2020-05-23, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eagle23
Vet polisen om detta?
De vet.
Citera
2020-05-23, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valkyriaaa
De vet.

Bra 👍
Citera
2020-05-23, 18:01
Medlem
Om jag minns rätt så skrevs det tidigare i tråden att denna Matt*as höll sig borta, nån som vet om han dykt upp?
Citera
2020-05-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyybula
Jag kommenterade bara på det jag läste som tidigare användare skrivit att det surrats (som det verkade) helt casual kring vem/vilka som bär ansvar i det här. Tycker således att man då kan kontakta polisen med dessa uppgifter om man nu kan surra om det så lättvindigt.

Polisen vet en hel del. Allt som kommer upp i den här tråden vet dom redan.
Citera
2020-05-23, 18:16
Medlem
Citat:
Om jag minns rätt så skrevs det tidigare i tråden att denna Matt*as höll sig borta, nån som vet om han dykt upp?

Bytt nr har han hunnit göra några gånger verkar det som iallafall.
Citera
2020-05-23, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosesarered
Polisen vet en hel del. Allt som kommer upp i den här tråden vet dom redan.

Det tvivlar jag inte en sekund på. Det är själva samvetet hos människan jag syftar på.
Citera
2020-05-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
Iom att bjö*rn. L är huvud leverantör och styr droger i länet , och att O.N och A. är hans småpåvar som delar ut ladd i stan. Så skulle jag vilja påstå H. är rökt om han är skyldig pengar..

Vem är A.? Har bara hört att O.N va dit och hälsade på. Men hörde att nån som nyss suttit vart med? Är det A.G?
Citera
2020-05-23, 18:56
Medlem
Ingen som vet hur det gick på söket idag? Söks det fortfarande?
Citera
2020-05-23, 18:59
Medlem
Citat:
Ingen som vet hur det gick på söket idag? Söks det fortfarande?

Undrar också. Inte sett en enda uppdatering kring det.
Citera
2020-05-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennyybula
Undrar också. Inte sett en enda uppdatering kring det.

Ser på mp iallafall att sökinsatsen är avslutad.
Citera
2020-05-23, 19:35
Medlem
I början av tråden var det ju en "danne1980" som verkade sitta på information, skrev bland annat "Ni är långt ute och cyklar med era spekulationer" och "Allt tänker säga är att polisen jobbar på rätt sätt", denne person har nu raderat flera av sina inlägg..

Sedan tänker jag också; vittnen har sett H*nnes och mamman i Sidsjö, vet man med säkerhet att det var efter tidpunkten då samtalet till farbrodern bröts? Han hade ju sagt till farbrodern att han var i Kovland.

Skulle kunna vara så att H*nnes och mamman var i Sidsjö, kom ifrån varandra och H*nnes blev "kidnappad". När farbrodern sedan pratade med H*nnes tvingade kidnapparna honom att säga att han var i Kovland, sedan stängde de av hans telefon. Och mamman säger sanningen, att han faktiskt försvann i Sidsjö. Skulle vara intressant att veta exakt när de befann sig i Sidsjö, men mamman blandade ju till och med ihop två helt olika dagar så det är nog svårt att få den informationen.
Citera
2020-05-23, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krallkalle
Vem är A.? Har bara hört att O.N va dit och hälsade på. Men hörde att nån som nyss suttit vart med? Är det A.G?
Tror han syftar på Al*x Al* *= EM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in