Citat:
Ursprungligen postat av
Nadishodan
Komiskt som vanligt att se kommentarerna här i forumet. Man vill ha "pigga" namn, helst U17-laget rakt av.
Förmodligen samma personer som byter mobil varje halvår för att den gamla är "trött och tråkig".
Jag noterar att mannen, myten, legenden
Eric Smith får vänta på debuten ett tag till. Skadad, tydligen.