2008-05-26, 21:12
  #3577
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Men snälla... Slovenien... Obetydlig slakmatch... Oldboys-tempo... Spara sarkasmen tills du har backning för den, e mitt tips.
Linderoth är på sin höjd ett avbytaralternativ. Även om han e i toppform.

Så? Linderoth var den enda på mitten som bidrog med ngt alls offensivt från mitten med undantag för att Sebbe oroa lite...men jag antar att varje match han gör bra kan du hitta ngn skum anledning till att den inte ska räknas.

Synd att Kennedy plockades ur, hade gärna sett honom ersätta en katastrofal Chippen till vänster, det eller Kim som ett alternativ på yttern.
Citera
2008-05-26, 21:23
  #3578
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Vill du ha sidleds på innermitt eller?
kim o sviss
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Illa isåfall om alla andra har varit sämre än honom. Förstå att du blev lite ägd där.
Jag själv skulle kunna gå in o göra en hyfsad match där ikväll, med en riktig ölmage.
Ägd kommer jag knappast att bli på ett FB-forum. Speciellt inte på ett fotbollsforum, BrullaDrullaSullaKulla!
Citera
2008-05-26, 21:25
  #3579
Medlem
someuses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Så? Linderoth var den enda på mitten som bidrog med ngt alls offensivt från mitten med undantag för att Sebbe oroa lite...men jag antar att varje match han gör bra kan du hitta ngn skum anledning till att den inte ska räknas.

Synd att Kennedy plockades ur, hade gärna sett honom ersätta en katastrofal Chippen till vänster, det eller Kim som ett alternativ på yttern.
orkar inte kommentera.
Citera
2008-05-26, 21:25
  #3580
Medlem
Cabrons avatar
Tittar vi på samma match??

Wilhelmson var överlägset bäst i 1:a, löpningar, inlägg och snabb som faen. Han ska starta i sommar.
Citera
2008-05-26, 21:27
  #3581
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av someuse
kim o sviss

Jag själv skulle kunna gå in o göra en hyfsad match där ikväll, med en riktig ölmage.
Ägd kommer jag knappast att bli på ett FB-forum. Speciellt inte på ett fotbollsforum, BrullaDrullaSullaKulla!

Du är den andra som rimmar på Brulla Eller var det du första gången också? Rimvänligt alias hursomhelst.

Jag tycker att det ser ganska bra ut från Sveriges sida nu, spelet sitter och det är iallafall ett bra tecken.
Citera
2008-05-26, 21:27
  #3582
Medlem
Treehorns avatar
Blev lite skillnad nu sen Larsson kom in.
Citera
2008-05-26, 21:30
  #3583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Blev lite skillnad nu sen Larsson kom in.
Jotack. 4-3-3 i EM?
Citera
2008-05-26, 21:36
  #3584
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Jotack. 4-3-3 i EM?

Hade varit coolt med Ibra i Ronaldinho-roll till vänster, Larsson i mitten och Elmander/Wilhelmsson till höger! men man får nog vara nöjd om Lagerbäck spelar med två anfallare.
Citera
2008-05-26, 21:39
  #3585
Medlem
Cabrons avatar
Men vad fan... Sverige 4-3-3, hur tänker ni?

Hur fan tänker ni allvarligt talat?

Citera
2008-05-26, 21:40
  #3586
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
Tittar vi på samma match??

Wilhelmson var överlägset bäst i 1:a, löpningar, inlägg och snabb som faen. Han ska starta i sommar.

Chippen borde stå upp, förutom hans nya förkärlek för att filma slår han bort lite för mycket i 1:a...tycker han har gjort bättre halvlekar än så. Nu har jag lämnat tvn så ingen aning om hur det ser ut i andra.
Citera
2008-05-26, 21:42
  #3587
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cabron
Men vad fan... Sverige 4-3-3, hur tänker ni?

Hur fan tänker ni allvarligt talat?



nej du har rätt det hade varit bättre med 1-4-5
Citera
2008-05-26, 21:43
  #3588
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Illa isåfall om alla andra har varit sämre än honom. Förstå att du blev lite ägd där.

Rätt typiskt för detta forum, man skapar sig en bild av en spelare och vad han än gör kommer man aldrig erkänna att man har fel. Har själv varit sådan men försöker bättras mig, vissa andra kommer aldrig lära sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in