Truppen uttagen till EM-kvalsmatcherna mot Ungern och San Marino.
Målvakter: Andreas Isaksson, Johan Wiland
Försvarare: Daniel Majstorovic, Behrang Safari, Oscar Wendt, Andreas Granqvist, Mikael Lustig, Jonas Olsson, Antonsson.
Mittfältare: Emir Bajrami, Anders Svensson, Kim Källström, Pontus Wernbloom, Christian Wilhelmsson, Sebastian Larsson, Rasmus Elm, Martin Olsson.
Anfallare: Ola Toivonen, Johan Elmander, Alexander Gerndt, Tobias Hysén, Zlatan Ibrahimovic.
Kul med Rasmus Elm i truppen igen och Martin Olsson ska bara vara given på vänsterkanten. Ser bra ut med landslaget, första gången jag känner att vi kan ha en chans mot större nationer.