2008-10-11, 13:39
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Ja, den matchen var han bra. Men resten av matcherna skäms jag för att han spelar.

Var inte han avstängd den matchen?
Citera
2008-10-11, 13:40
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelipong
Tycker han uttrycker och motiver sin åsikt alldeles solklart med att daniel e helt jävla kass. Sen ska vi inte ens gå in på vad andersson presterade under VM. nog med det..

Nej, det tyder enbart på brist på fotbollskunnande.
Citera
2008-10-11, 14:20
Medlem
Jag hoppas att vi får se lite magi från Zlatan. Det är Zlatan som ger matchen ett underhållsvärde, Ronald kommer nog också bjuda på lite underhållning. Detta kan faktiskt bli en bra match, bara Zlatan får bra bollar att jobba med!

Börjar matchen 19:30 eller är det bara försnacket som börjar då i tv8?
Citera
2008-10-11, 14:36
Medlem
Wiltons avatar
Brist på fotbollskunnande eller inte, måste väl få tycka han är urusel iaf.
Tycker helt enkelt han är för dålig för landslaget. Långsam, oteknisk, feg för att nämna lite. Var på Sverige-Ungern nu senast och i brist på bra spel ägnade jag mig istället åt att granska han närmare. Och fifan man fick sig ett gott skratt iaf, han var efter i varje situation. Ideliga felpass och hans skottförsök i andra halvlek som blev till inkast för ungern va kvällens höjdpunkt. Hördes många skratt på läktarna vid det tillfället. Han är bra på att springa, cred för det, synd bara att han springer fel hela tiden.
Tycker fegbäck skulle ge nån yngre chansen istället, exempelvis Rasmus från Ajax. Men det kommer ju inte hända för fegbäck är lika kass han. Skulle blitt kickad för länge sen. Inge roligt att följa landslaget så länge han är vid rodret och orienterings daniel spelar. Tack för ordet.
Citera
2008-10-11, 14:40
Medlem
Wilton, jag håller med att Zlatan inte prestera så bra, han lever på sin individuella skicklighet. Men det jag vill ha är underhållning, därav så håller jag stenhårt på Zlatan, även om hans ego är löjligt stort.
Citera
2008-10-11, 14:41
Medlem
Matchen kommer bli farligt kul att titta på håller redan på med uppladdningen!
Bara Sverige inte spelar lika dåligt som mot Ungern Fastnar i mitten och Zlatan får inga bra bollar. Skärpning!
Citera
2008-10-11, 14:48
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twinsen
Wilton, jag håller med att Zlatan inte prestera så bra, han lever på sin individuella skicklighet. Men det jag vill ha är underhållning, därav så håller jag stenhårt på Zlatan, även om hans ego är löjligt stort.

Twinsen jag skriver inte om Zlatan. Zlatan är kung och överlägset bästa fotbollspelaren Sverige har. Jag skriver om sidledsdanne, som håller på med fel sport. För fotboll, det kan han inte.

Jag kan övht inte förstå hur vissa så kallade fotbollsexperter tycker att sidledsdanne va bästa mittfältaren i EM. Förstår ni inte att det förmodligen hade gått mycket bättre utan den felpassande snigeln i laget och en renodlad högermittfältare.
Citera
2008-10-11, 14:52
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Twinsen jag skriver inte om Zlatan. Zlatan är kung och överlägset bästa fotbollspelaren Sverige har. Jag skriver om sidledsdanne, som håller på med fel sport. För fotboll, det kan han inte.

Jag kan övht inte förstå hur vissa så kallade fotbollsexperter tycker att sidledsdanne va bästa mittfältaren i EM. Förstår ni inte att det förmodligen hade gått mycket bättre utan den felpassande snigeln i laget och en renodlad högermittfältare.

Tycker heller inte Danne har något att göra i landslaget, men vilken mittfältare var bättre än honom i EM? Taco? Elmander? Ljungberg?
Citera
2008-10-11, 14:56
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Tycker fegbäck skulle ge nån yngre chansen istället, exempelvis Rasmus från Ajax. Men det kommer ju inte hända för fegbäck är lika kass han. Skulle blitt kickad för länge sen. Inge roligt att följa landslaget så länge han är vid rodret och orienterings daniel spelar. Tack för ordet.

Rasmus är väl fortfarande skadad? och lyckats skada sig varje gång han blir uttagen.

Ang. "inte roligt" så föredrar du att vi spelar attraktiv fotboll men inte tar oss till slutspel?
Citera
2008-10-11, 14:58
Medlem
Wiltons avatar
Ljungberg va bättre, Taco va bättre. Elmander är ingen mittfältare, men fan även han va bättre.

Seriöst, vad fan är det danne tillför förutom långsamma löpsteg?

I Em borde Sebastian och Kim fått chansen och Elmander skulle ha spelat på topp nu när han ändå fick speltid.

Säg såhär, jag är inte förvånad att MFF är Allsvenskans största flopp än så länge.
Citera
2008-10-11, 15:01
Medlem
Wiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Rasmus är väl fortfarande skadad? och lyckats skada sig varje gång han blir uttagen.

Ang. "inte roligt" så föredrar du att vi spelar attraktiv fotboll men inte tar oss till slutspel?

Självklart vill man om möjligt se rolig fotboll, men givetvis skiter jag i hur det ut bara vi tar oss dit. Men tycker helt enkelt det finns bättre alternativ än danne.

Så du tror att vi tog oss till Em för att sidled spelade?. Du tycker han ska ha en fast plats i startelvan? Motivera varför isåfall tack.
Senast redigerad av Wilton 2008-10-11 kl. 15:05.
Citera
2008-10-11, 15:04
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Så du tror att vi tog oss till Em för att sidled spelade?. Du tycker han ska ha en fast plats i startelvan? Motivera varför isåfall tack.

Varför svarar du inte bara på min fråga så kan jag kommentera din sen.

Sedan kan du ju svara på vem som ska spela istället med Rasmus skadad och nej "nån yngre" är inte ett vettigt svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in