Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Å andra sidan ordnade de Lagerbäckska lagen ofta kryss i de riktiga matcherna. Svår balansgång med det där, Hamrén har definitivt förbättrat det Lagerbäck också påbörjat med ett säkrare krossverktyg mot de mindre länderna, men de bra länderna slår oss lättare nu.
Dom sista åren med lagerbäck så brukade vi ju förlora mot bra länder ( förutom England och Portugal)
tex spanien,Tyskland, Ryssland,Danmark... Tycker att det blev en markant skillnad när Söderberg försvann och Lagerbäck blev ensam huvudcoach efter EM 2004!!
Sen så har vi ju faktiskt bara spelat mot ett bra lag under Hamren (Holland) även om vi åkte på det duktigt där så tycker jag det är lite tidigt att döma ut Hamrens lag bygge mot dom bättre nationerna.... Vi behöver spela mer matcher mot bra motstånd innan vi kan konstatera det tycker jag!! Därmed säger jag inte att du har fel....det kan mycket väl vara så att vi får mer pisk i framtiden av dom stora nationerna en vad vi fick tidigare.... Men jag är försiktigt optimistisk och tror att vi kommer vara helt brutala i framtiden