Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
I din elva spelar ju Elm på Toivonens bekostnad
Man kan sätta ner Larsson på högerbacken för att få plats med Elm.
Ett tips är att tänka efter en aning innan du fastställer att något är "oförståligt".
Ja och jag tycker heller inte att Toivonen ska starta, tänkte fel där med Toivonen, ja det blir på hans bekostnad.
Det som var oförståligt var dock angående att du ville ha inne Taco på Källströms bekostnad(alltså att Källström blev petad). Om du tänker efter lite och kollar på vad Källström har gjort detta landslaget detta EM-kval, så tycker jag att du är lite naiv när du säger att du kan tänka dig peta honom bara för att ha med taco.
Edit: Såg nu att du skrev det med att peta in Larsson på högerback positionen så förstår hur du mena med Granqvist där med, vilket jag också tidigare nämnt i tråden att jag är djupt skeptisk för. Dels för att jag tror det kan behövas en "extra mittback" i ett hårt pressande England, Frankrike, Ukraina mm. Men framförallt för att han behövs i offensiven, med sina inlägg mm. Dessutom vill han själv inte spela där så jag tycker valet är ganska självklart att man inte ska ha honom där.