Citat:
Ursprungligen postat av
Bowlaren77
Yes! otrolig skillnad. Känns inte som samma sport de pratar om. Hur kunde Erik få så många år?
Måste ju ha varit för att han fort blev en nickedocka åt den stelbenta orörliga losern längst fram

Hamréns uppdrag var ju att få tillbaka Zlatan. Således tog man in Hamrén som sågs som rätt svag som ledare och kunde ge mer mandat till Zlatan.
Är vad jag hört samt förstått och känns rätt självklart.