2007-02-07, 15:04
Medlem
erikbes avatar
Sveriges startelva mot Egypten
Andreas Isaksson

Olof Mellberg Petter Hansson
Mikael Nilsson Erik Edman

Tobias Linderoth
A Svensson K Källström C Wilhelmsson

Rade Prica Marcus Allbäck

Avbytare: Rami Shaaban - Markus
Jonsson, Daniel Majstorovic, Max von
Schlebrügge, Daniel Andersson, Kennedy
Bakircioglü, Andreas Johansson,
Markus Rosenberg.

Vad fan ska Prica starta för????
Citera
2007-02-07, 16:27
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Sveriges startelva mot Egypten
Andreas Isaksson

Olof Mellberg Petter Hansson
Mikael Nilsson Erik Edman

Tobias Linderoth
A Svensson K Källström C Wilhelmsson

Rade Prica Marcus Allbäck

Avbytare: Rami Shaaban - Markus
Jonsson, Daniel Majstorovic, Max von
Schlebrügge, Daniel Andersson, Kennedy
Bakircioglü, Andreas Johansson,
Markus Rosenberg.

Är reltivt nöjd med startelvan, förutom att Rosenberg borde varit med!
Citera
2007-02-07, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

Enligt Lagerbäck var Prica bästa anfallare i Sydamerika...
Citera
2007-02-07, 17:17
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Sådana här uttalanden retar gallfeber på mig.
Han vill alltså egentligen inte spela i det Svenska Landslaget utan han gör det enbart för att inte Egypten ville ha honom i sitt landslag.

Att spela i ett landslag skall inte tas på lika lättvändigt som de gör med sina klubblag för där har ju klubbkänslan tyvärr helt gått förlorad, men att representera ett land skall inte ses som ett jobb utan som en oerhört stor ära.

Piss of Rami.

Om nu Rami har sina rötter och sitt blod i Egypten, så är det ju inte direkt konstigt om han hellre spelat för sitt "riktigta" land. Det blir ju bara plastigt om alla ska gå runt och skrika ut sin glädje om den oehörda tacksamheten man ska känna när man blivit uttagen i landslaget.
Citera
2007-02-07, 17:24
Medlem
Relays avatar
Förlust är väntat men en oavgjord match skulle vara bra för landslaget men jag förväntar mig förlust mot Egypten.
Citera
2007-02-07, 18:11
Medlem
Nisse76s avatar
Vad har hänt med Kalle Svensson? Han blev ju rejält hypad när han kom med i VM-truppen och gick till Glasgow Rangers. Vad jag förstått från medier så har han spelat en del matcher, och varken gjort bort sig eller glänst?

Han har inte varit uttagen sedan VM eller? Borde iaf sitta på bänken en sån här match tycker jag.
Citera
2007-02-07, 18:21
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse76
Vad har hänt med Kalle Svensson? Han blev ju rejält hypad när han kom med i VM-truppen och gick till Glasgow Rangers. Vad jag förstått från medier så har han spelat en del matcher, och varken gjort bort sig eller glänst?

Han har inte varit uttagen sedan VM eller? Borde iaf sitta på bänken en sån här match tycker jag.
Så som jag uppfattad det togs han ut i landslaget så länge han spelade uselt i skottland, nu när det börjat gå helt okej så har han blivit petad. Mycket logiskt.
Citera
2007-02-07, 18:25
Medlem
Ahruons avatar
Helt okej startelva förutom att Jonsson inte lirar och att Prica får chansen.
Citera
2007-02-07, 19:02
Medlem
bravehs avatar
Fyfan för Rade Prica...kan får äta upp det där men det är inte en spelare jag vill se i en seriös landslagstrupp. Rosenberg kan bli något.
Citera
2007-02-07, 19:48
Medlem
Villons avatar
Helt okej match ur underhållningssynpunkt, klantigt baklängesmål bara. Wilhelmsson ser bra ut. Vad fan har hänt med Olof Mellbergs utseende förresten, påminner om Joey Tempest.
Citera
2007-02-07, 19:52
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Vad fan har hänt med Olof Mellbergs utseende förresten, påminner om Joey Tempest.
haha!

håller med om att chippen spelar bra!
Citera
2007-02-07, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Om nu Rami har sina rötter och sitt blod i Egypten, så är det ju inte direkt konstigt om han hellre spelat för sitt "riktigta" land. Det blir ju bara plastigt om alla ska gå runt och skrika ut sin glädje om den oehörda tacksamheten man ska känna när man blivit uttagen i landslaget.

Jag vill då verkligen inte ha en spelare som spelar i mitt älskade lands landslag och skall försöka ge oss framgångar som hellre hade velat spela i ett annat landslag, men där fick han inte vara med så ja då valde han alternativ nummer 2.

Landslaget skall handla om ära, stolthet och kärlek till landet du representerar och inte vara något jävla horeri som dom har gjort med klubbfotbollen.

Så tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in