Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Orimligt och orimligt, tycker det är lite autistiskt att fokusera på 10 ligg om dagen som om det vore skrivet i sten var ju vi män som skulle vara autisterna

och vad vi talar om här är trots allt inställningen man har. LadySwedes inställning är ju precis hur mysig som helst, genuin kärlek och genuin kåthet, hennes man tänker antagligen likadant ni däremot förutsätter att män naturligtvis knullar hennes torra blodiga fitta igen och igen för han skall minsann ha sex när han vill. Att använda ord som "tvång" när man pratar om att ha sex med den man älskar visar ju på att något är seriöst mentalt off med en och tänker man så är jag tämligen säker på att man aldrig varit kär. Något felar som sagt.
Har inte yppat något om ett tvång. Men om en förutsättning för relationen ska fortsätta att man också vill ha frekventa anala penetrationer (vilket självfallet är svårt för rätt många) så vem ska kompromissa?
Hon säger ju att man ska ge så mycket han vill ha? Men vad är det? Män är ju liksom inte som vi kvinnor ett enda kollektiv (Tihi), så där kan det se tämligen olika ut.
Och vad händer om ens partner blir sjuk, deprimerad? Där kanske sex blir mycket svårt att överhuvudtaget genomföra. Lämnar ni direkt då om prognosen är dålig?
Jag är uppriktigt nyfiken.
För mig är sex en stor och viktig del i en relation. Sen är jag ytterst medveten om att det inte ser ut så alla. Inte för män heller.
En anledning till att män köper sex är att de inte upplever att alla deras fantasier kan bli verklighet hemma med hustrun, trots att det har ett aktivt sexliv.
Det kan handla om förnedringslekar, femdom, och lite annat smått och gott som livspartnern inte är bekväm med. Då undrar jag hur ni ser på det? Är även detta något man ska omfamna för att inte riskera skilsmässa?