2008-10-07, 12:04
Medlem
Shuyins avatar
Jaha, ytterliggare en skada på en mittfältare, Chippen borta och ersätts av Petter Andersson. Nu får alla "in med nya spelare" fantaster något att bita i, tyvärr kommer det nog bli fiasko då alla rutinerade mittfältare är borta i princip, har svårt att se att Sverige kommer ta någon poäng.

Isaksson

Stoor
Majstorovic
Hansson
Nilsson

Larsson
Andersson
Källström
Holmén

Ibrahimovic
Larsson

Känns sådär om jag ska vara ärlig.
Citera
2008-10-07, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jaha, ytterliggare en skada på en mittfältare, Chippen borta och ersätts av Petter Andersson. Nu får alla "in med nya spelare" fantaster något att bita i, tyvärr kommer det nog bli fiasko då alla rutinerade mittfältare är borta i princip, har svårt att se att Sverige kommer ta någon poäng.

Isaksson

Stoor
Majstorovic
Hansson
Nilsson

Larsson
Andersson
Källström
Holmén

Ibrahimovic
Larsson

Känns sådär om jag ska vara ärlig.

Petter Andersson...? varför slänger dom in han?
Citera
2008-10-07, 12:09
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
Petter Andersson...? varför slänger dom in han?

Förbundskaptenerna tycker att han är bra..? Kanske kan vara anledningen. Vem skulle gå in istället menar du?
Citera
2008-10-07, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Förbundskaptenerna tycker att han är bra..? Kanske kan vara anledningen. Vem skulle gå in istället menar du?

Fast erfarenheten jag har av honom är att han inte platsar i landslaget? fast å andra sidan så är det inte alla som gör ändå...
Citera
2008-10-07, 12:22
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAL-lakers
Fast erfarenheten jag har av honom är att han inte platsar i landslaget? fast å andra sidan så är det inte alla som gör ändå...

Men han är nu uttagen i landslaget så uppenbarligen så gör han det. Times change you know...

Och du verkade ju inte ha något bättre alternativ själv. Rajalakso?
Citera
2008-10-07, 12:25
Medlem
SexyBeasts avatar
Petter eller Chippen är nog egalt. En kille på dekis mot en på uppgång även om Chippen må ha en långt större erfarenhet än den tidigare.
Citera
2008-10-07, 12:32
Medlem
mteds avatar
Snarare konstigt att han inte fått chansen tidigare, han var otroligt bra i Allsvenskan och har startat bra i Eredivisie. Tycker personligen att han borde gå före Holmén, men med tanke på att det är hans första tävlingslandskamp och dessutom mot Portugal är det kanske inte så smart. Hoppas han kan få chansen att visa vad han går för i träningslandskampen mot Holland nästa månad.
Citera
2008-10-07, 12:36
Medlem
SexyBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mted
kanske inte så smart. .

Så kanske man kan summera hela Lagerbäcks tid efter 2002
Citera
2008-10-07, 14:55
Medlem
Rick Derriss avatar
Okej, nu är Henke borta också ...

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslaget/article3481933.ab

Frågan är emellertid om det gör så mycket?

Jag menar ...

Larsson - Källström - Andersson - Holmén

Ibrahimovic - Elmander

Citera
2008-10-07, 15:51
Medlem
Axells avatar
Jag tycker att Henke inte borde spela i landslaget mer utan borde ge plats åt de yngre. Så jag blev nästan glad när jag fick beskedet om att han var skadad. Frågan är om jag tycker Rosenberg eller Elmander ska ta hans plats. I mina ögon håller inte Berg lika hög klass som Rosenberg och Elmander.
Citera
2008-10-07, 16:33
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Jag tycker att Henke inte borde spela i landslaget mer utan borde ge plats åt de yngre. Så jag blev nästan glad när jag fick beskedet om att han var skadad. Frågan är om jag tycker Rosenberg eller Elmander ska ta hans plats. I mina ögon håller inte Berg lika hög klass som Rosenberg och Elmander.

Han kanske inte håller lika hög klass men jag skulle ändå vilja se honom. Tror han kan överraska. Skulle bli en nya allbäck nu när han är borta.
Citera
2008-10-07, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Han kanske inte håller lika hög klass men jag skulle ändå vilja se honom. Tror han kan överraska. Skulle bli en nya allbäck nu när han är borta.
Han tog inte chansen senast han fick komma in i alla fall, kunde inte ens ta emot bollen. Tror inte han på länga vägar är redo att starta i landslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in