2007-03-07, 17:29
Medlem
vinbras avatar
Linderoth skadad - riskerar missa Nordirland

Glöm allt Zlatantjafs, att Linderoth är skadad är betydligt mer oroande:

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.584109
Citera
2007-03-07, 17:36
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
Glöm allt Zlatantjafs, att Linderoth är skadad är betydligt mer oroande:

http://www.expressen.se/sport/fotboll/1.584109

Sidleds-Danne och Taco fixar biffen, no problems.
Citera
2007-03-07, 17:50
Medlem
erikbes avatar
Har vi några hårdingar att tillgå? Lantz
Citera
2007-03-07, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
helt rätt. I England och andra delar av världens skrivs det inte lika mycket strunt som i Italien. Påminner lite om Se & Hör.

Haha, vilken dunderskön kommentar. Måste vara dagens inlägg.

Det är ju faktiskt precis tvärtom.
Citera
2007-03-07, 17:58
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg

Haha, vilken dunderskön kommentar. Måste vara dagens inlägg.

Det är ju faktiskt precis tvärtom.
Dra inte upp det där igen då ...

Här diskuteras för allas trevnad endast landslagsuttagningar och annat kring just landslaget. Diskussioner om skvaller eller Zlatans etnicitet kan ni ta någon annanstans.
Citera
2007-03-07, 18:00
Bannlyst
PeterNorth, PeterNorth, PeterNorth... Se dig om.

Ang. Linderoth så kunde jag inte vara gladare. Finns ingen spelare som är så överskattad som han. Han sägs vara viktigast i landslaget, men det är fan bara skitsnack. Iallafall fyra stycken är viktigare.

Linderoth är totalt värdelös och springer rut på plan som en yr höna och har ingen koll alls. Har han nåonsin vunnit en närkamp? Vunnit en boll? Slagit en boll i djupled? Tagit sig förbi en motståndare?

Nej, enda han kan är springa och vara störande, men motståndarna vänder bort honom lätt och då står Linderoth där med sin putande rumpa och för korta ben och ser sur och ledsen ut och slår ut med händerna.

Sätt Källström där istället så får vi se lite kreativitet i landslaget.
Citera
2007-03-07, 18:10
Medlem
Nån som sökt biljett till Nordirlandsmatchen och fått besked?
Tycker det är konstigt att de inte meddelat något än. Sista ansökningsdag var ju i fredags.
Citera
2007-03-07, 18:17
Medlem
Tebos avatar
Jag förstår inte varför folk envisas med att vilja placera Källström som defensiv mittfältare när hans defensiva kvaliteter är så begränsade. Hans positionsspel är inget vidare, vilket syns i varje landslagsmatch där han envisas med att ta helt meningslösa 40 meterslöpningar in i en annan spelare zon. Hans man-man-spel är inte speciellt imponerande det heller.
Citera
2007-03-07, 18:35
Medlem
Meanmachines avatar
Jag ser hellre att vi slänger in Daniel Andersson tillsammans med Anders Svensson. Kim verkar ha svårt att spela på ett 2-manna innermittfält. Både i DIF och Lyon spelar/spelade de med 3 om jag inte minns helt fel.

Sverige funkar som bäst när de spelar en dimant på mittfältet. Anders tycker jag visat att han ska ha den offensiva rollen, att då tycka att Kim ska ta den defensiva rollen får mig att sätta kaffet i vrångstrupen. Kim visar match efter match upp en svag defensiv och ett ännu värre positionsspel. Att ha en spelare som denna på Linderoths plats är för mig otänkbart.

In med Danne.
Citera
2007-03-07, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Jag förstår inte varför folk envisas med att vilja placera Källström som defensiv mittfältare när hans defensiva kvaliteter är så begränsade. Hans positionsspel är inget vidare, vilket syns i varje landslagsmatch där han envisas med att ta helt meningslösa 40 meterslöpningar in i en annan spelare zon. Hans man-man-spel är inte speciellt imponerande det heller.

Så vad är Källstrom bra på??? Hur spelar han i Lyon?

Som offensiv mittfältare så har han ju bara gjort en OK match i landslaget, mot Paraguay. Det tycker jag iallafall.
Citera
2007-03-07, 18:45
Medlem
Var inte Kim defensiv mittfältare i Djurgården? Ser honom gärna mot Nordirland istället för Daniel Andersson. Nu kommer ju Lagerbäck till 100% satsa på D. Andersson men ändå...
Citera
2007-03-07, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kahnweiler
Ang. Linderoth så kunde jag inte vara gladare. Finns ingen spelare som är så överskattad som han. Han sägs vara viktigast i landslaget, men det är fan bara skitsnack. Iallafall fyra stycken är viktigare.

Linderoth är totalt värdelös och springer rut på plan som en yr höna och har ingen koll alls. Har han nåonsin vunnit en närkamp? Vunnit en boll? Slagit en boll i djupled? Tagit sig förbi en motståndare?

Nej, enda han kan är springa och vara störande, men motståndarna vänder bort honom lätt och då står Linderoth där med sin putande rumpa och för korta ben och ser sur och ledsen ut och slår ut med händerna.

Sätt Källström där istället så får vi se lite kreativitet i landslaget.

Om han vunnit en närkamp? Är du helt jävla blind eller försöker du bara provocera? Tobias är oerhört viktig för Sveriges spel. Det är inte många spelare i landslaget som spelar så uppoffrande som han gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in