2019-05-22, 11:57
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Jag har dålig koll på SG. Vad för slags mittfältare är han? Offensiv, defensiv? Ledaregenskaper? Vem är han mest lik i spelsätt, om ska jämföra?
Offensiv. Håkan Ericson hade svårt att hitta en plats för honom i sin 4-4-2-formation i det svenska U21-landslaget trots att Gustafson kanske egentligen var bra nog för en startplats. Mer traditionella mittfältsspelare som Oscar Lewicki, Oscar Hiljemark, Simon Tibbling, och Abdul Khalili utgjorde mittfältet istället.
Citera
2019-05-22, 12:05
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znorlax
Lite nojjigt nu när Quaison drog på sig skada. Ser fan hellre att man drar in en Joker över John. Hellre Antonsson eller något än Guidetti alltså.

Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Helt enig!
Frågan är om inte Janne plockar in Samuel Armenteros i truppen som har bombat in 4 mål på 14 matcher i Serie B under våren för sitt Benevento.
Citera
2019-05-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitsOnFireYo
Jag har dålig koll på SG. Vad för slags mittfältare är han? Offensiv, defensiv? Ledaregenskaper? Vem är han mest lik i spelsätt, om ska jämföra?
Han spelar mer eller mindre en 10a. Föreställ dig Forsberg fast han utgår från mer centrala ytor. Väldigt bra på det med. Presterar som 10a i båda bottenlag (Roda) och mittenlag (Utrecht). För bra för sina lag i mitt tycke.
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Frågan är om inte Janne plockar in Samuel Armenteros i truppen som har bombat in 4 mål på 14 matcher i Serie B under våren för sitt Benevento.
Kan hända med tanke på att han vart med en samling tidigare. Problemet blir att vi lär starta Berg/Andersson mot spanien förmodligen och ha en Berg/Toivonen liknande anfallarduo mot dem. Jag ville så gärna se Quaison/Isak duo mot Malta. Hoppas tamejfan att Isak startas mot Malta. Vore ju idiotiskt att inte göra det.
Citera
2019-05-23, 14:55
Medlem
Nu lämnar VNL återbud igen. Kanske har han fått höra att han inte ingår i MU:s nysatsning.
Citera
2019-05-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet
Nu lämnar VNL återbud igen. Kanske har han fått höra att han inte ingår i MU:s nysatsning.
Han är en av typ 4 namn som ingår i deras storsatsning inför nästa säsong så nej. Det är för att han gick av senast med en skada i ljumsken.
Citera
2019-05-23, 15:34
Medlem
BarryHeros avatar
Lindelöf med återbud till kvalmatcherna. Granqvist är dessutom tveksam. Pontus Jansson och Alexander Milosevic som mittbackspar? Kallar Janne äntligen in Riccardo Gagliolo?
Citera
2019-05-23, 17:05
Bannlyst
Hade på känn att lindelof skulle tacka nej. Han har semester nu, och skulle han varit med i landslaget, hade de blivit väldigt kort semester. Tyvärr är han inte skadad.
Citera
2019-05-23, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stallbackshjonet

Snarare för att inte avbryta semestern
Citera
2019-05-23, 20:08
Medlem
covfefe...s avatar
Han säger att det beror på alla skador han hade under senare delen av säsongen. Men jag tycker att det är helt naturligt att han inte vill vara med efter hot och allmän kritik från fans i samband med förra samlingen. Jag tycker att hans beslut är helt rätt. Han ska satsa på klubb och familj ett tag och sedan komma tillbaka när motivationen finns där.
Citera
2019-05-23, 20:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Lindelöf med återbud till kvalmatcherna. Granqvist är dessutom tveksam. Pontus Jansson och Alexander Milosevic som mittbackspar? Kallar Janne äntligen in Riccardo Gagliolo?

Nja, Jansson och Helander om de är krya. Svanberg borde få en chans.
Citera
2019-05-23, 21:42
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Han säger att det beror på alla skador han hade under senare delen av säsongen. Men jag tycker att det är helt naturligt att han inte vill vara med efter hot och allmän kritik från fans i samband med förra samlingen. Jag tycker att hans beslut är helt rätt. Han ska satsa på klubb och familj ett tag och sedan komma tillbaka när motivationen finns där.
Han skadade sig mot Huddersfield i den näst sista matchen för säsongen och missade den sista för United. Tråkigt att han inte är med, men inget konstigt.
Citera
2019-05-23, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Han skadade sig mot Huddersfield i den näst sista matchen för säsongen och missade den sista för United. Tråkigt att han inte är med, men inget konstigt.

Du tror på allvar att han är skadad? Haha du är rolig du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in