bara så galen, för jag visste inte alls när jag skulle få chansen att träffa honom eller överhuvudtaget ha honom i min lägenhet igen. Det kändes bara som en enda gigantiskt dröm att ha honom hos mig. Bara han och jag, helt ensamma för oss själva.

Jag kände att jag klarar inte av att ha mina dåliga ursäkter för att träffa honom. Först var det ursäkter om att prata om gruppen för att chatta med honom, sen var det en annan ursäkt för att kunna träffa honom personligen och därefter var det en ytterligare ursäkt för att han skulle komma över. Så jag kände bara att jag klarar inte av att säga dessa ursäkter hela tiden bara för att träffa/chatta med honom. SÅ jag ville bara att han skulle stanna kvar en stund till. När kommer han nästa gång till min bostad eller om han överhuvudtaget skulle göra det. ELLER få träffa honom överhuvudtaget?! Det var sådana där saker som flög runt i mitt huvud.

Jag kunde inte tänka ordentligt..

Vadå noll plats för reflektion?!

Jag vart ingen ''psycho'' först jag kom i kontakt med honom. Du verkar inte begripa dig på att känslor kan bli otroligt starka. Jag har förstått att jag gjort fel. Det är därför jag skapade tråden. Allt kändes overkligt.

Ja, jag mår dåligt över detta. Varför skriver du citat tecken för det?

Jag jag också känt och har starka känslor, men begår fan inte människorov, och till skillnad från DIG, fattar jag att ett nej är ett nej.

Du är helt och hållet jävla obehaglig, och verkar vara för dum för att fatta. Stackars karlar som kommer i kontakt med dig och andra psycho jävla sliddjur på forumet.
Citera
2020-05-22, 17:15
Medlem
Citat:
Jag jag också känt och har starka känslor, men begår fan inte människorov, och till skillnad från DIG, fattar jag att ett nej är ett nej.

Du är helt och hållet jävla obehaglig, och verkar vara för dum för att fatta. Stackars karlar som kommer i kontakt med dig och andra psycho jävla sliddjur på forumet.
Som jag har skrivit i mina andra trådar tror jag, så är det bara denna man som gjort mig såhär ''galen'' med enorma starka känslor som jag inte känt förut eller överhuvudtaget visste att det ens var möjligt att känna såhär pass starkt!!

Övrigt har jag varit helt normalt.

Jag visste själv att jag var lite tokig med tanken på så starka känslor för en person. Det var bara han som gällde i min värld och fortfarande gör egentligen. Bara att jag numera inte alls känner att jag kan göra någonting. Ingen träff, kontakt på nätet INGENTING. Kanske aldrig någonsin.

Jag måste veta hur det är ifatt med honom. Han kanske egentligen vart bara..typ...trött eller något efter sexet? Alltså nu hoppas jag ju bara att det var så. Alltså så han inte bär på dåligt mående...........Jag kanske borde berätta för honom att jag aldrig ens tänkte göra någonting, jag vart bara så inne i att han måste stanna kvar i min bostad längre för att jag tycker om honom så mycket. Han kanske sitter och mår dåligt för att jag ändå skall ge honom konsekvens?..........

Ingen vet.........

Men värt ett försök att skicka sådant meddelande? Med innehåll av FÖRLÅT helt klart!!!!

Jag vill inte förlora honom!!!

Vad har jag gjort liksom?!?!!
Citera
2020-05-22, 18:10
Medlem
DoktorKubiks avatar
Det du har gjort är, som du själv medger, sannolikt någon form av sexuell brottslighet. Så vitt jag vet ingår det i våldtäktslagen att tvinga till sig sex genom hot, så eventuellt räknas det till och med som våldtäkt. Förhoppningsvis ser någon sakkunnig inom polisen detta så att de kan göra en bedömning av huruvida de bör gå vidare eller inte.

Egentligen spelar det ingen roll vad vi säger, du har tre trådar fulla av människor som bett dig låta honom vara ifred men du har ändå eskalerat gång på gång. Det blir bara galnare och galnare. Jag gör ändå ett sista försök.

1. Det du har gjort går inte att försvara. Alls. Att du ens försöker är oroande. Om du själv köper dina egna undanflykter så ska du vara helt på det klara med att du är den enda som gör det.

2. Låt honom vara. Givetvis är han inte "trött efter sex" eller något liknande nonsens. Ingen människa har någonsin varit så trött efter sex att de inte orkat svara på sms efter flera dagar/veckor. Du har ljugit, manipulerat, hotat och tvingat; det är därför han håller sig undan.

3. Om du har tur nog att undslippa rättsligt efterspel ska du vara väldigt tacksam.

4. Fortsätter du pusha honom så här så kommer du till slut tvinga honom till rättsliga åtgärder för att skydda sig. Hade jag varit i hans sits hade jag gått till polisen eftersom du bevisligen är så oberäknelig och oresonlig att det är omöjligt att veta vad nästa galna steg är.

5. Sök professionell hjälp omgående.

6. Låt. Honom. Vara.
Citera
2020-05-22, 19:44
Medlem
Låter som serien ”Gösta”.

Ta ingen ytterligare kontakt med honom! Låt honom bara vara ifred. Sök professionell hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in