2016-09-10, 11:58
Medlem
Är det någon som faktiskt vill se VM-kvalmatchen på repris?

Som sagt, jag kan lägga upp en nedladdningslänk vid intresse...
Citera
2016-09-10, 12:14
Medlem
MLS består lite förenklat av före detta storstjärnor med monsterlöner samt spelare som är på en nivå som matchar Superettan och Allsvenskan. Man måste bevisa lite mer än att vara ok i MLS om ska till landslaget.
Citera
2016-09-10, 15:18
Medlem
JohnbauerGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagoromo
Är det någon som faktiskt vill se VM-kvalmatchen på repris?

Som sagt, jag kan lägga upp en nedladdningslänk vid intresse...

Skicka gärna ett PM till mig
Citera
2016-09-10, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnbauerGrisen
Skicka gärna ett PM till mig

Du har PM från mig nu.
Citera
2016-09-11, 14:08
Medlem
Sam stod för 1 mål och 1 assist igår när laget vann med 3-1. Verkar ha blivit matchens lirare.
Senast redigerad av Eaglesandshit 2016-09-11 kl. 14:12.
Citera
2016-09-11, 14:22
Medlem
AG-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Sam stod för 1 mål och 1 assist igår när laget vann med 3-1. Verkar ha blivit matchens lirare.
Han är ju minst sagt intressant. Hade gärna sett Sam i det svenska landslaget men tror han är för offensivt lagd för Jannes defensivt balanserade elva. Men han borde ju gå före många i den trupp som togs ut senast. Håller honom personligen högre än både Hult och Rohdén.
Citera
2016-09-11, 15:16
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit

Om man ska kritisera nye förbundskaptenen för något så är det att han inte hade med Sam i landslagstruppen. Han är definitivt värd en plats i truppen, med de kvaliteter han har så ser jag honom som klart bättre alternativ som yttermittfältare än tex Durmaz och Sebastian Larsson
Citera
2016-09-11, 17:16
Medlem
Ja Sam är helt klart ett alternativ, och det är väl inte helt uteslutet att han kanske kan få chansen i truppen om han fortsätter leverera, om inte annat så är det bra för oss(Blåvitt) att han fortsätter visa framtakterna, då kanske någon klubb kan möta prislappen hans klubb satt på honom redan i vinter, dvs runt 70 miljoner. Det hade varit ett välbehövligt tillskott.
Citera
2016-09-12, 16:58
Medlem
http://www.fotbollskanalen.se/headlines/tv-bengtsson-uttagen-i-ansedd-europa-elva-stort-erkannande/

Janne har ett lyxproblem vad det gäller vänsterbackar. Wendt, Olsson, Augustinsson och Bengtsson är alla bra alternativ. Duktiga spelare som Adam Lundqvist, Pa Konate och Marcus Olsson är långt ifrån landslaget. Just nu ser jag gärna att Wendt och Augustinsson fortsätter att konkurrera om vänsterbacksplatsen med Olsson som mittfältare och Bengtsson som förstereserv utanför truppen. Till oktobermatcherna ser jag dock gärna att Ludde förstörker U21-landslaget istället för att nöta bänk mot Luxemburg.
Citera
2016-09-12, 17:06
Avslutad
Pa Konate borde vara långt från landslaget även om alla andra vänsterbackar lade av. Noll bollkänsla på den grabben.
Citera
2016-09-12, 18:29
Medlem
Vänsterback-konkurrensen ger ett bra tillfälle att göra tydliga och permanenta positionsändringar.
Wendt har naturligtvis spelat bort sig från backplatsen efter Hollandsmatchen och ska i nästa samling tas ut som mittfältare.
Wendt blir vänstermittfältare & Martin Olsson som hans reserv och Forsberg blir då högermittfältare.
Augustinsson tar vänsterbacksplatsen & P. Bengtsson som reserv.
Citera
2016-09-15, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PaSparetklenod
Vänsterback-konkurrensen ger ett bra tillfälle att göra tydliga och permanenta positionsändringar.
Wendt har naturligtvis spelat bort sig från backplatsen efter Hollandsmatchen och ska i nästa samling tas ut som mittfältare.
Wendt blir vänstermittfältare & Martin Olsson som hans reserv och Forsberg blir då högermittfältare.
Augustinsson tar vänsterbacksplatsen & P. Bengtsson som reserv.
Oscar Wendt är en av världens bästa backar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in