2010-09-03, 14:06
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Hade Wernbloom varit så bra som du beskriver hade han inte spelat i AZ

Ok han har bra inställning och jobbar hårt men inte mycket mer
Haha. Det var på en fråga om vad han var bättre på än Källström. Hade jag fel? Är Källström en bättre huvudspelare? Är Källström rörligare? Är Källström starkare?
Citera
2010-09-03, 15:17
Medlem
Deedzs avatar
En teori är ju att det är för att balansera upp allting..
Kim vill ha mycket boll. Precis som Svensson, Zlatan och Toivonen. Det kanske blir lite för mycket spelare som vill ha bollkontakt och lite för stillastående med källström på plan.. Då tror jag Wernbloom väger upp bättre..
Citera
2010-09-03, 16:05
Medlem
nepponss avatar
Källström är den första spelaren jag skulle skriva ner i startelvan om jag var tränare. Han är en mycket bättre fotbollspelare än Svensson. Enligt min mening är det inte Wernbloom som Källström ska peta utan Svensson.
Citera
2010-09-03, 16:07
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neppons
Källström är den första spelaren jag skulle skriva ner i startelvan om jag var tränare. Han är en mycket bättre fotbollspelare än Svensson. Enligt min mening är det inte Wernbloom som Källström ska peta utan Svensson.
Har du ens sett nån match med landslaget?
Citera
2010-09-03, 16:12
Medlem
nepponss avatar
Jag ser alla matcher i stort sett, problemet med Källström är att han tidigare har fått fel "roll" i landslaget, och aldrig passat in i spelsystemet. Iaf inte enligt lagerbäck som hellre valde Svensson som Defensiv med motiveringen att Kim inte kunde spela där trotts att han gjort det både i Djurgården och i Lyon.
Citera
2010-09-03, 16:32
Medlem
helt rätt val. Källström har aldrig vart bra i landslaget Fan va nice att dom unga spelarna får spela.
Citera
2010-09-03, 17:08
Medlem
Meanmachines avatar
Det räcker att slänga in Kim sista 20-30 min när Ungrarna börjar tröttna, då får han mer utrymme för sin feta röv och tröga vändningar.
Citera
2010-09-03, 18:04
Medlem
Hittade ingen tråd om just ämnet, men vad tycker ni om att aftonbladet sket i Hamréns önskemål om den stängda träningen med deras "avslöjande" igår, rätt eller fel?
Citera
2010-09-03, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeees
Hittade ingen tråd om just ämnet, men vad tycker ni om att aftonbladet sket i Hamréns önskemål om den stängda träningen med deras "avslöjande" igår, rätt eller fel?

Fel, min motivering till detta är:

Vad tycker Aftonhoran att de vinner på detta?
Hjälper de svensk fotboll?
Som storsponsor tycker jag att de kan visa lite mer takt. Men alla lag scoutar/är scoutade, så nån variant vet redan motståndaren om.

Men jag hatar aftonbladet/Laul, Melin och alla jävla pappskallar så jag är nog att kalla partisk i det hela.
Citera
2010-09-03, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnusmas92
Fel, min motivering till detta är:

Vad tycker Aftonhoran att de vinner på detta?
Hjälper de svensk fotboll?
Som storsponsor tycker jag att de kan visa lite mer takt. Men alla lag scoutar/är scoutade, så nån variant vet redan motståndaren om.

Men jag hatar aftonbladet/Laul, Melin och alla jävla pappskallar så jag är nog att kalla partisk i det hela.

Laul förstör ju hela stämmningen själv
Citera
2010-09-03, 19:42
Medlem
zuprwhirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neppons
Källström är bättre offensivt och har ett härligt skott med vänster, jajamen. Men att han inte kan prestera i motgång och ofta tjurar ihop, verkar du inte tänkt på. Men om man vill ha en stel spelare som bara kan använda en fot och som dessutom slår bort en massa långbollar, så visst är Källström ett alternativ. Hade gärna sett han med Svensson, men inte Källström - Wernbloom, snälla...
Citera
2010-09-03, 22:13
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuprwhirl
Källström är bättre offensivt och har ett härligt skott med vänster, jajamen. Men att han inte kan prestera i motgång och ofta tjurar ihop, verkar du inte tänkt på. Men om man vill ha en stel spelare som bara kan använda en fot och som dessutom slår bort en massa långbollar, så visst är Källström ett alternativ. Hade gärna sett han med Svensson, men inte Källström - Wernbloom, snälla...

Står du fast vid detta? Tycker varken Svensson eller Källström imponerade idag, men Wernbloom har imponerat. Vi får nog en ny Kim - Anders situation där Wernbloom tar Linderoths gamla trygga plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in