2009-03-17, 22:36
  #5353
Medlem
Masingas avatar
Fan vad tragisk och patetisk Lagerbäck är som inte ger Goitom chansen. Han väljer alltså Elmander som är otroligt formsvag, en totalt värdelös Rosenberg i landslaget och ytterligare en formsvag spelare i Berg. Henke är väl fortfarande i grunden den bäste, men fan det är ett svaghetstecken att en 36-åring är nr 1 efter Ibra. Det som gör saken är roligare är att Lagerbäck tror på vinst

Jag spyr på Lagrell och Lagerbäck, de måste bort från svensk fotboll. In med nytt blod och ngn som vågar satsa på unga, inte en som tjatar på en pensionär att göra comeback.
Citera
2009-03-17, 23:59
  #5354
Medlem
Satyricons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga

Jag spyr på Lagrell och Lagerbäck, de måste bort från svensk fotboll. In med nytt blod och ngn som vågar satsa på unga, inte en som tjatar på en pensionär att göra comeback.

Men Viktor och Rasmus Elm är väl ändå rätt wild and crazy för att vara Lagerbäck?
Citera
2009-03-18, 00:05
  #5355
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satyricon
Men Viktor och Rasmus Elm är väl ändå rätt wild and crazy för att vara Lagerbäck?

Nu syftade jag till anfallet. Kul att Elm bröderna men vi får väl se om de får spela, det är ju det som är hela poängen.
Citera
2009-03-18, 01:28
  #5356
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Fan vad tragisk och patetisk Lagerbäck är som inte ger Goitom chansen. Han väljer alltså Elmander som är otroligt formsvag, en totalt värdelös Rosenberg i landslaget och ytterligare en formsvag spelare i Berg. Henke är väl fortfarande i grunden den bäste, men fan det är ett svaghetstecken att en 36-åring är nr 1 efter Ibra. Det som gör saken är roligare är att Lagerbäck tror på vinst

Jag spyr på Lagrell och Lagerbäck, de måste bort från svensk fotboll. In med nytt blod och ngn som vågar satsa på unga, inte en som tjatar på en pensionär att göra comeback.
Lagerbäck sa att han tror att vi har en bra chans att kunna vinna och vad ska han säga då att vi förlorar nog den här matchen? Om du ska såga Lagerbäck så gör om gör rätt
Citera
2009-03-18, 01:40
  #5357
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Fan vad tragisk och patetisk Lagerbäck är som inte ger Goitom chansen. Han väljer alltså Elmander som är otroligt formsvag, en totalt värdelös Rosenberg i landslaget och ytterligare en formsvag spelare i Berg. Henke är väl fortfarande i grunden den bäste, men fan det är ett svaghetstecken att en 36-åring är nr 1 efter Ibra. Det som gör saken är roligare är att Lagerbäck tror på vinst

Jag spyr på Lagrell och Lagerbäck, de måste bort från svensk fotboll. In med nytt blod och ngn som vågar satsa på unga, inte en som tjatar på en pensionär att göra comeback.

Henke fyller 38 i år.
Citera
2009-03-18, 09:27
  #5358
Medlem
erikbes avatar
Orka hets upp sig över att inte Goitom fick plats i truppen. Som sagt, vem fan skulle han peta?
Citera
2009-03-18, 10:30
  #5359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Orka hets upp sig över att inte Goitom fick plats i truppen. Som sagt, vem fan skulle han peta?

Äh turen har helt enkelt gått över till Goitom att bli det här årets snackis.. Nyhetens behag är alltid mest intressant för vissa... vi har ju upplevt samma sak tidigare med Seb Larsson, Berg, Källström ja även Anders Svensson en gång i tiden.. Minst 80% av dom som skriker högst har knappast sett mycket av honom utan snarare läst om honom på fotbollskanalen och dylikt.

En chans i nån träningsmatch kan han väl vara värd men folk här inne som skriver att vi ska starta med Goitom-Berg mot Portugal kan man väl bara flina åt.

Det blir lite som när trupper ska tas ut till slutspel.. Det allt snack kretsar kring då är ju dom 2-3 sista platserna.. Samma spelare som åker dit för att agera koner på träningarna!
Citera
2009-03-18, 10:38
  #5360
Medlem
erikbes avatar
Adam Johansson då? Kan han slå sig in som en ny Mikael Nilsson? En funktionell spelare eller hur är det Lagerbäck brukar uttrycka sig?
Citera
2009-03-18, 10:43
  #5361
Medlem
mishimas avatar
Konspirationsteoretikern i mig säger att Goitomryktet startades av någon som vill få upp priset på honom. Vad det inte hans lag som hävdade att han var uttagen till landslaget?
Citera
2009-03-18, 10:53
  #5362
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Orka hets upp sig över att inte Goitom fick plats i truppen. Som sagt, vem fan skulle han peta?

Det handlar inte enbart om att Goitom inte fick plats. Det som stör mig är att han tar ut spelare som aldrig levererar i landslaget, plus att det är formsvaga. Varför inte ta ut spelare som har gjort det bra på sistone istället för en sopa som Elmander & Rosenberg, som typ aldrig bidrar med ngt, speciellt Mackan.
Citera
2009-03-18, 11:01
  #5363
Medlem
erikbes avatar
Fördomsfull som jag är tror jag att Goitom nu kommer att gråta ut i media och sedan köra klassikern "bojkott trots att jag inte är aktuell"
Citera
2009-03-18, 11:04
  #5364
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Orka hets upp sig över att inte Goitom fick plats i truppen. Som sagt, vem fan skulle han peta?

Marcus Berg som spelar i en skitliga och aldrig gjort någon glad i landslaget?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in