Tror följande är den starkaste elvan just nu.
Isak - Gyökeres
Kulusevski
D. Svensson - Larsson - Bergvall - Elanga
Gudmundsson - Hien - Starfeldt
Johansson
Möjligen aningen prematurt att ta ut D. Svensson men han tycks klara nivåhöjningen bra i Dortmund. Ingen spektakulär spelare direkt men kommer att ge bra defensiv stabilitet på vänsterkanten. Elanga har vi med på högra sidan för att bryta mönstret lite.
Eventuellt Holm eller Bergvall till höger istället för Elanga och Ayari på innermittfältet. Eventuellt Lindelöf istället för Starfeldt.