2024-03-13, 13:13
  #42013
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kexchoklad2404
JDT hade iallafall mage att fimpa Quaison i förmån till mer formstarka spelare, det kan man se som ett plus.

Al-Ettifaq och Steven Gerrard vill göra sig av med honom till varje pris och har inte spelat någon match på länge

Äntligen togs Quiasion bort.

Tycker det är samma med Jesper Karlsson (Som iofs är skadad) Men han får knappt spela i Bologna, då ska han inte vara med heller.
Citera
2024-03-13, 13:14
  #42014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Helvete vad tråkigt!

Trodde danskfan var seriös. Men Nordfeldt i mål bl.a.

Nytillskotten var var typ Larsson, S.Olsson, Salétros, Ondrejka.
Bergvall & Roony får fortsatt harva i u21.

Besviken faktist!

Fast spelar Roony regelbundet i Köpenhamn? Har väl knappt spelat 2024
Citera
2024-03-13, 13:21
  #42015
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Jo men den biten reagerade jag minst på även om jag ville att de iaf skulle sitta på bänken med stora grabbarna.

Reagerade mer på om t.ex Nordfeldt, Gustafsson, Wahlqvist är de bästa på sin position i dagsläget eller om det fanns andra som borde gått före i bättre slag.

Nu vet vi förvisso inte exakt hur JDT kommer ställa upp. Men 4-2-2 lär det inte bli.
Håller förvisso med dig om Nordfeldt, men har svårt att brusa upp mig över en tredjeslirre.
Gustafsson är ju grym i Häcken och van vid den typen av fotboll.
Citera
2024-03-13, 13:24
  #42016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Fast spelar Roony regelbundet i Köpenhamn? Har väl knappt spelat 2024
Jo, det får man nog säga att han gör. 19 matcher från start i ligan, och bara bänkad i två matcher. 7 mål gör att han är lagets främste målskytt.

33 matcher och 11 mål tutti för FCK den här säsongen.
Citera
2024-03-13, 13:26
  #42017
Medlem
Nadishodans avatar
Komiskt som vanligt att se kommentarerna här i forumet. Man vill ha "pigga" namn, helst U17-laget rakt av.
Citera
2024-03-13, 13:32
  #42018
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Jo, det får man nog säga att han gör. 19 matcher från start i ligan, och bara bänkad i två matcher. 7 mål gör att han är lagets främste målskytt.

33 matcher och 11 mål tutti för FCK den här säsongen.
Jo men U21 har väl kvalmatcher eller vad det nu är och då förstår man att det måste gå före tex landskamper, Ge det tid till nästa uttagning då lär dem vara med de som inte togs ut nu!
Citera
2024-03-13, 13:32
  #42019
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Fast spelar Roony regelbundet i Köpenhamn? Har väl knappt spelat 2024

De surar för att han inte skriver på ett nytt kontrakt vilket kan ge bättre försäljningsvärde om jag förstått det rätt. Så han har varit lite bänkad på senaste.
Citera
2024-03-13, 13:35
  #42020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jo men U21 har väl kvalmatcher eller vad det nu är och då förstår man att det måste gå före tex landskamper, Ge det tid till nästa uttagning då lär dem vara med de som inte togs ut nu!
Vad svarar du ens på? Mitt citerade inlägg var en rättelse av Radarraid.

Min ståndpunkt om Roony i A-landslaget går att läsa någon sida bak i tråden
Citera
2024-03-13, 13:51
  #42021
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Radarraid
Äntligen togs Quiasion bort.

Tycker det är samma med Jesper Karlsson (Som iofs är skadad) Men han får knappt spela i Bologna, då ska han inte vara med heller.
Skandal att en bänkad rudis från belgiska ligan som Jacob Ondrejka går före Jesper Karlsson haha.
Citera
2024-03-13, 13:51
  #42022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mushymushy
Jo, det får man nog säga att han gör. 19 matcher från start i ligan, och bara bänkad i två matcher. 7 mål gör att han är lagets främste målskytt.

33 matcher och 11 mål tutti för FCK den här säsongen.

Okej . Hoppas han får mer speltid kommande matcher. Det är väl senaste tiden han blivit bänkad
__________________
Senast redigerad av Radarraid 2024-03-13 kl. 13:53.
Citera
2024-03-13, 13:52
  #42023
Medlem
Kedoxs avatar
Kan inte jättemycket om Salétros men verkar göra det bra i AIK.
Men kanske var han mest ett allsvenskt alibi för att inte reta upp vissa människor som går i taket annars
Gustafsson är väl i Japan nu?
Citera
2024-03-13, 13:54
  #42024
Avslutad
Han borde tagit med Eric Smith som städgumma förövrigt vadfan ska han med Salétros till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in