Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ren bullshit när det gäller Källström. Taco visar alltid att han borde vara ordinarie, men Källström är ju oftast snudd på usel.
Ta premiärmatchen mot Ukraina i somras som exempel. Varenda chans Ukraina får i första halvlek kommer som följd av att Källström gått bort sig på mitten. Elm slår två passningar som inte på något sätt är sämre än de Källström slog igår i den matchen, men eftersom det inte blev mål på dem får han skit för sin insats i den matchen, mer skit än Källström t.o.m.
Men i sak håller jag med om att det allra viktigaste är att han får in lite kontinuitet centralt i laget. Tyvärr tror jag inte det hjälper om tre av spelarna är Olsson, Granqvist och Källström. Såna klappmongon kommer ge bort segrar oavsett hur samspelta de är. Kolla igenom Tysklands mål igen och fokusera på Granqvists agerande. Du hade kunnat satt in en duktig korpenspelare där istället och han hade sett mindre vilsen ut.
Vet att du inte ville svara på det förut i tråden men jag frågar dig igen. Vill du fortfarande ta bort varenda offensivt bra spelare i landslagets offensiv(Källström, Larsson och Zlatan)? I och med att du vill bänka Källström, flytta ner Larsson till backposition och ta bort Zlatan från landslaget. Fattar du inte att Sveriges offensiv i så fall hade blivit värdelös? Sen undrar jag om du har ett personligt hat till Kongo? Om inte, varför tror du att du nästan ständigt är den enda som är negativ mot Källström?
Har förövrigt för mig att det var
snillet_1 som förut ville ha bort Zlatan från landslaget. Vill du fortfarande detta eller har du insett att Sverige faktiskt också kan spela bra med Zlatan?