Citat:
Spelet kommer nog utspela sig mellan new york/liberty city och miami/vice city, i nutid och 80-tal eller längre bak, man kommer nog kunna gå tillbaka i tiden i vissa uppdrag. Dom måste uppgradera fysiken ordentligt och grafiken nu till nästa generation, fysiken i 4an gör det till det bäsa spelet i serien imo. Helst helt ny grafikmotor och fysikmotor! Eller om dom moddar till rage ordentligt, kom med något nytt nu! Utnyttja nästa generations konsoler fullt ut!
Klivet från gta san andreas och gta 4 var ju grymt stort, men fyran till 5an var ju en stor besvikelse, dom sänkte ju ner fysiken i 5an, inte lika realistiskt, men bättre grafik, (jag antar att ps3 och xbox360 konsoler inte kunde hantera både fysiken och grafiken samtidigt) Men det ska fan ps5an och xbox series x göra!
Både sam houser och leslie benzies jobbar ju inte kvar hos rockstar games längre som har varit kvar länge och gjort gta till vad det är om jag har förstått det rätt. Men det ska inte vara några problem att komma på en bra story det är ju grand theft auto, man kan ta hur många ideer som helst från verkliga händelser, man får hoppas att dom inte gör en PKsmörja av dagens samhälle i deras nästa GTA heller.
Klivet från gta san andreas och gta 4 var ju grymt stort, men fyran till 5an var ju en stor besvikelse, dom sänkte ju ner fysiken i 5an, inte lika realistiskt, men bättre grafik, (jag antar att ps3 och xbox360 konsoler inte kunde hantera både fysiken och grafiken samtidigt) Men det ska fan ps5an och xbox series x göra!
Både sam houser och leslie benzies jobbar ju inte kvar hos rockstar games längre som har varit kvar länge och gjort gta till vad det är om jag har förstått det rätt. Men det ska inte vara några problem att komma på en bra story det är ju grand theft auto, man kan ta hur många ideer som helst från verkliga händelser, man får hoppas att dom inte gör en PKsmörja av dagens samhälle i deras nästa GTA heller.
Detta
Inget jävla trams där huvudkaraktären skall kämpa med om hen är man eller kvinna innan hen bestämmer sig för att vara pansexuell eller något annat skit!
Skall innehålla mkt skjuta, horor, sex, brott, snygga bilar och mycket vapen o droger punkt !