2024-03-13, 13:55
  #42025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Skandal att en bänkad rudis från belgiska ligan som Jacob Ondrejka går före Jesper Karlsson haha.

Jesper Karlsson är skadad.

Jesper har iofs inte spelat även när han varit frisk, han har blivit tok petat i bologna. Känns som han måste lämna i sommar. Motta verkar inte ha några högre tankar om Jeppe
Citera
2024-03-13, 13:55
  #42026
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Skandal att en bänkad rudis från belgiska ligan som Jacob Ondrejka går före Jesper Karlsson haha.

Skadad
Citera
2024-03-13, 13:57
  #42027
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Jesper Karlsson är skadad.

Jesper har iofs inte spelat även när han varit frisk, han har blivit tok petat i bologna. Känns som han måste lämna i sommar. Motta verkar inte ha några högre tankar om Jeppe
Okej han är skadad nu asså. Motta verkar klart ha något emot han för att han inte löper hem som Zanetti.
Citera
2024-03-13, 13:59
  #42028
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Skadad
Såg det nu du jaja Nanasi förtjänar en chans före Ondrejka i så fall och så låser vi han till Sverige så inte Ungern kan ta honom.
Citera
2024-03-13, 14:01
  #42029
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Komiskt som vanligt att se kommentarerna här i forumet. Man vill ha "pigga" namn, helst U17-laget rakt av.

Förmodligen samma personer som byter mobil varje halvår för att den gamla är "trött och tråkig".

Jag noterar att mannen, myten, legenden Eric Smith får vänta på debuten ett tag till. Skadad, tydligen.
Citera
2024-03-13, 14:05
  #42030
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nadishodan
Komiskt som vanligt att se kommentarerna här i forumet. Man vill ha "pigga" namn, helst U17-laget rakt av.
Dom tror att detta är fifa karriärläge inte landslaget.
Citera
2024-03-13, 14:08
  #42031
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Såg det nu du jaja Nanasi förtjänar en chans före Ondrejka i så fall och så låser vi han till Sverige så inte Ungern kan ta honom.

Ska man uttala sig sådär självsäkert så borde man åtminstone ha koll på reglerna. Det är träningsmatcher vi ska spela nu, spelare blir bara låsta vid tävlingsmatcher.

Intressant trupputtagning. Väldigt intressant att han inte alls tror på Leopold.
Citera
2024-03-13, 14:13
  #42032
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Ska man uttala sig sådär självsäkert så borde man åtminstone ha koll på reglerna. Det är träningsmatcher vi ska spela nu, spelare blir bara låsta vid tävlingsmatcher.

Intressant trupputtagning. Väldigt intressant att han inte alls tror på Leopold.
Dessa kryphål. Men han borde ändå vara med nu och framförallt kallas in oavsett allt när det är tävling på riktigt så att vi inte riskerar att förlora han. Han flörtar ju lite med Ungern t.o.m föfan.
Citera
2024-03-13, 14:19
  #42033
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Dessa kryphål. Men han borde ändå vara med nu och framförallt kallas in oavsett allt när det är tävling på riktigt så att vi inte riskerar att förlora han. Han flörtar ju lite med Ungern t.o.m föfan.

Det gör även Jimmie Åkesson, och inte blir han ungrare för det.
Citera
2024-03-13, 14:22
  #42034
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Det gör även Jimmie Åkesson, och inte blir han ungrare för det.
Jimmie Åkesson har dock inga ungerska rötter och alternativa möjliga ambitioner att bli karriärpolitiker i Fidesz snälla.
Citera
2024-03-13, 14:28
  #42035
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopacemane
Dessa kryphål. Men han borde ändå vara med nu och framförallt kallas in oavsett allt när det är tävling på riktigt så att vi inte riskerar att förlora han. Han flörtar ju lite med Ungern t.o.m föfan.

Hans mamma är svensk
Citera
2024-03-13, 14:31
  #42036
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Hans mamma är svensk
Han har ungerska rötter och
Citat:
Malmös poängkung Sebastian Nanasi är med i U21-landslaget under uppehållet.
Men Ungern är en möjlighet för honom - och Sverige är inte givet.
- Jag kommer inte stänga någon dörr utan vi får se vad som händer, säger Nanasi i podcasten Lundh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in