Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Angående Micke så hade han inte speciellt mycket att göra. Som tidigare nämn så kom han i ett 1vs1 läge mot Ronaldo, då var Micke upp på läktaren och Majstro kom till undsättning. Ronaldo fick inte speciellt mycket bollar heller för den delen. En jobbet var uppe och såg matchen han sa att Ronaldo gnällde friskt för att han fick några passningar. Och ja, självklart måste Lagerbäck peta Hansson för Majstro.
Sen undrar jag lite var alla Zlatan-hatare har tagit vägen?
Men vilka var det som saknades, Sidleds gör ett minst lika bra jobb som Taco. Linderoth vet jag inte var han står längre, men tycker inte att han har varit saknad. Chippen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Tycker vi ska köra på med det mittfält vi har nu. Var ganska stor motståndare till Holmén, men tyckte han skötte sig förvånansvärt bra. Kanske höll i bollen lite för länge några gånger, men det kan man leva med.
Sidleds gör Linderoths gamla jobb. Inte Tacos. Taco har dock mer att erbjuda offensivt än Sidleds, därför kommer han att ta över och utveckla Linderoths (som förhoppningsvis e färdig med blågult)(Lasse Tveksamt) gamla roll.
Kim kommer ligga lite framför. De två illrarna från senaste matchen hade gärna fått fortsätta mittfältskanterna för min del. (Seb/Holmen) Det var deras guttsiga jobb som gjorde att Kim kunde fokusera lite mer framåt. Kim kan bättre än senast men ändå.
För att fatta mig kort, ingen saknades, men Taco ska ha Sidleds plats.
Elmander får dessutom leverera om han ska spela. (Lasse Tveksamt)
Safari ska ges fortroende och få starta i fortsättningen. (Lasse Tveksamt)
Hansson bort, Mellberg in. (Lasse Tveksamt)