Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vill du ha sidleds på innermitt eller?
kim o sviss
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Illa isåfall om alla andra har varit sämre än honom. Förstå att du blev lite ägd där.
Jag själv skulle kunna gå in o göra en hyfsad match där ikväll, med en riktig ölmage.
Ägd kommer jag knappast att bli på ett FB-forum.

Speciellt inte på ett fotbollsforum, BrullaDrullaSullaKulla!