2008-09-02, 15:03
  #4561
Medlem
NirvanAs avatar
Varför inte ibrahimovic som kapten!? va fan, detta sög ju.
Citera
2008-09-02, 15:06
  #4562
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Varför inte ibrahimovic som kapten!? va fan, detta sög ju.
Vilken utländsk tränare som helst hade gett honom bindeln. Men nu har vi Lagerbäck.



Vet inte om det är bra eller dåligt om jag ska vara ärlig. Zlatan skulle säkert vara en bra kapten men jag tror inte Larsson är speciellt dålig heller. Larsson är tio gånger bättre kapten än Linderoth tycker jag.
Citera
2008-09-02, 15:10
  #4563
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Vilken utländsk tränare som helst hade gett honom bindeln. Men nu har vi Lagerbäck.



Vet inte om det är bra eller dåligt om jag ska vara ärlig. Zlatan skulle säkert vara en bra kapten men jag tror inte Larsson är speciellt dålig heller. Larsson är tio gånger bättre kapten än Linderoth tycker jag.
Kim Källström är för mig självskriven.
Citera
2008-09-02, 15:12
  #4564
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Kim Källström är för mig självskriven.
En kapten ska helst spela varje match.




Sen så har ju han inte presterat så överdrivet mycket i landslaget. Men visst. Han kan vara ett alternativ. Han har ju burit bindeln i Lyon.
Citera
2008-09-02, 15:14
  #4565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Jubelidiot! Det finns väldigt lite internationell kvalité över Oremo idag och det finns definitivt ingen som helst sådan kvalité över Rajalakso.

Jag är dessutom Djurgårdare och väldigt glad över att Rajalaksos sorkdödare rullade in i våras men någon måtta får det vara.

Ojojoj nu blir man fan mörkrädd! Du kunde inte utläsa minsta lilla ironi i mitt inlägg? Jag skrev ju hela inlägget så sanslöst ironiskt så det skulle vara omöjligt att tolka det annorlunda... men grattis du lyckades! signaturen "thakiing" lyckades med samma bedrift! Jaha då var forumets två största nollor utsedda då!

Gå nu tillbaka och läs hela mitt inlägg igen och se om du ser något ironiskt i det den här gången är du snäll!
Citera
2008-09-02, 15:20
  #4566
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Vilken utländsk tränare som helst hade gett honom bindeln. Men nu har vi Lagerbäck.



Vet inte om det är bra eller dåligt om jag ska vara ärlig. Zlatan skulle säkert vara en bra kapten men jag tror inte Larsson är speciellt dålig heller. Larsson är tio gånger bättre kapten än Linderoth tycker jag.
Inget förvånar när det gäller Lagerbäck.
Citera
2008-09-02, 15:26
  #4567
Medlem
MidgetHumpers avatar
Vad är det för poäng med att ge den till henke egentligen? han har ju redan dragit sig tillbaka 3 gånger(4?) tveksamt om han ens lirar VM väl? Zlatan borde ha den, inget ont mot henke men tjena : /
Citera
2008-09-02, 15:49
  #4568
Medlem
bravehs avatar
Nnneeeeeeeeejjjjjjj!!!!!!!!!!
Citera
2008-09-02, 15:56
  #4569
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Nnneeeeeeeeejjjjjjj!!!!!!!!!!
Qué?
Citera
2008-09-02, 15:58
  #4570
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Qué?

Henke som kapten när Rosenberg och Elmander är framtiden
__________________
Senast redigerad av braveh 2008-09-02 kl. 16:01.
Citera
2008-09-02, 15:58
  #4571
Bannlyst
Men för i helvete

Lägg ner gullandet med henke och ge ansvaret till zlatte så kanske han börjar leverera lite!!

Återigen visar våran förbundskapten han är feg att prova något nytt

Henke har sånt jävla stort inflytande och respekt utan kaptensbindeln!
Citera
2008-09-02, 16:00
  #4572
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Henke som förbundskapten när Rosenberg och Elmander är framtiden
Ehh? Vad snackar du om?



Henrik Larsson är inte förbundskapten och kommer nog aldrig bli det. Rosenberg och Elmander är knappast landslagets framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in