2007-03-28, 10:57
  #1261
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
U21 fick stryk av Malta m 2-1. Way to go!


Man skäms ju

Ikväll börjar matchen! Fy fan vad jag längtar!
Citera
2007-03-28, 11:27
  #1262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Dom har ju robbie keane också, han kan vara väldigt farlig
och Damien Duff och Roy Keane...
Citera
2007-03-28, 14:39
  #1263
Medlem
Nina Hartleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
U21 fick stryk av Malta m 2-1. Way to go!


...och folk klagar på att vi inte släpper in tillräckligt med unga spelare i landslaget. Haha!
Citera
2007-03-28, 14:39
  #1264
Medlem
TV3 har monopolet som alltid eller?
Citera
2007-03-28, 14:48
  #1265
Medlem
NoTruces avatar
Vet någon något ställe där man kan se matchen streamad på nätet?
Citera
2007-03-28, 15:22
  #1266
Medlem
Morientess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Vet någon något ställe där man kan se matchen streamad på nätet?
Men för i helvete ...

Inte ens när Sverige ställer upp för årets hittills viktigaste landskamp kan du lämna datorn.
Citera
2007-03-28, 15:54
  #1267
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
TV3 har monopolet som alltid eller?


Svar ja ,klockan 20:00 drar det igång.
Citera
2007-03-28, 16:10
  #1268
Medlem
erikbes avatar
Chippen och Kim bänkade
Citera
2007-03-28, 16:13
  #1269
Bannlyst
Och divan fortsätter bojkotta svensk media...
Citera
2007-03-28, 16:14
  #1270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Och divan fortsätter bojkotta svensk media...
Vem fan bryr sig, så länge han spelare bra är det ointressant vad han säger på en presskonferens ändå!
Citera
2007-03-28, 16:17
  #1271
Medlem
Att Chippen bänkas njuter jag utav då han i mina ögon är en stor fjant som önskar han vore född på sydligare breddgrader, däremot att Daniel Andersson tar plats i laget på Kims bekostnad är helt absurt, Kim i en defensiv roll vore perfekt i en sådan här match anser jag.

Det kommer att bli jävligt spännande i afton
Citera
2007-03-28, 16:21
  #1272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
och Damien Duff och Roy Keane...
Roy Keane? Han e ju tränare i Sunderland nu...Shay Given däremot e ju en av världens bästa målvakter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in