2020-08-29, 23:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Om man har vaginalt sex 10 gg per dag mer eller mindre jämt så blir man öm till slut oavsett.
Du tänker dig ändå att vaginal torrhet och sprickningar ingår i kärleken till mannen?
Om han i huvudsak är intresserad av analsex? 5-10 gg om dagen. Stället han inte upp och blir ”mätt”så är det fullkomligt förväntat att han köper sex?

Har du aldrig kaninknullat? Vaginal torrhet är inte ett problem. Öm blir även kuken. 10 gånger om dagen i säg 20 års tid skulle ingen klara så rätt löjligt exempel.
Citera
2020-08-30, 00:08
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Har du aldrig kaninknullat? Vaginal torrhet är inte ett problem. Öm blir även kuken. 10 gånger om dagen i säg 20 års tid skulle ingen klara så rätt löjligt exempel.
Självfallet har jag det. (Och grinade i dagar då jag trodde fittan hade blivit så arg på mig att jag aldrig skulle få kuk i mig. Ack ungdomen)

Men ladyswede verkar ju inte tycka att det är orimligt i sammanhanget.
Citera
2020-08-30, 00:18
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Ja du moment 22 det är uppenbart att du är en hjärntvättad feminist av idag. Jag har aldrig varit på bordell men är det egentligen så farligt när samhället är som det är. Åk runt i världen och vidga dina vyer lite råder jag dig, folk dör av svält överallt. Det är uppenbart att du är singel, lite fet och otränad, bryr dig inte om smink eller ens klädsel för att du tror att du känner dig fri och vill göra som du vill. Visst gör så men tro inte att du blir lycklig av det. Vilka män tror du attraheras av det ? och vad är poängen med att göra som du ? bevisa vad för vem ? jag struntar fullständigt i dig som exempel. Varför skulle en seriös man vilja vara med dig tror du ? eller du kanske inte vill träffa någon nej då gör du kanske rätt! Som jag sagt tidigare smarta seriösa kvinnor har i regel både utbildning, bildning och är måna om sitt utseende det tyder på disciplin och karaktär min vän...ditt beteende är slappt, wt ja looser beteende. Du är otroligt hjärntvättad och okunnig utan att veta om det och jag tycker du är ett offer.

Citat:
Moment 22 jag skulle även vilja säga att du är naiv i dina tankar för världen är galen och idealism fungerar inte så bra. Se verkligheten som den är istället. De starkaste, snyggaste, smartaste vinner oftast och får som de vill, konkurrensen är stenhård. Disciplin och stenhårt arbete belönas oftast men inte ens det är någon garanti. Det finns inget som heter jag har rätt..naturen är grym ja. Se på djurvärlden bara de starkaste, snyggaste, mest attraktiva djuren förökar sig osv... naturen tar inte hänsyn till och struntar fullständigt i feminisim jag lovar.

Citat:
Moment22, mitt råd är att bilda dig, utbilda dig och börja träna stenhårt. Sedan lär du dig hur man sminkar sig och klär sig och rör sig som en kvinna. Sedan kanske du märker hur naturens lagar blir till din fördel..i all välmening min vän....

Ja vad ska man säga...
På ett sätt är det ju ändå lite gulligt att du är så fäst vid mig att du ägnar mig flera inlägg. Jag har också förstått att du önskar att du kände mig, men man kan inte få allt här i livet.
Eftersom du nu inte känner mig, eller faktiskt inte vet ett dugg om mig, så ter sig dessa inläggen rätt så meningslösa.
Citera
2020-08-30, 00:22
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Självfallet har jag det. (Och grinade i dagar då jag trodde fittan hade blivit så arg på mig att jag aldrig skulle få kuk i mig. Ack ungdomen)

Men ladyswede verkar ju inte tycka att det är orimligt i sammanhanget.

