Citat:
Ursprungligen postat av
SalmonandEgg
Detta.
Det är ju så otroligt simpelt, om det bara var ett "allmänt sug" så skulle första bästa person (eller häst) fungera, men så är det ju inte (åtminstone inte personer, hästar kanske funkar för vissa brudar verkar det som) - Nej, det är en viss typ av man, inte varje man, en man som innehar vissa karaktärsdrag, fysiska som mentala, således belönas denna man med sex, då han har något som andra män inte har, som också hade velat tagit del av fittan.
Hur FAN kan det vara så svårt att förstå för dessa hönshjärnor?
Även om jag är allmänt kåt, så vill jag inte ha sex med vilken man som helst. Jag vill ha det med en man jag finner attraktiv, även om kanske egentligen inte skulle behövas då lusten finns, men jag vill kunna njuta av att se hans ansikte också.
Men här kommer en krusidull, jag vill inte ha sex med en man jag inte finner attraktiv,även om jag är kåt, då får det bli arbeta på egen hand för att lätta på trycket.
Inte många män skulle kunna ha sex med någon dom inte finner attraktiv heller vad jag förstår, och dom män som har sex har inte nödvändigtvis vissa karaktärsdrag, fysiska som mentala.
Jag har inte samma smak som min väninna, så vi har sex med olika typer av män, det gemensamma är att vi båda finner resp man attraktiv för oss själva, men vi vill inte byta man med varandra,då vi inte attraheras av varandras sexpartner.