Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Jag tycker väl inte att det såg så domedags dåligt som det står om i tidningarna idag.
När Nordirland får göra 1-1 är det självklart helt bedrövligt, Mellberg bör i den situationen falla av och inte attackera Petter Hansson.
Oerhört dåligt gjort. Det andra målet kommer jag inte ens ihåg, men hade Sverige haft ledningen i paus så hade Nordirland varit tvungna att flytta upp och därmed ge mer ytor för Sverige.
Sedan förstår jag inte varför Ljungberg spelar, det skulle varit bättre med Wilhelmsson och Alexandersson på kanterna.
Joo ljungberg passar inte in i sveriges spel. verkar det som iaf. I arsenal är han ju i stort sätt bra dom flesta matcherna. Men i landslaget är det ju bedrövligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Edit:
Det är tragiskt att se hur många "fotbollsintresserade" skribenter vaknar till liv så fort det vankas landskamp. Märkligt att man aldrig ser er i de andra fotbollstrådarna här inne? Förmodligen är det väl så att ni endast är tillräckligt intresserade av sporten när Sverige spelar kval/tävlingsmatcher, och era analyser är direkt hämtade från Aftonhoran och annat skit....
Nu läser jag varken aftonhoran eller nåt annat förutom lokaltidningen.
Men som jag ser det. Jag älskar fotboll jag kollar på fotboll så ofta som möjligt. När lag x förlorar emot lag y och spelare ö gör en ful grej rör det mig inte i ryggen.Inte ofta jag vill gå in o diskutera nåt jag igentligen inte tycker är värt att diskutera.
Men när sverige spelar är det ju faktist laget som representerar ens eget land då får man tycka o tänka lite fan hur man vill tycket jag

Även tomtar som inte set en enda match i hela sit liv förutom vm 94 och ställer kraven där efter