Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Jubelidiot! Det finns väldigt lite internationell kvalité över Oremo idag och det finns definitivt ingen som helst sådan kvalité över Rajalakso.
Jag är dessutom Djurgårdare och väldigt glad över att Rajalaksos sorkdödare rullade in i våras men någon måtta får det vara.
Ojojoj nu blir man fan mörkrädd! Du kunde inte utläsa minsta lilla ironi i mitt inlägg? Jag skrev ju hela inlägget så sanslöst ironiskt så det skulle vara omöjligt att tolka det annorlunda... men grattis du lyckades! signaturen "thakiing" lyckades med samma bedrift! Jaha då var forumets två största nollor utsedda då!
Gå nu tillbaka och läs hela mitt inlägg igen och se om du ser något ironiskt i det den här gången är du snäll!