Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Orka hets upp sig över att inte Goitom fick plats i truppen. Som sagt, vem fan skulle han peta?
Äh turen har helt enkelt gått över till Goitom att bli det här årets snackis.. Nyhetens behag är alltid mest intressant för vissa... vi har ju upplevt samma sak tidigare med Seb Larsson, Berg, Källström ja även Anders Svensson en gång i tiden.. Minst 80% av dom som skriker högst har knappast sett mycket av honom utan snarare läst om honom på fotbollskanalen och dylikt.
En chans i nån träningsmatch kan han väl vara värd men folk här inne som skriver att vi ska starta med Goitom-Berg mot Portugal kan man väl bara flina åt.
Det blir lite som när trupper ska tas ut till slutspel.. Det allt snack kretsar kring då är ju dom 2-3 sista platserna.. Samma spelare som åker dit för att agera koner på träningarna!