Orimligt och orimligt, tycker det är lite autistiskt att fokusera på 10 ligg om dagen som om det vore skrivet i sten var ju vi män som skulle vara autisterna och vad vi talar om här är trots allt inställningen man har. LadySwedes inställning är ju precis hur mysig som helst, genuin kärlek och genuin kåthet, hennes man tänker antagligen likadant ni däremot förutsätter att män naturligtvis knullar hennes torra blodiga fitta igen och igen för han skall minsann ha sex när han vill. Att använda ord som "tvång" när man pratar om att ha sex med den man älskar visar ju på att något är seriöst mentalt off med en och tänker man så är jag tämligen säker på att man aldrig varit kär. Något felar som sagt.
Citera
2020-08-30, 00:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Orimligt och orimligt, tycker det är lite autistiskt att fokusera på 10 ligg om dagen som om det vore skrivet i sten var ju vi män som skulle vara autisterna och vad vi talar om här är trots allt inställningen man har. LadySwedes inställning är ju precis hur mysig som helst, genuin kärlek och genuin kåthet, hennes man tänker antagligen likadant ni däremot förutsätter att män naturligtvis knullar hennes torra blodiga fitta igen och igen för han skall minsann ha sex när han vill. Att använda ord som "tvång" när man pratar om att ha sex med den man älskar visar ju på att något är seriöst mentalt off med en och tänker man så är jag tämligen säker på att man aldrig varit kär. Något felar som sagt.
Har inte yppat något om ett tvång. Men om en förutsättning för relationen ska fortsätta att man också vill ha frekventa anala penetrationer (vilket självfallet är svårt för rätt många) så vem ska kompromissa?

Hon säger ju att man ska ge så mycket han vill ha? Men vad är det? Män är ju liksom inte som vi kvinnor ett enda kollektiv (Tihi), så där kan det se tämligen olika ut.

Och vad händer om ens partner blir sjuk, deprimerad? Där kanske sex blir mycket svårt att överhuvudtaget genomföra. Lämnar ni direkt då om prognosen är dålig?

Jag är uppriktigt nyfiken.

För mig är sex en stor och viktig del i en relation. Sen är jag ytterst medveten om att det inte ser ut så alla. Inte för män heller.

En anledning till att män köper sex är att de inte upplever att alla deras fantasier kan bli verklighet hemma med hustrun, trots att det har ett aktivt sexliv.

Det kan handla om förnedringslekar, femdom, och lite annat smått och gott som livspartnern inte är bekväm med. Då undrar jag hur ni ser på det? Är även detta något man ska omfamna för att inte riskera skilsmässa?
Senast redigerad av Buffymylove 2020-08-30 kl. 00:44.
Citera
2020-08-30, 01:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Har inte yppat något om ett tvång. Men om en förutsättning för relationen ska fortsätta att man också vill ha frekventa anala penetrationer (vilket självfallet är svårt för rätt många) så vem ska kompromissa?

Hon säger ju att man ska ge så mycket han vill ha? Men vad är det? Män är ju liksom inte som vi kvinnor ett enda kollektiv (Tihi), så där kan det se tämligen olika ut.

Och vad händer om ens partner blir sjuk, deprimerad? Där kanske sex blir mycket svårt att överhuvudtaget genomföra. Lämnar ni direkt då om prognosen är dålig?

Jag är uppriktigt nyfiken.

För mig är sex en stor och viktig del i en relation. Sen är jag ytterst medveten om att det inte ser ut så alla. Inte för män heller.

En anledning till att män köper sex är att de inte upplever att alla deras fantasier kan bli verklighet hemma med hustrun, trots att det har ett aktivt sexliv.

Det kan handla om förnedringslekar, femdom, och lite annat smått och gott som livspartnern inte är bekväm med. Då undrar jag hur ni ser på det? Är även detta något man ska omfamna för att inte riskera skilsmässa?

Tvång, tvingades osv, det kom upp flera gånger men kanske inte just från dig. Bögar kaninknullar dom med så du behöver nog inte vara så orolig för rumpan.

