Jag ska inte säga att jag blev chockad när jag såg Zlatan vid presentationen, men nog fan ryckte jag till.
Vilken tjurnacke han fått!? Har han gått upp i vikt så hamnade tydligen 3 kg runt nacken?
Jag ska inte säga att jag blev chockad när jag såg Zlatan vid presentationen, men nog fan ryckte jag till.
Vilken tjurnacke han fått!? Har han gått upp i vikt så hamnade tydligen 3 kg runt nacken?
Kan väl inte vara anabola inblandat?
Han har väl snarare gått ner i vikt sen han kom till Inter?
Sverige ska spela en offensiv och rolig fotboll som är kul att se på och som vi kan vara stolta över. Då behöver vi ingen snubbe som hellre spelar bakåt och i sidled än skickar bollen offensivt.
Pajas! Sverige ska spela fotboll som tar oss till mästerskap och ger oss resultat även där! Den som inte anser det vara det viktigaste kan väl knappast kalla sig blågul supporter?
USA är inget totalt nobody land inom fotbollsvärlden. Jämför hur många VM-turneringar de har deltagit i jämfört med Norge. Dessutom: Man borde få betalt för att se korkade norrbaggar spela fotboll. Så här låter det i ett norskt omklädningsrum: Tränaren till sina spelare: "Grabbar det här är en fotboll!" Lagets stjärnspelare: "Ta det inte så fort, en sak i taget"
Det är ju lite skillnad när USA ska ta sig till VM också. Slå Kanada, Haiti och Bahamas, och så är det klart!
Pajas! Sverige ska spela fotboll som tar oss till mästerskap och ger oss resultat även där! Den som inte anser det vara det viktigaste kan väl knappast kalla sig blågul supporter?
Men det är ju precis det den inte gör. Sverige har vunnit tre(!) matcher i EM och VM sedan 1994. Jag upprepar - tre vinster på 13 år!
Jag hade inte tackat nej till Fabio Capello efter VM men jag tror inte att han gett Källström någon speltid i viktiga matcher. Capello kan sin fotboll för bra.
Jag hade inte tackat nej till Fabio Capello efter VM men jag tror inte att han gett Källström någon speltid i viktiga matcher. Capello kan sin fotboll för bra.
Hmm, hur menar du nu? Som förbundskapten skulle han ju behöva använda det svenska spelmaterialet, då är väl Källström ganska oundviklig?