Att Chippen bänkas njuter jag utav då han i mina ögon är en stor fjant som önskar han vore född på sydligare breddgrader, däremot att Daniel Andersson tar plats i laget på Kims bekostnad är helt absurt, Kim i en defensiv roll vore perfekt i en sådan här match anser jag.
Det kommer att bli jävligt spännande i afton