2007-01-30, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Var det inte så det lät innan Spanien-fajten också...?
Och dom sopade svenskarna av banan lätt som en plätt.
Jag instämmer med Meanmachine.

Det var en match! ett helt kval är helt annorlunda, och ifall det går vägen så är ett em slutspel definitivt helt annorlunda.
Citera
2007-01-30, 18:07
Bannlyst
Vilken bild det var på Larsson på Aftonbladet då.
http://img.aftonbladet.se/sport/0701/30/henke.jpg
Ser ut som en lightversion av Dogge Doggelito.
Citera
2007-01-30, 18:25
Medlem
Gabrieluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Personligen vill jag aldrig mer se Zlatan i ett svenskt landslag. Han har aldrig passat in här och kommer aldrig göra. Han kan stanna i Italien och börja spela för Bosnien eller nåt. Ska va en ära att spela för landslaget, men de fattar inte en infödd blatte.

Instämmer till fullo! Släpp inte in honom igen - någonsin. Han begick ett fel (till) i det att han smet ut och firade födelsedag och fick ett straff för det. Att därefter vara lite tjurig är en grej, men nu får det för sjutton vara nog. Han har gjort sitt i blågult.
Citera
2007-01-30, 20:40
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon

Brasilien, Belgien, Italien, Senegal, Holland, Tyskland. Väl?

Kom på 5 när jag fundera lite mer, Tyskland EM 92, Brasilien VM 94, Belgien och Italien EM 2000, Tyskland VM 2006. Senegal och Holland var X såvitt jag vet.
Citera
2007-01-30, 21:52
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Kom på 5 när jag fundera lite mer, Tyskland EM 92, Brasilien VM 94, Belgien och Italien EM 2000, Tyskland VM 2006. Senegal och Holland var X såvitt jag vet.
Eftersom dessa matcher var i play off stadiet och Sverige åkte ur i båda så vore det rätt konstigt om dessa matcher inte räknades som förluster?
Citera
2007-01-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Eftersom dessa matcher var i play off stadiet och Sverige åkte ur i båda så vore det rätt konstigt om dessa matcher inte räknades som förluster?

Alltså de var ju oavgjorda efter full tid... Beror väl på hur man ser på saken.
Citera
2007-01-30, 22:00
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Alltså de var ju oavgjorda efter full tid... Beror väl på hur man ser på saken.
Det är jag väl medveten om. Tycker ändå de HELT KLART ska räknas som förluster, vi förlorade ju matcherna, eller?
Citera
2007-01-30, 22:45
Medlem
Vagabondens avatar
Hur klassificerar man en anfallare som bra efter sydamerikaturnéen?
Var det han som missade mål närmast stolpen? Eller den som fick minst öppna mål och missade dem?
Citera
2007-01-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Det är jag väl medveten om. Tycker ändå de HELT KLART ska räknas som förluster, vi förlorade ju matcherna, eller?

Jo, jag räknar det också som förluster givetvis. Men det är ju inte säkert att det räknas som förluster enligt statistiken.
Citera
2007-02-03, 01:04
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Jo, jag räknar det också som förluster givetvis. Men det är ju inte säkert att det räknas som förluster enligt statistiken.
lögn, förbannad lögn och ..
Citera
2007-02-05, 21:01
Medlem
Villons avatar
Erik Edman fortsätter att framstå som en skön jävel:

Erik Edman levererade dagens bästa citat som svar på frågan hur het Johan Elmander är i Frankrike:
– Han är kokhet, tyvärr spelar han i ett skitlag, ännu sämre än Rennes till och med.

Från Lauls blogg.
Citera
2007-02-05, 23:27
Medlem
Citat:
Shaaban: "Jag är egyptier"

Fredrikstadsmålvakten blev väldigt
väl mottagen men fick ideligen
frågan om varför han valde Sverige.

-Det var aldrig något val eftersom
det aldrig var någon från det egyp-
tiska fotbollsförbundet som hörde av
sig, säger Shaaban till TT.

På arabiska säger Shaaban: -Jag är
egyptier. Men det finns viktigare
saker än fotboll.

Sådana här uttalanden retar gallfeber på mig.
Han vill alltså egentligen inte spela i det Svenska Landslaget utan han gör det enbart för att inte Egypten ville ha honom i sitt landslag.

Att spela i ett landslag skall inte tas på lika lättvändigt som de gör med sina klubblag för där har ju klubbkänslan tyvärr helt gått förlorad, men att representera ett land skall inte ses som ett jobb utan som en oerhört stor ära.

Piss of Rami.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in