2014-06-04, 21:07
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Ja, ett antal gånger den här säsongen. Han har inte imponerat.
Då har du knappast rätt att uttala dig. Om han inte imponerat då du sett honom har du råkat se "fel" matcher helt enkelt. Quasion är tyvärr fortfarande ojämn på det sättet. Men det är ingen tvekan om hans potential.

http://www.youtube.com/watch?v=VMks5KzbVA8

EDIT: "Då har du knappast rätt att uttala dig" lät väldigt drygt ser jag nu, ber om ursäkt för det.
Senast redigerad av chran508 2014-06-04 kl. 21:09.
Citera
2014-06-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Fast samtidigt kolla vilka klubbar spelarna i 94 laget spelade i, de var inte precis världsstjärnor
Nästan alla spelare spelade i bra klubbar och IFK Göteborg var ett av Europas bästa lag på den tiden.
Citera
2014-06-04, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Då har du knappast rätt att uttala dig. Om han inte imponerat då du sett honom har du råkat se "fel" matcher helt enkelt. Quasion är tyvärr fortfarande ojämn på det sättet. Men det är ingen tvekan om hans potential.

http://www.youtube.com/watch?v=VMks5KzbVA8

EDIT: "Då har du knappast rätt att uttala dig" lät väldigt drygt ser jag nu, ber om ursäkt för det.
Jag är medveten om hans kvalitéer och han gjorde helt klart en bra förra säsong. Denna säsong tycker jag dock inte han har imponerat och jag har svårt att se hur hans insatser den här säsongen skulle motivera en landslagsplats. Han har bränt en jävla massa lägen (tror det var mot Mjällby han var som värst på den punkten) och han skjuter hela tiden från alla möjliga lägen och då ofta med mindre lyckat resultat. Dessutom verkar han vara allmänt loj på planen.

Jag missade en hel del från Malmö-matchen, men från det jag såg där var han dock bra.
Citera
2014-06-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sult
Nästan alla spelare spelade i bra klubbar och IFK Göteborg var ett av Europas bästa lag på den tiden.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_fotbollslandslag_i_VM_1994

Allt är ju relativt
Citera
2014-06-05, 01:11
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sveriges_fotbollslandslag_i_VM_1994

Allt är ju relativt
IFK Goteborg vann sin CL-grupp fore Manchester United, Barcelona, och Galatasaray samma ar.
Citera
2014-06-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
IFK Goteborg vann sin CL-grupp fore Manchester United, Barcelona, och Galatasaray samma ar.

AIK slog CSKA Moskva och PSV och spelade jämnt med Napoli hemma

Hur många gnagare skulle platsa i landslaget?

Kolla var spelarna spelade, är det världsspelare vi pratar om? Sverige är alltid bäst när det är ett lag, inte individuellt, så var det 94

Hamrén vil ha lite för mycket individuellt tänk, så känner jag det, varför spelarna måste flytta utomlands först. Jag köper inte det. man kan bygga ett starkt lag utan en massa individuell skicklighet

Och ja Göteborg var ett riktigt bra LAG med betoning på LAG
Citera
2014-06-05, 16:12
Medlem
bagarn29s avatar
Fel tråd!
Senast redigerad av bagarn29 2014-06-05 kl. 16:15.
Citera
2014-06-05, 16:44
Medlem
patrick.ekwalls avatar
Jaha, nu har vi halkat ner på världsrankingen. Ligger tydligen efter Panamá. Bra där Hamrén
Citera
2014-06-05, 16:56
Medlem
patrick.ekwalls avatar
Hoppas nästan att vi misslyckas i kvalet så vi kan sparka idioten Hamrén. Bara vi går till EM så kommer han garanterat få fortsatt förtroende över tre kval till. Ledningen är så jävla feg.
Citera
2014-06-05, 17:22
Medlem
IrateBlackMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrick.ekwall
Hoppas nästan att vi misslyckas i kvalet så vi kan sparka idioten Hamrén. Bara vi går till EM så kommer han garanterat få fortsatt förtroende över tre kval till. Ledningen är så jävla feg.
Jag tror verkligen att Hamrén blir kickad om vi inte tar oss till EM. Trots att Sverige troligen får det svårt mot Ryssland och Österrike känns det som att detta är sista chansen för scarfen. Har dock ingen aning om vem man skulle plocka in i så fall.
Citera
2014-06-05, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IrateBlackMan
Jag tror verkligen att Hamrén blir kickad om vi inte tar oss till EM. Trots att Sverige troligen får det svårt mot Ryssland och Österrike känns det som att detta är sista chansen för scarfen. Har dock ingen aning om vem man skulle plocka in i så fall.

Vågar hävda att nästan allt (förutom Tony Gustavsson) är en förbättring jämfört med Scarfen. Jag mår dåligt bara jag tänker på den personen.
Citera
2014-06-05, 18:45
Medlem
eternussermos avatar
Scarfen har väl bara kontrakt över EM och behöver inte sparkas utan bara låta det gå ut.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in