Citat:
Hehe, ja, den dr grafen har vllat mig ondligt mycket huvudvrk, kan jag lova. Den fungerar inte riktigt med resten av sajten och ser dessutom vldigt ful ut - jag r mest glad att den ver huvud taget rr p sig nu, det gjorde den inte frut.
Hur som helst kommer det en ny, custombyggd graf med den nya uppdateringen, s d blir saker tydligare och mer korrekta.
Hur som helst kommer det en ny, custombyggd graf med den nya uppdateringen, s d blir saker tydligare och mer korrekta.

Ofan, haha. Den ser helt okej ut, kommer frbttras med tiden. Viktigast r att core-funktioner funkar bra.
Jaha, om ni nu inte hade utvecklat custombyggda grafen s skulle man kunna ha ngon av de storas(Bitstamp, etc...) prisgrafer. Sedan i en disclamier under grafen kunde man skriv att p det aktuella priset ovan s tillkommer eventuell avgift och spreaden.
Nu kanske er custombyggda graf kommer ta med spreaden + eventuell avgift i priset som grafen visar?
Ska bli kul se vad ni har ndrat!
Och sedan en helt annan sak.
Delar ni p kontot som du skriver ifrn?
Fr att om man kollar s ser man detta frn tidigare inlgg gjort p kontot(Finanspolis):
"Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Kpte BTC dr av Euro med Swish, men nr jag ska verfra coinsen till min wasabi wallet s gr det inte. Varfr? Ingenstans str det att man behver kpa fr en viss summa fr att sedan fra ver det till min egna wallet. Allt som str r att det r fr lite funds som kan fras ver. Vart ligger logiken i det? r dem efterblivna eller? Stter jag in en 1000-lapp s kan det vl nd inte vara fr lite?"
Ert svar: "Du mste spara tillrckligt p kontot fr att betala transaktionsavgiften till bitcoins ntverk. Den r typ 0,000xx-nnting. Det str p sidan dr du tar ut.
Ovan ser jag inget fel p men reagerade p fljande:
"Ursprungligen postat av zickan
Har du nn erfarenhet av hur avgifterna och kurserna str sig i jmfrelse med blodsugarna Safello och Btcx?"
Ert svar: "De har inga avgifter n. De r i beta fortfarande och kr inte avgifter d. Nr de aktiverar dem ska det vara en fast avgift p 59 kronor eller ngot snt.
Jag har anvnt dem mycket den senaste mnaden och tycker att de fungerar sjukt bra."
Senaste svaret verkar det som ngon helt annan svarar och inte du, reagerar mest p hur svaret r formulerat och hur det verkar som att personen(ni) verkar svara som om ni r en kund.
Senast redigerad av V4rg3n 2020-05-05 kl. 14:17.
Senast redigerad av V4rg3n 2020-05-05 kl. 14:17.