2013-10-15, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Ja om du är premium medlem.

aha såg nu att det är graits första månaden, fungerar det bra utan att lagga och så?
Citera
2013-10-15, 18:05
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeairmax
aha såg nu att det är graits första månaden, fungerar det bra utan att lagga och så?

Ja för mig fungerar det bra, det är ju mycket bättre en fulstream i vilket fall.
Citera
2013-10-15, 18:06
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
kanske får vi in två chans bollar i första och håller håller undan med hjälp av hemma stödet!

det är värt att kolla på matchen iaf, går det åt helvete redan under första 10 så kan jag alltid slå över till Islands match.

Ja visst, det låter ju rimligt mot ett Tyskland som bara släppt in sju mål totalt det här VM-kvalet, snittar 0.77 insläppta mål detta kval och förlorat precis två (2) vm-kvalmatcher genom tiderna, båda hemma.
Citera
2013-10-15, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Ja visst, det låter ju rimligt mot ett Tyskland som bara släppt in sju mål totalt det här VM-kvalet, snittar 0.77 insläppta mål detta kval och förlorat precis två (2) vm-kvalmatcher genom tiderna, båda hemma.

Vad har Justin Bieber lärt oss? Never say never.
Citera
2013-10-15, 18:20
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:

Färöarna.. Kazakstan... Irland.. visst är det osannolikt men jag tror inte att Sverige kommer att parkera på Tysklands planhalva så de får nog bli två "tur mål" om det ska gå vägen, för jag tror inte att ett mål räcker mot Tyskland...

jag tror att Tyskland gör 2-3mål på Sverige så det kändes naturligt att hoppas på ett scenario där vi gör två mål, jag har aldrig yttrat mig om hur stora chanserna är att det går vägen.

för din skull så tippar jag väl 3-1 till Tyskland. nöjd?
Citera
2013-10-15, 18:28
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hashish-boy
Färöarna.. Kazakstan... Irland.. visst är det osannolikt men jag tror inte att Sverige kommer att parkera på Tysklands planhalva så de får nog bli två "tur mål" om det ska gå vägen, för jag tror inte att ett mål räcker mot Tyskland...

jag tror att Tyskland gör 2-3mål på Sverige så det kändes naturligt att hoppas på ett scenario där vi gör två mål, jag har aldrig yttrat mig om hur stora chanserna är att det går vägen.

för din skull så tippar jag väl 3-1 till Tyskland. nöjd?

Nä, eftersom Tyskland har mer än 50% hållna nollor och vi saknar allt vad anfall heter så nöjer jag mig inte med annat än 0-3, 0-4.
Citera
2013-10-15, 18:32
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Nä, eftersom Tyskland har mer än 50% hållna nollor och vi saknar allt vad anfall heter så nöjer jag mig inte med annat än 0-3, 0-4.

0-3 kan du fet glömma! det blir 2-2, 3-1, 1-3, 4-0 eller 0-4 i resultat, allt annat är fullkomligt otänkbart.
Citera
2013-10-15, 18:33
Medlem
chran508s avatar
Citat:
4 av de 7 målen har Sverige gjort.
Citera
2013-10-15, 18:38
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
4 av de 7 målen har Sverige gjort.

En sån optimist som du måste ju vara bajare... Pinsamt att ens dra upp den matchen.
Citera
2013-10-15, 18:42
Medlem
chran508s avatar
Citat:
En sån optimist som du måste ju vara bajare... Pinsamt att ens dra upp den matchen.
Mycket har jag blivit kallad i mina dagar, men bajare var första gången. Det jag skrev är dock fortfarande fakta. Får jag fråga varför det är pinsamt att dra upp den matchen? Hände det egentligen inte? Var allt en dröm? Var det läggmatch?
Citera
2013-10-15, 18:47
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Får jag fråga varför det är pinsamt att dra upp den matchen? Hände det egentligen inte? Var allt en dröm? Var det läggmatch?

Nä egentligen hände det fan inte, det var så sjukt osannolikt att det bryter mot allt förnuft. Verkligen en en på miljonen-match. När gjorde Sverige ens fyra mål i en halvlek, i ett kval eller slutspel senast? Det måste ju varit Malta borta eller något.
Citera
2013-10-15, 19:13
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Nä egentligen hände det fan inte, det var så sjukt osannolikt att det bryter mot allt förnuft. Verkligen en en på miljonen-match. När gjorde Sverige ens fyra mål i en halvlek, i ett kval eller slutspel senast? Det måste ju varit Malta borta eller något.
Var det ett svar?

Skriv nu istället varför det är så pinsamt att dra upp Tysklands matchen, och snacka inte skit nu denna gången.
Senast redigerad av Mellbergan 2013-10-15 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in