2008-05-29, 12:43
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Vad exakt av det jag skriver är "svenniga oneliners?" styckena där jag citerar dig? tramsigt...du får tycka vad du vill men försök hålla dig till ämnet. Att du sedan verkar ha ett problem med homosexuella gör dina texter bara roligare
Jesus...?
Citera
2008-05-29, 12:47
Medlem
Bru Nögats avatar
Hoppas på att Sverige får en snabb sorti ut ur detta mästerskap..
Citera
2008-05-29, 12:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bru Nögat
Hoppas på att Sverige får en snabb sorti ut ur detta mästerskap..
Det får du gärna hoppasa, men vi Svenskar som gillar Sverige vill inte det.
Citera
2008-05-29, 13:13
Medlem
von_Ss avatar
Läser Expressens EM-bilaga och fattar inte varför Mats Olsson alltid ska vara så kåt på Markus Rosenberg?

Han är ju precis som Källström kass i landslaget. Många ville ha med Berg istället för Allbäck men jag hade då hellre sett honom ta Rosenbergs plats.
Citera
2008-05-29, 14:12
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Tycker heller inte grekerna spelar speciellt fult.Det är bara nån bild media försöker måla upp.Hur många gånger har detta snacket kommit när vi mött England som har och har haft riktiga jordfräsar genom åren?

OK då om vi låter Grekernas fulhetsgrad i spelet vara osagd så var min poäng kanske främst att låta Zlatan vila första halvlek, lira stenhårt med djupledsbollar längs marken på Henke och Elmander för att få backlinjen att springa sig trötta och förhoppningsvis dra på sig ett eller två gula kort.

Sen när Zlatan kommer in kan han förhoppningsvis köra 100% i 30-40 minuter utan att paja knät och fixa målchanser mot de backar som inte orkar/vågar ta honom lika hårt som de skulle gjort i första halvlek.
Citera
2008-05-29, 15:07
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
OK då om vi låter Grekernas fulhetsgrad i spelet vara osagd så var min poäng kanske främst att låta Zlatan vila första halvlek, lira stenhårt med djupledsbollar längs marken på Henke och Elmander för att få backlinjen att springa sig trötta och förhoppningsvis dra på sig ett eller två gula kort.

Sen när Zlatan kommer in kan han förhoppningsvis köra 100% i 30-40 minuter utan att paja knät och fixa målchanser mot de backar som inte orkar/vågar ta honom lika hårt som de skulle gjort i första halvlek.
På tal om Zlatan och hans upp svullna knä.

Nu när jag tänker på det så fick jag känslan att knät svullna upp efter hans reklam uppdrag och inte efter matchen.

Kan detta stämma tror ni?

(Ska man rätt stava Zlatan så får man valet "flatan" , sicken dålig humor man kan ha ibland)
Citera
2008-05-29, 15:24
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Alla spelare i truppen spelar aldrig i ett mästerskap. Vad skulle Kennedy bidra med som tredjeval på högeryttern menar du?
Han kan slå hörnor och frisparkar med precision. Ganska unikt i svenska landslaget.
Citera
2008-05-29, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Han kan slå hörnor och frisparkar med precision. Ganska unikt i svenska landslaget.

Vi har andra som gör det bättre, så vad skulle han bidra med?
Citera
2008-05-29, 15:33
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Nu har ju Sebbe Larsson tillkommit, men annars instämmer jag med dig. Finns ingen ände på gubbens knasiga val. Först frågan till Lucic, nu det här med en Linderoth som inte kan spela.
Citera
2008-05-29, 15:34
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA

Med den formen han är i just nu skulle han inte bidra med något. Har aldrig varit speciellt imponerad av honom i landslaget.
Citera
2008-05-29, 15:35
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Han har visat ett par tre matcher i landslaget att han visst har saker att bidra.
Mot turkarna var han en av de bättre.

Oavsett så är han bättre än en Linderoth som ändå inte kan vara med väl?
Citera
2008-05-29, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Han har visat ett par tre matcher i landslaget att han visst har saker att bidra.
Mot turkarna var han en av de bättre.

Oavsett så är han bättre än en Linderoth som ändå inte kan vara med väl?

De har ju inte samma position. Kennedy ska konkurera ut Sebbe, Chippen, Ljungberg och Alexandersson, vilket han inte gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in