• 1
  • 2
2020-05-19, 04:54
Medlem
Jag har varit OFF ett tag och det är av en mycket god anledning. Jag vet inte vad som har hänt och det känns overkligt. Vad har jag gjort liksom och gjorde jag verkligen det?!

Det är en kille som jag har tyckt om väldigt länge. När jag väl träffade honom personligen så kändes som om allting är rätt, kändes bra att träffa honom och jag inbilla mig att han tyckte detsamma.

Efter våran träff så skickade jag meddelanden gång på gång om han inte har lust att komma över. Slutligen kunde jag inte acceptera ett nej utan han SKALL och MÅSTE komma över. Så jag skrev något som fick honom att komma över. Jag bad honom att det var viktigt för min del att prata om någonting. Han sysslar med att hjälpa människor som mår dåligt, samt har han ett extrajobb med människor som har det svårt. Så han brinner med att hjälpa människor som har det svårt. Han inkl volontärsarbetat i en verksamhet med utsatta människor, så jag visste precis vad jag skulle skriva för att han skulle komma.

Han kom över och vi fika. Jag låtsades hela tiden att jag behövde honom och han tog hand om mig. När det hade gått någon timme, så sa han att han måste ge sig iväg, men nej. Jag ville bara ha honom kvar.

Det var som om jag vart helt galen. Jag kunde inte längre tänka mig in i någon annans skor. Jag begrep inte hur mycket jag skämde ut mig själv, hur galet jag agerade samt hur mycket jag eventuellt får honom att må dåligt.

Så jag med tvång ber honom stanna för annars kommer det bli konsekvenser för hans del. Han gav snabbt med sig och gjorde som jag sa. Vi satt och pratade mer och han sa att jag behöver hjälp och frågade mig hur det är ifatt mig egentligen.

Jag orkade slutligen inte låtsas att må dåligt, så jag fortsatte med mina hot om att det kommer bli konsekvens om han inte gör som jag säger. Så han gav med sig och jag satte mig över honom rent fysiskt och vi började bli intima, med smek, kyssar m.m.

Jag vet inte längre hur mycket jag tvingade honom. Jag bara fortsatte. När allt var över, så var han ganska så tyst. Sa småord och jag sa småord på grund av hans tystnad. Därefter begav han sig utåt och med låg ton ''Hej då'' och stängde ytterdörren.

Dagen efter slog det bara mig vad som kom över mig. Jag begrep att jag just eventuellt har våldtagit någon. Jag har inte skrivit till honom eller varit aktiv på någon forum alls. Jag har mått dåligt, för helt plötsligt så förstod jag hur besatt jag är i honom. Något som många har skrivit till mig att jag är. Många skrev till mig att han inte var intresserad och jag förstår det nu. Nu när allt är försent. Det är som om jag behövde vara fysiskt intim med honom för att förstå. Eller att jag var tvungen att tvinga honom och se hans blick efteråt, för att förstå hur galen jag var/är.

Han vill inte ha något med mig att göra och därför har jag inte skrivit till honom. Jag har tänkt på att skriva förlåt, men inte ens det har jag gjort. För allt han kanske gör nu är att gå vidare. Han jobbar med människor som mår dåligt, så han kanske är expert på att veta vad han skall och inte skall göra för att må sämre? Så han kanske inte alls vill se mina meddelanden?

Vad har jag gjort liksom och allt känns så overkligt. Som om det inte har hänt. Vad har jag gjort liksom och varför?!

Stackars man..
Citera
2020-05-19, 05:16
Bannlyst
Ja, vad ska man säga? Inte fan var det bra det du gjorde iallafall...

Mitt tips e att berätta läget, svälj stoltheten, var ärlig och ta smällen (om de nu blir nån smäll).

Om inte för hans skull så gör det för din skull annars kommer din självkänsla en dag göra dig psykotisk och det rekommenderar jag inte...
Citera
2020-05-19, 06:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Svårt att sia om. Du har hotat någon till sexuella handlingar. Jag menar om du inte gör detta blir det konsekvenser. Lagen ser ju inte olika på män och kvinnor avseende det här.

Men samtidigt så har ju vi män oftast överläget. Dvs vi kan bryta oss loss. Sett till just denna man verkar han ju bara vara en mycket snäll sådan som inte vill bråka. Svårt att se hur han uppfattade det hela. Men höra av sig är väl att reka.
Citera
2020-05-19, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VillHaHan
Jag har varit OFF ett tag och det är av en mycket god anledning. Jag vet inte vad som har hänt och det känns overkligt. Vad har jag gjort liksom och gjorde jag verkligen det?!

Det är en kille som jag har tyckt om väldigt länge. När jag väl träffade honom personligen så kändes som om allting är rätt, kändes bra att träffa honom och jag inbilla mig att han tyckte detsamma.

