Citat:
Ursprungligen postat av
Vermillions
Vad fan predikar du om? Om nån skadar människor så djupt så får personen räkna med att det kommer slå tillbaka en vacker dag. That’s nature.
Here we go. Jag har upplevt ännu mer lidande så jag vet att man t.ex aldrig ska behandla ett oskyldigt barn illa. En vacker dag blir barnet så framgångsrikt att denne bestämmer vad som ska hända med gärningsmännen. Hämnd kommer dock inte ändra eller få allt som har gjorts ogjort men det är en befrielse om man blivit kränkt och förnedrad.
Wow, kränkt-SM har fått en ny utmanare?
För kännedom, säger Stor Men Snabb precis samma sak som du.
Läs lite.
Jag delar SMSs åsikt. Detta är den backlash feminismen fört med sig. De våldtas mer än nånsin, deras män har grävt ner sig i mammas källare och skiter i dem och våra barn mår sämre än nånsin.
Feminister och white knights har tagit plats i varje position av makt och deras mål är att införa MER av samma.
Det enda som kan hända är en nedåtgående helix av ett samhälle som imploderar, rasar ihop över sig själv och snart finns inga kvar att ta dem ut den banan.
Varför?
Ingen lyssnar på varningarna.
De är rasister, nazister, fascister, misogyna gubbslem och alt höger, SDare och Trumpers.
Oavsett argumenten de framför.