2007-08-23, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Han känns verkligen inte landslaget heller. På frågan om finn ett fel hade vilken vettig människa som helst plockat ut han.

Tycker faktiskt Kennedy gjorde det riktigt bra. Speciellt i andra var han alert och fick ut en del av sitt kunnande. Kul!
Citera
2007-08-23, 12:39
Medlem
Racooons avatar
Jag ska inte säga att jag blev chockad när jag såg Zlatan vid presentationen, men nog fan ryckte jag till.
Vilken tjurnacke han fått!? Har han gått upp i vikt så hamnade tydligen 3 kg runt nacken?

Kan väl inte vara anabola inblandat?
Citera
2007-08-23, 12:59
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon
Jag ska inte säga att jag blev chockad när jag såg Zlatan vid presentationen, men nog fan ryckte jag till.
Vilken tjurnacke han fått!? Har han gått upp i vikt så hamnade tydligen 3 kg runt nacken?

Kan väl inte vara anabola inblandat?

Han har väl snarare gått ner i vikt sen han kom till Inter?
Citera
2007-08-23, 15:10
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankenstein
Hysén borde sättas i en mörk källarhåla.

Grattis Sverige! Med hjälp av fem spelare som spelat/spelar i den himmelsblå tröjan vinner vi vår första träningsmatch sen gud vet när.

Stackars Kennedy, kändes som att han ville så mycket men inte riktigt kom till sin rätt. En spännande spelare i mina ögon.

Nä, sex. Du glömde Roland Andersson.
Citera
2007-08-23, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Sverige ska spela en offensiv och rolig fotboll som är kul att se på och som vi kan vara stolta över. Då behöver vi ingen snubbe som hellre spelar bakåt och i sidled än skickar bollen offensivt.

Pajas! Sverige ska spela fotboll som tar oss till mästerskap och ger oss resultat även där! Den som inte anser det vara det viktigaste kan väl knappast kalla sig blågul supporter?
Citera
2007-08-23, 18:26
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
USA är inget totalt nobody land inom fotbollsvärlden. Jämför hur många VM-turneringar de har deltagit i jämfört med Norge. Dessutom: Man borde få betalt för att se korkade norrbaggar spela fotboll. Så här låter det i ett norskt omklädningsrum: Tränaren till sina spelare: "Grabbar det här är en fotboll!" Lagets stjärnspelare: "Ta det inte så fort, en sak i taget"
Det är ju lite skillnad när USA ska ta sig till VM också. Slå Kanada, Haiti och Bahamas, och så är det klart!
Citera
2007-08-23, 19:24
Medlem
Vagabondens avatar
Föreställ er denna; Fabio Capello blir Sveriges förbundskapten.

Oj, så roligt det skulle vara. Zlatan blir som bäst, Anders Svensson kissar på sig när han blir utskälld... Vilken dröm!
Citera
2007-08-23, 20:17
Medlem
Ariess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden

Oj, så roligt det skulle vara. Zlatan blir som bäst, Anders Svensson kissar på sig när han blir utskälld... Vilken dröm!

fan nästan så man blir blöt i byxan
Citera
2007-08-23, 22:26
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttstank
Pajas! Sverige ska spela fotboll som tar oss till mästerskap och ger oss resultat även där! Den som inte anser det vara det viktigaste kan väl knappast kalla sig blågul supporter?

Men det är ju precis det den inte gör. Sverige har vunnit tre(!) matcher i EM och VM sedan 1994. Jag upprepar - tre vinster på 13 år!
Citera
2007-08-23, 22:27
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagabonden

Snarare att han kissar på sig för att han inte blir uttagen.
Citera
2007-08-23, 22:36
Medlem
bravehs avatar
Jag hade inte tackat nej till Fabio Capello efter VM men jag tror inte att han gett Källström någon speltid i viktiga matcher. Capello kan sin fotboll för bra.
Citera
2007-08-23, 23:47
Medlem
Vagabondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Jag hade inte tackat nej till Fabio Capello efter VM men jag tror inte att han gett Källström någon speltid i viktiga matcher. Capello kan sin fotboll för bra.

Hmm, hur menar du nu? Som förbundskapten skulle han ju behöva använda det svenska spelmaterialet, då är väl Källström ganska oundviklig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in