Om hon blir så deprimerad att hon inte ens kan suga kuk så lämnar man väl henne för depressionen och inte för sexet, inget sex är ju då bara ett symptom för då orkar hon ju uppenbarligen inte ta hand om hem, barn, jobb osv heller. Vem pallar med det? Är en flickvän man vill ha och inte ett barn. Den narcissismen som "deprimerade" alltid har är ju inte charmig direkt och hon bör ju åtminstone fatta att hon till 100% är problemet så igen börjar hon yra om att han är ett jävla svin som tänker på sex eller tvång och liknande så bör man ju dumpa henne snarast möjligt, det är som jag sa innan bara tofflar som accepterar det beteendet. Har man däremot 30 år tillsammans och hon helt plötsligt blir deprimerad men inte skyller på mannen ja då finns man där för henne.

Har dom då verkligen ett aktivt sexliv? Att smyga och inte säga vad man gillar verkar lite barnsligt och är rätt långt ifrån hur jag beter mig. Om jag vill spänna fast henne och smiska henne och ta henne i alla hål och hon enbart vill köra missionären så hur fan blev man ens tillsammans om man missklickade så brutalt sexuellt redan från början? För att ni låtsades vara något ni inte är?
Citera
2020-08-30, 01:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Tvång, tvingades osv, det kom upp flera gånger men kanske inte just från dig. Bögar kaninknullar dom med så du behöver nog inte vara så orolig för rumpan.

Om hon blir så deprimerad att hon inte ens kan suga kuk så lämnar man väl henne för depressionen och inte för sexet, inget sex är ju då bara ett symptom för då orkar hon ju uppenbarligen inte ta hand om hem, barn, jobb osv heller. Vem pallar med det? Är en flickvän man vill ha och inte ett barn. Den narcissismen som "deprimerade" alltid har är ju inte charmig direkt och hon bör ju åtminstone fatta att hon till 100% är problemet så igen börjar hon yra om att han är ett jävla svin som tänker på sex eller tvång och liknande så bör man ju dumpa henne snarast möjligt, det är som jag sa innan bara tofflar som accepterar det beteendet. Har man däremot 30 år tillsammans och hon helt plötsligt blir deprimerad men inte skyller på mannen ja då finns man där för henne.

Har dom då verkligen ett aktivt sexliv? Att smyga och inte säga vad man gillar verkar lite barnsligt och är rätt långt ifrån hur jag beter mig. Om jag vill spänna fast henne och smiska henne och ta henne i alla hål och hon enbart vill köra missionären så hur fan blev man ens tillsammans om man missklickade så brutalt sexuellt redan från början? För att ni låtsades vara något ni inte är?
Du vet att det finns killar som blir extremt nervösa av något så simpelt som höfthållare och nipple-Clamps
😏

Det är inte skrivet i Sten att de sexuella intressen en har är desamma flera år senare i relationen

Älskar man sin partner vill jag tro att man klarar att leva utan det sexliv man egentligen önskar en period. KÖN OAKTAT. Sjukdomar är inget människan kan styra över och det kan medföra avvägningar man måste ta.
Citera
2020-08-30, 01:15
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Om man har vaginalt sex 10 gg per dag mer eller mindre jämt så blir man öm till slut oavsett.
Du tänker dig ändå att vaginal torrhet och sprickningar ingår i kärleken till mannen?
Om han i huvudsak är intresserad av analsex? 5-10 gg om dagen. Stället han inte upp och blir ”mätt”så är det fullkomligt förväntat att han köper sex?

Det finns nog ingen man som vill 10 ggr om dagen så jag tror du kan vara lugn.
Citera
2020-08-30, 01:24
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du vet att det finns killar som blir extremt nervösa av något så simpelt som höfthållare och nipple-Clamps
😏

Det är inte skrivet i Sten att de sexuella intressen en har är desamma flera år senare i relationen

Älskar man sin partner vill jag tro att man klarar att leva utan det sexliv man egentligen önskar en period. KÖN OAKTAT. Sjukdomar är inget människan kan styra över och det kan medföra avvägningar man måste ta.

Ja och då kanske dom inte skall vara ihop med en scat älskande cuckqueen vad vill du ha sagt?

Nej men man utvecklas väl förhoppningsvis tillsammans. Skaffar man sig ett nytt intresse är det ju för att man aktivt sökt upp det, igen varför göra detta i hemlighet och inte med sin partner då?

