2020-08-24, 23:47
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Största anledningen till att onlyfans exloderat i år är väl ändå covidpandemin? Inte så lätt att skaffa sig sociala liv när psykopaterna och idioterna som styr världen stängt ner densamma.

Yes, stämmer, men jag tror att Coronahysterin bara påskyndat utvecklingen. Instagram och Youtube tillåter inte bilder och filmer som är för porriga, och den manliga följarskaran vill se detta (och betalar för det). Så Youtube/Instagram/Tiktok används för att informera följarna var de hittar Onlyfanskontot. Tjänar grymma pengar på dessa bilder, behåller 80% av cashen de drar in. Onlyfans tar 20%. Inga mellanhänder.

https://www.businessinsider.com/top-onlyfans-creators-share-their-social-media-content-promotion-strategies-subscription-audience
Citera
2020-08-24, 23:49
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Ditt trollande ör oerhört tjatigt.
- Nej, virus är inget påhitt.
- Jag har aldrig förnekat att män som grupp ägnat sug åt att förtrycka kvinnor, liksom vad ”patriarkat” brukar leda till.

Hört talas om mänskliga komplexa system som kallas civilisationer/ social organisation?
DÄR finner du förklaringarna till en uppsjö av olika sorters förtryck genom historien och inte att ex vita människor eller amerikaner ex. eller nu kineser skulle vara fysiska praktexemplar.

- Jo det är det. Läs på istället för att uttala dig om saker du har noll koll på.
- Ja, det är klart att mäns förmåga att kontrollera gruppen kvinnor beror på en kombination av överlägsen styrka och överlägset intellekt. Har inte påstått något annat.
Citera
2020-08-24, 23:49
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Du hatar och föraktar 40+åriga män som har sex med unga 20-åriga kvinnor eller hur? Du har sagt det helt öppet. Och eftersom du gör det så hatar du manlig sexualitet. Case closed.

Hatar nu också? Vad blir det härnäst tro?
Citera
2020-08-24, 23:50
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
- Jo det är det. Läs på istället för att uttala dig om saker du har noll koll på.
- Ja, det är klart att mäns förmåga att kontrollera gruppen kvinnor beror på en kombination av överlägsen styrka och överlägset intellekt. Har inte påstått något annat.

Det beror inte på överlägset intellekt nä.
Citera
2020-08-24, 23:51
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hatar nu också? Vad blir det härnäst tro?

Nu också? Är väl det jag påstått hela tiden.
Citera
2020-08-24, 23:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja exakt, mannen är starkast enligt naturen och har därför i alla tider kontrollerat huruvida kvinnan ska ha frihet eller inte. Eller förnekar du nu helt plötsligt att män har kontrollerat kvinnan historiskt?

Vad förstod du inte i mitt inlägg? Markera exakt så förtydligar jag vad du hade svårt att greppa.
Citera
2020-08-24, 23:53
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Nu också? Är väl det jag påstått hela tiden.
Njä jag vill minnas att du hållt dig främst till förakt, men din fantasi vet inga gränser så det är föga förvånande.
Citera
2020-08-24, 23:53
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det beror inte på överlägset intellekt nä.

Så det beror bara på fysisk styrka?

Men som Merapi mycket riktigt påpekade så kan det inte bara handla om det för då skulle tigrar, lejon och elefanter kontrollera och bestämma över människan, eftersom de är fysiskt starkare än oss, eller hur?
Citera
2020-08-24, 23:54
Medlem
Citat:

Verkligen? Så statsministerns eller polisens ex. förmåga kontrollera dig och ditt liv beror alltså på statsministerns och a100% av alla polisers ”överlägsna styrka och överlägset intellekt”?
Citera
2020-08-24, 23:56
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Njä jag vill minnas att du hållt dig främst till förakt, men din fantasi vet inga gränser så det är föga förvånande.

Ok, de är väl i princip synonymer i min bok och jag försöker bara variera ordvalet lite. Men visst, förakt eller hat, vilket du vill. Förakt kanske är ett lite mer träffande ord, absolut.
Citera
2020-08-24, 23:56
Medlem
fokinwichus avatar
Tala för dig själv.

Kvinnor kan vara hur hemska och jobbiga som helst, kommer ändå jaga dem. Era skinkryttare
Citera
2020-08-25, 00:03
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Verkligen? Så statsministerns eller polisens ex. förmåga kontrollera dig och ditt liv beror alltså på statsministerns och a100% av alla polisers ”överlägsna styrka och överlägset intellekt”?

Anledningen till att statsministern och poliser kan kontrollera människors liv är för att majoriteten människor gått med på att det ska vara så. Men om alla människor bestämde sig för att göra uppror mot statsministern och polisen skulle statsministern och polisen vara chanslösa.

Män har tack vare överlägsen styrka och överlägset intellekt gått samman och skapat civilisationer där de bestämmer huruvida kvinnan ska ha frihet eller inte.
Senast redigerad av hardusettminapa 2020-08-25 kl. 00:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in