Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-06, 22:13
Bannlyst
Är Anna Anka "känd"? Isf kan hon kanske nomineras? Eventuellt duktig på att suga kuk...

Annika Östberg och Dawit Isaak har väl inte heller några talanger?

Filip och Fredrik besitter väl inte några talanger heller? Också osympatiska mobbare i Schulman-stil och inte underhållande för fem öre. Lever på att andra ska göra något "roligt" så att de kan kommentera att det minsann var "roligt".

Henrik Schyffert. Att vara en så kallad "straight man" är ingen stor grej när man är naturligt tråkig...

Edit: Linda Rosing. Är hon fortfarande känd? Jag har inte koll.
Senast redigerad av dinmammaspung 2020-05-06 kl. 22:23.
Citera
2020-05-06, 22:22
Medlem
johanjosefssons avatar
Trött trådstart.

Det är inte Youtube-personan som är värd, utan de produkter som är i säljomål från dessa. Värdet ligger i insamlandet och koncentrationen av potentiella kunder. Ungefär som en bra talare får hålla fler tal än en dålig talare som stammar. Värde utefter efterfrågan, som vanligt.

Alla vet att Jockiboii är en pundande äcklig jävla loser. Men företagen investerar pengar i honom genom reklam, det är inte svårare än så. Jag upprepar, på skoj: Jockoboii är en äcklig uppmärksamhetskåt jävla pundare. Sådär, nu blev det inga missförstånd.
Citera
2020-05-06, 22:22
Medlem
Kolonns avatar
Bianca Ingrosso. Känd för att vara en hora.
Citera
2020-05-06, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolonn
Bianca Ingrosso. Känd för att vara en hora.

Utveckla gärna detta vidare tack. Hur menar du nu?!
Citera
2020-05-06, 22:43
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Anders Öfvergård! Ingen person som man blir glad av att se i rutan, eller som tillför någonting med sitt kändisskap. Han är "bror duktig" i alla sammanhang och enbart intresserad av att höja sig själv. Mediakåt. Pengakåt. Kåt på sin egen spegelbild. Tillåts fjanta runt i sammanhang där han inte alls hör hemma för att brösta upp sig för sargade själar. Leker terapeut och uppfostrar. Blandar teater med dyster och plågsam verklighet. Allt går ut på att han innehar huvudrollen. Mina tankar går till Caligula.....
Citera
2020-05-06, 23:30
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Sean banan. Visst han sjunger men knappast bra. Totalt efterbliven humor. Byt ut honom mot valfri " skön" babbe och han skulle göra lika bra jobb
Citera
2020-05-07, 00:04
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Fast ganska så motsägelsefullt det du skriver nu, ''ingen tvekan om att hon är kändis'' skriver du. Sedan nämner du Anton Hysén som faktiskt också är känd bland de allra flesta svenskar. Det ts efterfrågar är ju onödiga kändisar, och där faller både Anna Book och Anton Hysén in. Har man EN hit på 80-talet är det orimligt att fortfarande vara så känd som Anna Book är.

Du verkar ta denna tråden oerhört seriöst och blir kränkt över att Anna Book nämns flertalet gånger, du tror inte hon platsar då om varannat inlägg handlar om henne?

Ja, jag tyckte det var en intressant frågeställning. Sen skrev jag faktiskt "ingen tvekan om varför hon är känd".

Skillnaden mellan Anna Book och Anton Hysén är ju att hon blev känd genom att framföra en låt, medan han blev känd för att Glenn är hans pappa. Lite som Bianca Ingrosso. Och det var det frågeställningen gällde. Inte vilka kändisar man gillar eller vilka som klamrar sig fast vid sitt kändisskap.
Citera
2020-05-07, 00:27
Medlem
JadePresleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Kommer ihåg när jag såg Jacobs Stege med Jacob Dahlin så förundrades jag över hur han kunde få jobbet som programledare. Det enda unika med honom var väl att han pratade ryska ??
Var inte han homosexuell?
Svårt att se hur han platsar på listan

Onödiga kändisar är väl de som är känd men ingen vet varför?

Kryllar ju av dessa verkar det som även om jag har svårt att komma ihåg namnen.

Sen finns det ju kändisar jag ogillar men det är ju en annan sak.

Alexandra Pascalidou har nämnts också hon är kass allmänt men tyvärr bra i ring p1. Snygg också
Senast redigerad av JadePresley 2020-05-07 kl. 00:30.
Citera
2020-05-07, 00:37
Medlem
Mr.Anthony-Wrights avatar
Bianca Ingrosso känns ju verkligen som det mest givna exemplet.

Hon kan ju ingenting!

Första säsongerna av Wahlgrens Värld var hon lite för gammal för att bo hemma och hennes bidrag var typ att hon städade. Extremt ointressant. Ett modernt mysterium hur fan det programmet kunde utvecklas som det gjorde.
Citera
2020-05-07, 01:07
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le Cheval Blanc
Ja, jag tyckte det var en intressant frågeställning. Sen skrev jag faktiskt "ingen tvekan om varför hon är känd".

Skillnaden mellan Anna Book och Anton Hysén är ju att hon blev känd genom att framföra en låt, medan han blev känd för att Glenn är hans pappa. Lite som Bianca Ingrosso. Och det var det frågeställningen gällde. Inte vilka kändisar man gillar eller vilka som klamrar sig fast vid sitt kändisskap.
Anton Hysén är fotbollsspelare, Bianca Ingrosso är bland annat programledare och driver eget företag. Du vet inte om de hade blivit känd oavsett deras föräldrar eller inte. Kan tycka att de dessutom gjort betydligt mer än att som Anna Book framföra en låt för 30 år sedan. Nu gillar jag ingen av dem så har ingen anledning alls att försvara deras ''kändisskap'' men ditt resonemang är oerhört märkligt.
Citera
2020-05-07, 01:10
Medlem
Le Cheval Blancs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Anton Hysén är fotbollsspelare, Bianca Ingrosso är bland annat programledare och driver eget företag. Du vet inte om de hade blivit känd oavsett deras föräldrar eller inte. Kan tycka att de dessutom gjort betydligt mer än att som Anna Book framföra en låt för 30 år sedan. Nu gillar jag ingen av dem så har ingen anledning alls att försvara deras ''kändisskap'' men ditt resonemang är oerhört märkligt.

Läst trådstarten?
Citera
2020-05-07, 01:14
Medlem
Familjen Kardashian (utom Robert d ä som var advokat)!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in