Citat:
Ursprungligen postat av
Kremlologi
Dina fantasier om dom många könen som kan te sig olika på en fyrdimensionell skala är en naturvidrig villfarelse, ren och skär subversiv ideologi som har bitit sönder hjärnan på dig.
Jag börjar mer och mer röra mig åt den positionen. Den moderna "frigjorda" kvinnan har exponerat sig som en bestialisk prostituerad själlös imbecill lika lättmanipulerad som ett barn. Om vi överhuvudtaget ska ha en demokratisk stat vilket är högst diskutabelt till att börja med kan dom under inga omständigheter tillåtas inneha några maktpositioner eller något inflytande överhuvudtaget i den.
Jag håller med. Den Svenska kvinnan har piskats till lydnad av feminismens häxmästarinnor. Med nya ordlekar håller de dem i schack. Patriarkatet, "allt-är-väldtäkt" och "internaliserad misogyni!!!" om de ifrågasätter dogman. Med systerskapet som kättingar runt anklarna står de i en grupp och får ständigt kallt vatten över sig av media som skriker ut nya farligheter som de ska tro på. "Våldtäktsepidemi!!", "Lönegapet!!", "Våld i hemmet!!"".
När dags för den 'parlamentariska' marschen sjunger de redan feministsiska kampsånger i hopp om att få komma in i värmen och säkerheten igen. Varför inte en början som menig som Flashbackskribent likt vissa vi ser här? Kan ju vara början på en lysande karriär i feminismens polititbyrå. Framtiden kanske kan innebära sitta vid inkvisitionerna när män ska avrättas?
Nä, det är som du skriver. De har blivit infantiserade.
Det enda hopp jag ser är om de aktivt klipper den där jävla systerskapskedjan och börjar tänka självständigt. Offentlig rörelse.