2016-05-11, 17:30
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Ingen här inne verkar vilja ha med Pierre Bengtsson.
Inte sa konstigt med tanke pa att han konkurrerar med spelare som Oscar Wendt, Martin Olsson, och Ludwig Augustinsson. Dessutom har Bengtsson fatt sparsamt med speltid i sitt Mainz.

Sen ar folk trotta pa att han bara anvands som hogerback anda i landslaget.
Citera
2016-05-11, 17:39
Medlem
Antonsson och Milosevic skadade, men ingen, inte ens BarryHero, snackar om Gagliolo? Vad händer?
Citera
2016-05-11, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaconBacon
Antonsson och Milosevic skadade, men ingen, inte ens BarryHero, snackar om Gagliolo? Vad händer?
Sent omsider har väl även han insett att Hamren aldrig ens skulle tänka tanken att ta ut en halvitaliensk yngling som knappt en jävel här i Sverige vet vem det är
Citera
2016-05-11, 18:06
Medlem
snillet_1s avatar
Undrar hur Zengin reagerar ifall han petas ur EM-truppen?
Citera
2016-05-11, 18:06
Medlem
ulvvfs avatar
Hoppas att zlatan blir petad, då skulle dagen vara räddad. Sedan får han ta ut vilka han vill.
Citera
2016-05-11, 18:08
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Undrar hur Zengin reagerar ifall han petas ur EM-truppen?

Vill Zlatan ha med Zengin så är han med i truppen.
Citera
2016-05-11, 18:13
Medlem
JFTs avatar
UT MED ZENGIN IN MED SAM
Citera
2016-05-11, 18:14
Medlem
ulvvfs avatar
Om alla kan spela.

Lustig, VNL, Granqvist, Johansson, Jansson, M Olsson, Wendt
Sam Larsson, Durmaz, Källström, Wernblom, Lewicki, Ekdal, Hiljemark, Forsberg, Quaison
Guidetti, Berg, Strandberg, Nyman
Citera
2016-05-11, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Om alla kan spela.

Lustig, VNL, Granqvist, Johansson, Jansson, M Olsson, Wendt
Sam Larsson, Durmaz, Källström, Wernblom, Lewicki, Ekdal, Hiljemark, Forsberg, Quaison
Guidetti, Berg, Strandberg, Nyman
Riktigt proffsig uttagning! Är du en sån tv-expert in disguise kanske? Klart Carlos Strandberg ska spela istället för Zlatan, 14 inhopp i ryska ligan och 2 mål mot albanien på u-21 nivå slår ju allt!
Citera
2016-05-11, 18:25
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Riktigt proffsig uttagning! Är du en sån tv-expert in disguise kanske? Klart Carlos Strandberg ska spela istället för Zlatan, 14 inhopp i ryska ligan och 2 mål mot albanien på u-21 nivå slår ju allt!

Zlatan är individuellt bättre, men fotboll är en lagsport och zlatan har förstört det svenska lagspelet. Dessutom är en extremt otrevlig individ.

Strandberg har ju varit en av allsvenskans bästa spelare såhär långt.

Fransson är en spelare som intressant också, som jag inte skulle ha något btw.
Senast redigerad av ulvvf 2016-05-11 kl. 18:29.
Citera
2016-05-11, 18:29
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Zlatan är individuellt bättre, men fotboll är en lagsport och zlatan har förstört det svenska lagspelet. Dessutom är en extremt otrevlig individ.

Strandberg har ju varit en av allsvenskans bästa spelare såhär långt.
Vad i helvete har det med hans fotbollsspelande och göra? Zlatan gör målen och är en extremt skicklig fotbollsspelare därför är han med.
Citera
2016-05-11, 18:35
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Vad i helvete har det med hans fotbollsspelande och göra? Zlatan gör målen och är en extremt skicklig fotbollsspelare därför är han med.

Inget, men jag vill ha ett lag som jag ska kunna heja på, och jag har svårt att heja på en sådan människa som zlatan, och jag vill ha ett lag som jag kan heja på även om det är ett sämre lag.

Sedan går svenska landslaget knappast bättre med zlatan, så man kan absolut ifrågasätta om han gör laget bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in