Efter våran träff så skickade jag meddelanden gång på gång om han inte har lust att komma över. Slutligen kunde jag inte acceptera ett nej utan han SKALL och MÅSTE komma över. Så jag skrev något som fick honom att komma över. Jag bad honom att det var viktigt för min del att prata om någonting. Han sysslar med att hjälpa människor som mår dåligt, samt har han ett extrajobb med människor som har det svårt. Så han brinner med att hjälpa människor som har det svårt. Han inkl volontärsarbetat i en verksamhet med utsatta människor, så jag visste precis vad jag skulle skriva för att han skulle komma.

Han kom över och vi fika. Jag låtsades hela tiden att jag behövde honom och han tog hand om mig. När det hade gått någon timme, så sa han att han måste ge sig iväg, men nej. Jag ville bara ha honom kvar.

Det var som om jag vart helt galen. Jag kunde inte längre tänka mig in i någon annans skor. Jag begrep inte hur mycket jag skämde ut mig själv, hur galet jag agerade samt hur mycket jag eventuellt får honom att må dåligt.

Så jag med tvång ber honom stanna för annars kommer det bli konsekvenser för hans del. Han gav snabbt med sig och gjorde som jag sa. Vi satt och pratade mer och han sa att jag behöver hjälp och frågade mig hur det är ifatt mig egentligen.

Jag orkade slutligen inte låtsas att må dåligt, så jag fortsatte med mina hot om att det kommer bli konsekvens om han inte gör som jag säger. Så han gav med sig och jag satte mig över honom rent fysiskt och vi började bli intima, med smek, kyssar m.m.

Jag vet inte längre hur mycket jag tvingade honom. Jag bara fortsatte. När allt var över, så var han ganska så tyst. Sa småord och jag sa småord på grund av hans tystnad. Därefter begav han sig utåt och med låg ton ''Hej då'' och stängde ytterdörren.

Dagen efter slog det bara mig vad som kom över mig. Jag begrep att jag just eventuellt har våldtagit någon. Jag har inte skrivit till honom eller varit aktiv på någon forum alls. Jag har mått dåligt, för helt plötsligt så förstod jag hur besatt jag är i honom. Något som många har skrivit till mig att jag är. Många skrev till mig att han inte var intresserad och jag förstår det nu. Nu när allt är försent. Det är som om jag behövde vara fysiskt intim med honom för att förstå. Eller att jag var tvungen att tvinga honom och se hans blick efteråt, för att förstå hur galen jag var/är.

Han vill inte ha något med mig att göra och därför har jag inte skrivit till honom. Jag har tänkt på att skriva förlåt, men inte ens det har jag gjort. För allt han kanske gör nu är att gå vidare. Han jobbar med människor som mår dåligt, så han kanske är expert på att veta vad han skall och inte skall göra för att må sämre? Så han kanske inte alls vill se mina meddelanden?

Vad har jag gjort liksom och allt känns så overkligt. Som om det inte har hänt. Vad har jag gjort liksom och varför?!

Stackars man..

Går inte att vara snäll mot dig här. Riktigt uselt gjort! Ja man skulle kunna kalla det våldtäkt i och med att du kört med utpressning.
Citera
2020-05-19, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Men höra av sig är väl att reka.
Vågar inte alls höra av mig till mannen. Han kanske skulle må sämre? Han kanske försöker glömma alltihopa? Vad skall jag skriva till exempel? Jag vet inte vad som kom över mig, förlåt att jag gjorde som jag gjorde?
Citat:
Ursprungligen postat av Azc
Går inte att vara snäll mot dig här. Riktigt uselt gjort! Ja man skulle kunna kalla det våldtäkt i och med att du kört med utpressning.
Jag vet, jag vet. Det jag inte vet är vad som bara flög i mig. Han har funnits i mina tankar och känslor så många gånger. Det är en lång historia. Men allt började med att jag fann honom på nätet. Han är administratör och jag fann hans sätt att formulera sig så unik. Jag tyckte hans personlighet redan där bestod av en sådan otrolig snällhet. Vo chattade, mest om gruppen och principer.

Rätt som det var, så träffades vi. Och därefter flög mina känslor bara ännu mer starkare. Människor sa att jag verkade besatt och han uppenbarligen inte är intresserad. Men jag lyssnade inte och slutligen kom han över hem till mig, genom att jag lurade honom. Vi fikade och jag ville i princip att han skulle finnas hos mig i evighet. Jag kunde bara inte godta att han skulle sticka iväg. Jag hade så kul med honom, jag ville att han skulle stanna så vi kunde snacka och umgås mer.

Slutligen blev jag bara ''galen''. Och det blev som det blev.

Jag känner fortfarande att allt känns så overkligt..Vad har jag gjort liksom, tänker jag för mig själv upprepade gånger..
Citera
2020-05-19, 06:52
Medlem
knark4evers avatar
Grattis, det låter som en ganska klockren våldtäkt i mina öron. Nu är jag ingen jurist dock, men du fattar.

Det bästa du kan göra är att be om ursäkt och visa dig ångerfull. Det sämsta du kan göra är att fortsätta som att inget har hänt.

Lycka till
Citera
2020-05-19, 07:27
Medlem
Ta dig i kragen och prata med människan. Förklara vad som hände och varför du gjorde som du gjorde.

