2007-03-30, 10:27
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Och en landslagstrupp består av 11 spelare? Ja man kan ju undra varför Italien inte har full pott och en förlust och en oavgjord då...

Är du efterbliven, eller vart har han skriver att en landslagstrupp består av 11 spelare?
Citera
2007-03-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Healy sitter på bänken i ett lag som ligger sist i englands andradivison. Men självklart hade han gått rakt in i englands startuppställning. När vi ändå är inne på "veta vad man talar om"!

Visst - underskatta gärna en spelare som tokproducerar mål i EM-kvalet mot Spanien (3 mål) och Sverige (2 mål)... Ge mig gärna alternativ på en engelsk spelare (bredvid Shrek Rooney) som du anser vara vassare framåt. Peter Crouch?
Citera
2007-03-30, 15:14
Bannlyst
Citat:
Är du efterbliven

Är du en idiot?
Citera
2007-03-30, 15:19
Moderator
Gromguttens avatar
Mycket kärlek nu, det är väl våren, men frågan är om Italienska landslagets førdelning skall diskuteras i en tråd om det "Svenska Fotbollslandslaget".

Tillbaka till Topic eller førbered dig på radering...

/mod
Citera
2007-03-30, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Mycket kärlek nu, det är väl våren, men frågan är om Italienska landslagets førdelning skall diskuteras i en tråd om det \\\"Svenska Fotbollslandslaget\\\".

Tillbaka till Topic eller førbered dig på radering...

/mod

Tja... mycket kärlek nu, vem började förlolämpa vem? Och det är andra som är off-topic med eller syftar du bara på mig?

Citera
2007-03-30, 15:40
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Tja... mycket kärlek nu, vem började förlolämpa vem? Och det är andra som är off-topic med eller syftar du bara på mig?

Jag glømde skriva att du och andra skulle ta synpunkter i PM. Dumma mig.

Nej, det var inte personligt men ni är Off Topic. Ta det i en annan tråd, varfør inte den om kvalspelet, och låt den här handla om det svenska fotbollslandslaget.

Synpunkter på att inte Italienska landslagets uttagning är en naturlig del av det svenska fotbollslandslagets tråd tas i PM. OK?

/Mod
Citera
2007-03-30, 16:06
Medlem
williamwallaces avatar
http://www.fotbollskanalen.se/fotbollskanalen/landslag/538565.html

Chippen sur på Lasse för att han inte fick någon förklaring till varför han satt på bänken.
Citera
2007-03-30, 18:55
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osmanovic
Visst - underskatta gärna en spelare som tokproducerar mål i EM-kvalet mot Spanien (3 mål) och Sverige (2 mål)... Ge mig gärna alternativ på en engelsk spelare (bredvid Shrek Rooney) som du anser vara vassare framåt. Peter Crouch?

Ja, förmodligen varenda engelsk anfallare i Premier League. Eftersom Peter Crouch spelar i Liverpool som är i kvartsfinal i Champions League, medan din nordirländare spelar i Championships sämsta lag, så hade inte valet varit särskillt svårt.
Citera
2007-03-30, 19:46
Medlem
vinbras avatar
Är lite orolig för att Nordirlandsmatchen var början till slutet för Lagerbäck-generationen. Man har ju vant sig vid att vi kvalar in till mästerskapen, men nu känns det inte riktigt bra.

Danmarksmatchen blir nyckeln - förlust där och det är sannolikt kört.
Citera
2007-03-30, 21:48
Medlem
Citat:
Ja, förmodligen varenda engelsk anfallare i Premier League. Eftersom Peter Crouch spelar i Liverpool som är i kvartsfinal i Champions League, medan din nordirländare spelar i Championships sämsta lag, så hade inte valet varit särskillt svårt.

Det är väl inte klubbtillhörigheten som avgör vilken klass en spelare håller även om det finns ett förenklat generellt samband. Leeds eller FC Z spelar ingen roll. Om du nu har sett hans insats mot England, Spanien, Sverige och inte riktigt kan förstå att han är en riktigt vass avslutare ( Crouch är chanslös i en jämförelse) så måste din hjärna vara väldigt liten.
Citera
2007-03-30, 21:57
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Det är väl inte klubbtillhörigheten som avgör vilken klass en spelare håller även om det finns ett förenklat generellt samband. Leeds eller FC Z spelar ingen roll. Om du nu har sett hans insats mot England, Spanien, Sverige och inte riktigt kan förstå att han är en riktigt vass avslutare ( Crouch är chanslös i en jämförelse) så måste din hjärna vara väldigt liten.
Vad är det där för slutsats? Om man har analytiska fotbollskunskaper eller inte har väl ingenting med hjärnans storlek att göra? Skärpning.
Citera
2007-03-30, 22:25
Medlem
Crookens avatar
Citat:

8 mål på 38 matcher är jävligt vasst det måste jag hålla med om...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in