Citat:
Hehe, ja, den där grafen har vållat mig oändligt mycket huvudvärk, kan jag lova. Den fungerar inte riktigt med resten av sajten och ser dessutom väldigt ful ut - jag är mest glad att den över huvud taget rör på sig nu, det gjorde den inte förut.
Hur som helst kommer det en ny, custombyggd graf med den nya uppdateringen, så då blir saker tydligare och mer korrekta.
Hur som helst kommer det en ny, custombyggd graf med den nya uppdateringen, så då blir saker tydligare och mer korrekta.

Ofan, haha. Den ser helt okej ut, kommer förbättras med tiden. Viktigast är att core-funktioner funkar bra.
Jaha, om ni nu inte hade utvecklat custombyggda grafen så skulle man kunna ha någon av de storas(Bitstamp, etc...) prisgrafer. Sedan i en disclamier under grafen kunde man skriv att på det aktuella priset ovan så tillkommer eventuell avgift och spreaden.
Nu kanske er custombyggda graf kommer ta med spreaden + eventuell avgift i priset som grafen visar?
Ska bli kul se vad ni har ändrat!
Och sedan en helt annan sak.
Delar ni på kontot som du skriver ifrån?
För att om man kollar så ser man detta från tidigare inlägg gjort på kontot(Finanspolis):
"Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Köpte BTC där av Euro med Swish, men när jag ska överföra coinsen till min wasabi wallet så går det inte. Varför? Ingenstans står det att man behöver köpa för en viss summa för att sedan föra över det till min egna wallet. Allt som står är att det är för lite funds som kan föras över. Vart ligger logiken i det? Är dem efterblivna eller? Sätter jag in en 1000-lapp så kan det väl ändå inte vara för lite?"
Ert svar: "Du måste spara tillräckligt på kontot för att betala transaktionsavgiften till bitcoins nätverk. Den är typ 0,000xx-nånting. Det står på sidan där du tar ut.
Ovan ser jag inget fel på men reagerade på följande:
"Ursprungligen postat av zickan
Har du nån erfarenhet av hur avgifterna och kurserna står sig i jämförelse med blodsugarna Safello och Btcx?"
Ert svar: "De har inga avgifter än. De är i beta fortfarande och kör inte avgifter då. När de aktiverar dem ska det vara en fast avgift på 59 kronor eller något sånt.
Jag har använt dem mycket den senaste månaden och tycker att de fungerar sjukt bra."
Senaste svaret verkar det som någon helt annan svarar och inte du, reagerar mest på hur svaret är formulerat och hur det verkar som att personen(ni) verkar svara som om ni är en kund.
Senast redigerad av V4rg3n 2020-05-05 kl. 14:17.
Senast redigerad av V4rg3n 2020-05-05 kl. 14:17.