Om du har en jävla tur slipper du våldtäktsanmälan.
Citera
2020-05-19, 07:34
Medlem
DaChiefs avatar
Nej du har inte våldtagit han.

Men han verkar ultragay så han kan känna sig skändad.

Dock lär han ha tankar om att han gjort en oprofessionell handling om han jobbar med folk med liknande problem som du har.

Ser nu att du skriver om forumhistorien, har för mig att du startade en tråd om det.

Ärligt talat verkar du lite koko, i det stora hela var detta ingen big deal, hoppas ni använde kondom.

Sök hjälp.
Senast redigerad av DaChief 2020-05-19 kl. 07:42.
Citera
2020-05-19, 09:24
Medlem
Du resonerar definitivt som någon som våldtar. Du är ute efter att behaga dina krav till varje pris medan du förbiser vad konsekvenserna för andra blir. Det blir tydlig när du skriver att ”Det är som om jag behövde vara fysiskt intim med honom för att förstå”.

Du är uppenbart att du är dum nog för att inte kunna ta hand om dig själv. Hade du dessutom lyssnat på svaren du fick i dina tidigare trådar om samma ämne så hade du inte suttit där du gör idag.

Vård är vad du behöver.
Citera
2020-05-19, 12:17
Medlem
savagemamiis avatar
Sa han att han inte ville ha sex med dig? Sa han ”nej” ”sluta” osv? Gjorde han motstånd?
Oavsett vad så tvingade du människan till något som han inte verkade vilja.
Be om ursäkt och förklara varför du betedde dig sådär. Låtsas inte som ingenting.
Killar har också känslor
Citera
2020-05-19, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark4ever
Grattis, det låter som en ganska klockren våldtäkt i mina öron. Nu är jag ingen jurist dock, men du fattar.

Det bästa du kan göra är att be om ursäkt och visa dig ångerfull. Det sämsta du kan göra är att fortsätta som att inget har hänt.

Lycka till
Hur skall jag ens våga skriva något nu? Det slog mig vad jag verkligen har gjort. Men han kanske föredrar tystnaden? Han kanske mår sämre om jag påminner om incidenten?
Citat:
Ursprungligen postat av 4liv3
Ta dig i kragen och prata med människan. Förklara vad som hände och varför du gjorde som du gjorde.

Om du har en jävla tur slipper du våldtäktsanmälan.
Hur skall jag ta mig till med att be om ursäkt överhuvudtaget? Hur börjar man liksom?
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Du resonerar definitivt som någon som våldtar. Du är ute efter att behaga dina krav till varje pris medan du förbiser vad konsekvenserna för andra blir. Det blir tydlig när du skriver att ”Det är som om jag behövde vara fysiskt intim med honom för att förstå”.

Du är uppenbart att du är dum nog för att inte kunna ta hand om dig själv. Hade du dessutom lyssnat på svaren du fick i dina tidigare trådar om samma ämne så hade du inte suttit där du gör idag.

Vård är vad du behöver.
Låter jag precis som någon som våldtar?!! Det är ju inte så att jag har gått runt och våldtagit människor..

Jag kanske var ute efter att behaga mina krav, jag vet inte. Jag blev bara tokig när han ville gå. Jag kände bara att: ''Han måste stanna lite till!!'' och sedan kom det bara med den här beteendet av att tvinga och hota. Om han bara stannade en liten stund till utan att säga att han skulle gå, så tror jag att vi hade kunnat snackat vidare. Jag blev bara så ''konstig'' efter att jag fick idén om att jag kanske kan göra vad jag vill med hotelser. Efter att allt var över, så förstod jag att det jag höll på med var långt ifrån okej. Kändes så overkligt och ingenting jag skulle göra det igen emot honom. Jag borde verkligen ha accepterat att han skulle gå iväg. Men jag visste inte om jag kunde få en sådan här chans igen att träffa honom i min lägenhet..Jag tänker mig att han kanske kan gå vidare och jag kanske får honom att må sämre om jag påminner han igen om jag hör av mig till han?
Citera
2020-05-19, 12:30
Medlem
Snacks avatar
Citat:
Vågar inte alls höra av mig till mannen. Han kanske skulle må sämre? Han kanske försöker glömma alltihopa? Vad skall jag skriva till exempel? Jag vet inte vad som kom över mig, förlåt att jag gjorde som jag gjorde?
Citat:
Slutligen blev jag bara ''galen''. Och det blev som det blev.

Jag känner fortfarande att allt känns så overkligt..Vad har jag gjort liksom, tänker jag för mig själv upprepade gånger..
Varför ber du om ursäkt till alla här men specifikt inte till honom? Ni verkar dumma i huvudet båda två, dels borde han inte accepterat dig göra så och dels borde du reda ut vad som får dig att agera så dumt. Extremt fegt av dig att inte ens låta honom konfrontera dig i det eller ens förklara att det var fel av dig. Du kan annars alltid uppsöka psykvården och gråta bort ditt beteende om du inte vågar möta honom. Svaret till dina problem finns inom dig och ingen annanstans.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in