2021-10-14, 14:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Men mycket GRÖÖÖNsaker eftersom Maria älskar GRÖÖÖNsaker. Ser som sagt sjukt äckligt ut ja och en jävla blandning av grönsaker på burk, grädde och de billigaste färdigskalade man kan hitta
Den är ännu godare dagen efter...hur fluffig är grädden då?
Citera
2021-10-14, 17:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den är ännu godare dagen efter...hur fluffig är grädden då?

Ja juste den vispades också grädden. En del av mig är sugen på att testa skiten men den vettiga delen i mig skriker "men gör en riktig räksallad/röra för i helvete än den där jävla styggelsen" Undrar vad Mannerström skulle säga om receptet?
Citera
2021-10-14, 17:59
Medlem
https://youtu.be/YCzrKkpr6Xo

Skön video med Maria.
Citera
2021-10-19, 21:25
Avslutad
Mukbangmongot verkar ha grävt sig ner i ett riktigt litet hål där hemma i bearnaisegrytet. De har slutat sitta vid matbordet och istället retirerat till TV-dinnermatbrickorna i vardagsrummet, ett rum proppfyllt med skräp och bråte. Dessutom ljuger Maria hejvilt om när filmerna spelas in, gissningsvis för att kunna skylla på att hon lever sundare nuförtiden. För bara något avsnitt sedan satt hon och hade en lång föreläsning om att det var augusti och att folk nyss kommit hem från semestern. Lilleman protesterar och säger att " - men det är ju oktober mamma". Då rättar hon honom bryskt att " - det är oktober när den här filmen kommer ut, inte nu". Först då fattar den pojken vinken och spelar med i lögnen.

Kanalen har gått ner sig rejält över sommaren. Det är som om Maria tappat lusten och bara laddar upp eftersom hon känner att hon måste.
Citera
2021-10-19, 21:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ja juste den vispades också grädden. En del av mig är sugen på att testa skiten men den vettiga delen i mig skriker "men gör en riktig räksallad/röra för i helvete än den där jävla styggelsen" Undrar vad Mannerström skulle säga om receptet?
Ärtor och morötter på burk, svampigt värre
Citera
2021-10-21, 16:48
Medlem
Dancer-in-the-darks avatar
Att låta bli att curla sina barn är en sak. Det stöder jag! Men att inte visa hänsyn?!? Gång på gång är Maria högljudd i bakgrunden, både genom att ha tv:n på rejält hög volym och dessutom producera massa irrelevant snack samtidigt som David spelar in...

https://www.youtube.com/watch?v=uuEr8kNbwnU&t=109s

Bonus 07:56: Maria: "Shit nu blev jag mätt ...oh" (typ). David: "Men sluta ät då!"
Citera
2021-10-21, 22:11
Medlem
knark-kungens avatar
Tror ni Maria skulle klara en 30k kcal challenge?
Citera
2021-10-21, 22:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Menar du äta fler eller färre än 30k?
Citera
2021-10-22, 00:02
Avslutad
Citat:
30k kalorier är en vanlig onsdag för Maria.
Citera
2021-10-22, 00:44
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Menar du äta fler eller färre än 30k?

Där fick du till det
Citera
2021-10-22, 16:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
30k kalorier är en vanlig onsdag för Maria.
Nej nu överdriver du.

Jag tror hon ligger i paritet med en elitsimmare, snittar nog mellan 10.000-12500kcal per dag.
Citera
2021-11-06, 10:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Med lätthet. När det kommer till mat så finns det inga gränser när det gäller den här kvinnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in