2007-05-30, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
2 frågor:

Varför får inte Sebastian Larsson i Birmingham chansen nån gång?

Någon som vet om det är nån storsändning i typ Rålis eller Kungsan eller så? (Sthlm)

Han lär väl få chansen nästa träningslandskamp, men att slänga in en kille som aldrig lirat i landslaget före Alexandersson och Chippen mot danmark är kanske en smula vågat.
Citera
2007-05-30, 15:29
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
2 frågor:

Varför får inte Sebastian Larsson i Birmingham chansen nån gång?

Någon som vet om det är nån storsändning i typ Rålis eller Kungsan eller så? (Sthlm)

En städgumma som har varit in och ut ur sitt lag i Engelska andradivisionen till landslaget? Han har mycket mer att bevisa...
Citera
2007-05-30, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Cribiari
En städgumma som har varit in och ut ur sitt lag i Engelska andradivisionen till landslaget? Han har mycket mer att bevisa...

Eh?? Offensiv yttermittfältare som varit given i Birmingham, som avancerat till PL, menar du va?
Citera
2007-05-30, 15:54
Medlem
Jag skulle bli överlycklig om Peter Antoine blev tränare för landslaget. Han vet hur man ska handskas med Zlatan.
Citera
2007-05-30, 16:15
Medlem
Don Cribiaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias
Eh?? Offensiv yttermittfältare som varit given i Birmingham, som avancerat till PL, menar du va?

Som jag har förståt det har han under säsongen spelat lite här och där. Även i backlinjen. Där det behövs, visserligen tillräckligt många matcher för att kallas ordinarie men inte alltid på samma position alltså. Mot slutet var han visst given på yttermittfältet och han spelade de stora matcherna, mot Newcastle t ex (var det FA cupen?).
Citera
2007-05-30, 16:22
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsmattias

27 av 46 matcher starta han i ligan. Given eller inte låter jag andra bedömma.
Citera
2007-05-30, 16:57
Medlem
vinbras avatar
I Aftonbladets nätundersökning av vilka som borde bilda anfallspar är det just nu fler som vill se Allbäck än Zlatan.

http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,26763,00.html
Citera
2007-05-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
27 av 46 matcher starta han i ligan. Given eller inte låter jag andra bedömma.

Det var i början av säsongen som han inte spelade så mycket, från december och framåt vände det.
Citera
2007-05-30, 17:34
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Vad är ditt problem, idiot?
Nu var det ju inte jag som hade problem med att se matchen.
Och jag är fullständigt övertygad att om bara viljan finns så skaffar man sig ett TV-abonemang som innefattar TV9, har en bekant som har kanalen eller ser matchen på lokal. Men efter ha läst ett antal av dina inlägg innan så är jag inte säker på att:
A) Du pga viss retardation har förmågan att skaffa rätt verktyg att se fajten.
B) Du ens har kompisar
C) Du bor i en stad tillräckligt stor att innefatta en sportbar, alt. är under 18 år.

Kanske en personlig assistent är svaret på dina problem?

Citat:
Ursprungligen postat av Frostnatt
Idiot, alla kan fortfarande inte se matchen. Och nej fotbollspub är INTE ett alternativ för alla.
Se ovan.
Det är dessutom ingen rättighet att få svenska landslagets matcher.

Misstänker att ni båda tillhör den odugliga 80-talistgenerationen där sparvar, helst rikligt marinerade, ska flyga in i munnen utan någon som helst egenansträngning.
Citera
2007-05-30, 17:46
Medlem
Bakkelits avatar
Kanal9? Hur fan kan man lägga en så pass viktig match i en sån muppkanal?? Jaja, synd om dom som inte har den. Själv slår jag på Danmarks tv2 eller, om vädret tillåter, tar jag bron över till parken
Citera
2007-05-30, 18:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Nu var det ju inte jag som hade problem med att se matchen.
Och jag är fullständigt övertygad att om bara viljan finns så skaffar man sig ett TV-abonemang som innefattar TV9, har en bekant som har kanalen eller ser matchen på lokal. Men efter ha läst ett antal av dina inlägg innan så är jag inte säker på att:
A) Du pga viss retardation har förmågan att skaffa rätt verktyg att se fajten.
B) Du ens har kompisar
C) Du bor i en stad tillräckligt stor att innefatta en sportbar, alt. är under 18 år.

Kanske en personlig assistent är svaret på dina problem?

Se ovan.
Det är dessutom ingen rättighet att få svenska landslagets matcher.

Misstänker att ni båda tillhör den odugliga 80-talistgenerationen där sparvar, helst rikligt marinerade, ska flyga in i munnen utan någon som helst egenansträngning.

Återigen... vad är ditt problem och varför är du så jävla spydig om man kan se en match på en skitkanal eller inte?

Nej... det var inte du som hade problem att inte se matchen, men varför kalla andra idiot och vara allmänt otrevlig när det var du som undrade varför jag tyckte det var värdelös att matchen sändes på kanal 9 och jag förklarade varför genom att bli kallad idiot som svar och är därmed retarded och bör ha en personlig assistent.

Jävligt mog1

Har någon påstått att det är ens rättighet att få sen svenska landsalagets matcher? Nej...
Citera
2007-05-30, 18:17
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinbra
I Aftonbladets nätundersökning av vilka som borde bilda anfallspar är det just nu fler som vill se Allbäck än Zlatan.

http://www.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,26763,00.html

Det har väl bara en förklaring? Att det enbart är idioter som läser den skittidningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in