Sjukdomar vet jag dock inte riktigt om det var relevant, tvång och kompromiss snacket uppstod ju i snack om vanliga jävla förhållanden. Att sitta och hitta på en massa anledningar till varför man inte ska knulla är med en aning märkligt. Vi kan ju ponera att hon skadade fittan tom, vilken man som faktiskt älskar sin kvinna vill då skada henne ytterligare genom ett torrt knull? Ja ingen men måste vi verkligen berätta det? Inställningen handlar det om. Vill hon tillfredsställa mig i alla lägen eller är det mest ursäkter och mememe. Om hon ställer upp för mig så ställer jag upp för henne. Börjar hon trilskas med mig så börjar jag trilskas med henne. En bra och lojal och osjälvisk flickvän kontra en självisk prinsessa som alltid sätter sig själv först och överhuvudtaget inte kan förstå ett manligt perspektiv eftersom hon är så uppe i sig själv ja det är ju inget svårt val man har här.
Citera
2020-08-30, 01:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Menar du att du upplever att kvinnor blir generellt elakare för varje år, eller syftar du på att kvinnor skulle bli elakare inom relationen?

Vad innebär "elaka" här, mer specifikt?

Elaka kvinnor blir alltid elakare men det är nånting som inte stämmer idag.

Kvinnor blir generellt elakare.
De handlar inte efter känslor utan helt efter andra saker. Antingen så vill de bli bekräftade, söker uppmärksamhet eller så har de kontrollbehov och vill ha makt.
De verkar bry sig väldigt lite om hur andra mår och kör gaslighting när man säger ifrån.

För mig är meningen att man ska älska dem, så det blir väldigt svårt när de ska stressa upp en över småsaker eller göra en på dåligt humör för att de bara tänker på sig själva eller ser problem som inte finns.

En tjej är riktigt attraherad av mig, men jag märker hur hon spelar teater för att få mig. Dvs att hon inte är sitt sanna jag. Problemet är att tjejer inte är ärliga och det tynger mig. Bakom fasaden finns en demon och den demonen ska inte komma nära mig.

Hade de varit öppna, ärliga och genuina så hade jag inte varit singel nu.
Senast redigerad av Vermillions 2020-08-30 kl. 01:34.
Citera
2020-08-30, 01:29
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ja och då kanske dom inte skall vara ihop med en scat älskande cuckqueen vad vill du ha sagt?

Nej men man utvecklas väl förhoppningsvis tillsammans. Skaffar man sig ett nytt intresse är det ju för att man aktivt sökt upp det, igen varför göra detta i hemlighet och inte med sin partner då?

Sjukdomar vet jag dock inte riktigt om det var relevant, tvång och kompromiss snacket uppstod ju i snack om vanliga jävla förhållanden. Att sitta och hitta på en massa anledningar till varför man inte ska knulla är med en aning märkligt. Vi kan ju ponera att hon skadade fittan tom, vilken man som faktiskt älskar sin kvinna vill då skada henne ytterligare genom ett torrt knull? Ja ingen men måste vi verkligen berätta det? Inställningen handlar det om. Vill hon tillfredsställa mig i alla lägen eller är det mest ursäkter och mememe. Om hon ställer upp för mig så ställer jag upp för henne. Börjar hon trilskas med mig så börjar jag trilskas med henne. En bra och lojal och osjälvisk flickvän kontra en självisk prinsessa som alltid sätter sig själv först och överhuvudtaget inte kan förstå ett manligt perspektiv eftersom hon är så uppe i sig själv ja det är ju inget svårt val man har här.
Vad fantiserade du ihop nu?

Ingen orkar tillfredsställa sin partner i varje givet ögonblick i livet.
Citera
2020-08-30, 01:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad fantiserade du ihop nu?

Ingen orkar tillfredsställa sin partner i varje givet ögonblick i livet.

Skrev ju rätt många saker så vilken fantasi tänkte du på?

Man skall ha inställningen att man skall det. Att gå in med loser mentaliteten att det inte kommer gå håller inte för då kommer man förbli en loser som aldrig lyckas med något eftersom man redan innan något hänt har tagit fram en massa ursäkter till sig själv angående varför det inte kommer att gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in