Citat:
Ursprungligen postat av
Eastman92
Jag har ingen aning faktiskt, minns inte alls vad jag fick under mitt sjukhusbesök. Se till att du söker ordentligt på preparaten du tar så att de inte krockar med varandra bara.
En rolig grej jag kom på när jag var på sjukan; de lät mig prata med en psykolog innan de gav mig en säng och i mitt förvirrade stadie så frågade jag om jag honom skulle få prata med en psykolog. Helt väck!
Jag vet att det är en antipsykotisk medicin av det jag läst på FASS. Nu är det bara att ta reda på om den fungerar. Är avtädningen inte borta efter jag förhoppningsvis somnat nu när jag intagit Xanoren, så blir det ditt alternativ som låter vettigast.
Skillnaden mellan din situation och min är att jag verkar vara nästintill normal till psykiskt sätt. Jämför man till exempel när du skrev:
”de lät mig prata med en psykolog innan de gav mig en säng och i mitt förvirrade stadie så frågade jag om jag honom skulle få prata med en psykolog.”.
Varför jag skriver nästan normal är
Om man bortser från mitt sönderslagna kök på grund av ilska från matbristen och smärtan från kramperna! Tur att det är städsöndag imorgon! 🤣🤣🤣