Citat:
Ursprungligen postat av
Hardstyle1993
Jag har lite insyn i just transport och det är nånstans i det ledet som saker brukar försvinna. Jag har anträffat lådor som har varit tomma på varor men snyggt igentejpade efter att lådorna tömts. Går att undersöka vart det kan ha försvunnit om du vet hur många samt vilka aktörer som har haft med ditt paket att göra under hela transporten.
Det är bring som skickat. Misstänker att det är stulet. Rör sig om TV-spel. Bring ska ju ringa 30min innan så man kan vara hemma när man tar emot det. Igår ringer han från Bring och är utanför och jag ifrågasätter varför han inte ringt 30min innan som de lovar och får snabbt lite konstiga ursäkter. Just då är jag inte hemma men kommer hem 10min senare. Paketet hade lätt gått ner i brevinkastet utan minsta problem, då det är ett fodral. Men det lämnas utanför och det hade utan problem fått plats flertal fodral i paketet. Varför skicka ett fodral i ett stort paket när det hade fått plats i ett "standard" paket? Misstänker starkt att snubben snott det och verkar vara nåt som satts i system när just det spelet dyker upp då och då billigt på tradera, nytt och inplastat och den säljaren bor väldigt nära mig.
Efter väldigt mycket om och men fick jag iaf. tag på power och de verkar lösa det med återbetalning. Men sjukt dålig service när de inte kan svara på mail eller telefon.
Power+bring provar jag inte igen.